Τον επόμενο μήνα, θα ανακοινωθούν οι τελικές λεπτομέρειες του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΣΕ, το οποίο βρέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης της Διυπουργικής Επιτροπής ΔΕΚΟ που συνεδρίασε σήμερα.
Το σχέδιο που τελικώς θα εφαρμοστεί είναι αυτό που είχε παρουσιαστεί τον περασμένο Αύγουστο από τον τότε υπουργό Μεταφορών – Επικοινωνιών κ. Κωστή Χατζηδάκη χωρίς να αποκλείονται τροποποιήσεις σε επιμέρους ρυθμίσεις του ώστε να καταστεί περισσότερο λειτουργικό.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του Ομίλου ΟΣΕ και προς την κατεύθυνση αυτή αναζητούνται πηγές χρηματοδότησης για τον Οργανισμό που να μην προσκρούουν όμως σε όσα επιτάσσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Προς την κατεύθυνση αυτή αναμένεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία διενέργειας επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών και η οποία έχει ήδη πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα μόλις δύο μήνες μετά την τυπική της ανεξαρτητοποίηση από τον Όμιλο, να διεκδικήσει την επιδότηση σιδηροδρομικών δρομολογίων που εξυπηρετούν άγονες περιοχές στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής καθολικής υπηρεσίες, κατά το πρότυπο επιδότησης των άγονων δρομολογίων που εκτελεί η Ολυμπιακή ή ναυτιλιακές εταιρείες.
Να σημειώσουμε τέλος ότι σημαντική πηγή εσόδων αναμένεται να αποτελέσει και η εκμετάλλευση της μεγάλη ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, η οποία αναμένεται να αξιοποιηθεί, κυρίως, με την μέθοδο Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/462570/Article.aspx
Σημ.axinosp:Ποια είναι η μέθοδο Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στην εκμετάλλευση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ κ. Χατζηδάκη ;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος