Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας» [βίντεο]


ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας» [βίντεο]
Νέα «βολή» έριξε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, ο οποίος μιλώντας σε γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό τόνισε ότι είναι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας διευκρινίζοντας επιπλέον ότι δε θεωρεί πως ο έλεγχος της τρόικας ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν» τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.


«Πάντα έλεγα ότι ήμουν Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού» υπογράμμισε στη συνέχεια ο κ. Πάγκαλος και συμπλήρωσε: «Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του».
Δείτε και ένα βίντεο από τα παλιά με τον Γιάννη Καψή να καταγγέλλει τις παραπάνω ομολογίες του Θόδωρου Πάγκαλου ως εσχάτη προδοσία.


Tsantiri

2 σχόλια:

Μάρκο Ντέ Σάντ είπε...

ΓΟΥΡΟΥΝΙ για Πάσχα, όχι αρνί.

Ανατολή είπε...

Χρειάζομαι επειγόντως κούρα γιαουρτιού! Νιώθω κάπως στεγνό το δέρμα μου τελευταίως...