Η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την εταιρεία Segway για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού, διθέσιου οχήματος που ισορροπεί σε δύο ρόδες.
Το πρωτότυπο του PUMA (Personal Urban Mobility and Accessibility, ή προσωπική κινητικότητα και προσβασιμότητα πόλης) παρουσιάστηκε την Τρίτη στη Νέα Υόρκη και είναι πραγματικά πρωτότυπο:
Το πρωτότυπο του PUMA (Personal Urban Mobility and Accessibility, ή προσωπική κινητικότητα και προσβασιμότητα πόλης) παρουσιάστηκε την Τρίτη στη Νέα Υόρκη και είναι πραγματικά πρωτότυπο:
Το όχημα των 136 κιλών βασίζεται στη χαρακτηριστική τεχνολογία ισορροπίας σε δύο ρόδες που ανέπτυξε η Segway και διαθέτει ένα μικρό παρμπρίζ στηριγμένο σε πλευρικές προστατευτικές μπάρες. Κινείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 56 χλμ/ώρα και αυτονομία 56 χλμ σε κάθε φόρτιση.
Στην ιδανική περίπτωση, το PUMA θα λειτουργεί ως μέρος ενός δικτύου επικοινωνιών το οποίο θα χρησιμοποιεί πομποδέκτες και συσκευές GPS για να οδηγεί τα οχήματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Το σύστημα θα αποφεύγει αυτόματα τα εμπόδια στο δρόμο και δεν θα συγκρούεται ποτέ -πάντα στην ιδανική περίπτωση.
Αυτό σημαίνει ότι το PUMA δεν χρειάζεται αερόσακους, ενώ ακόμα και οι ζώνες θα περιλαμβάνονται μόνο για «λόγους άνεσης», είπε ο Λάρι Μπερνς, αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης στη GM.
Οι δύο εταιρείες δεν ανακοίνωσαν χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του οχήματος, σύμφωνα όμως με το BBC η GM σκόπεύει να το λανσάρει γύρω στο 2012.
Τίποτα πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο: Το φιλόδοξο σχέδιο του PUMA ανακοινώνεται την ώρα που η GM (με έδρα το Ντιτρόιτ) παλεύει να αποφύγει την χρεοκοπία, παρά τα δισεκατομμύρια δολάρια που έλαβε ως ενίσχυση από την αμερικανική κυβέρνηση.
«Οι επόμενοι δύο μήνες, ή μάλλον όλο το 2009, θα αφιερωθούν στην επανίδρυση της GM» δήλωσε ο Μπερνς.
Η Segway, με έδρα το Μπέντφορντ του Νιου Χάμπσαϊρ, έγινε γνωστή το 2002, όταν παρουσίασε το Segway Personal Transporter, ένα ηλεκτρικό δίτροχο σκούτερ στο οποίο ο αναβάτης στέκεται όρθιος.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1002620&lngDtrID=252 Το 1996, παράγονται τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ήταν τα EV1 (ηλεκτρικό όχημα 1), κατασκευάσθηκαν στις ΗΠΑ από την General Motors και άρχισαν να βόλτα στους δρόμους της Καλιφόρνια.
Στην ιδανική περίπτωση, το PUMA θα λειτουργεί ως μέρος ενός δικτύου επικοινωνιών το οποίο θα χρησιμοποιεί πομποδέκτες και συσκευές GPS για να οδηγεί τα οχήματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Το σύστημα θα αποφεύγει αυτόματα τα εμπόδια στο δρόμο και δεν θα συγκρούεται ποτέ -πάντα στην ιδανική περίπτωση.
Αυτό σημαίνει ότι το PUMA δεν χρειάζεται αερόσακους, ενώ ακόμα και οι ζώνες θα περιλαμβάνονται μόνο για «λόγους άνεσης», είπε ο Λάρι Μπερνς, αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης στη GM.
Οι δύο εταιρείες δεν ανακοίνωσαν χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του οχήματος, σύμφωνα όμως με το BBC η GM σκόπεύει να το λανσάρει γύρω στο 2012.
Τίποτα πάντως δεν μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο: Το φιλόδοξο σχέδιο του PUMA ανακοινώνεται την ώρα που η GM (με έδρα το Ντιτρόιτ) παλεύει να αποφύγει την χρεοκοπία, παρά τα δισεκατομμύρια δολάρια που έλαβε ως ενίσχυση από την αμερικανική κυβέρνηση.
«Οι επόμενοι δύο μήνες, ή μάλλον όλο το 2009, θα αφιερωθούν στην επανίδρυση της GM» δήλωσε ο Μπερνς.
Η Segway, με έδρα το Μπέντφορντ του Νιου Χάμπσαϊρ, έγινε γνωστή το 2002, όταν παρουσίασε το Segway Personal Transporter, ένα ηλεκτρικό δίτροχο σκούτερ στο οποίο ο αναβάτης στέκεται όρθιος.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1002620&lngDtrID=252
Σημ.axinosp:
10 χρόνια αργότερα αυτά τα αυτοκίνητα του μέλλοντος εξαφανίσθηκαν.
•?Πώς είναι αυτό δυνατό? Γιατί συνέβη?
•?Πώς είναι αυτό δυνατό? Γιατί συνέβη?
•Κατ’ αρχάς δεν μπορούσατε ν’ αγοράσετε αυτά τ’ αυτοκίνητα, μπορούσατε μόνο να τα νοικιάσετε και όταν τελείωνε η ενοικίαση δεν υπήρχε η δυνατότητα να τ’ αγοράσετε.
Η General Motors απέσυρε όλα τα EV1, παρά την αντίθεση των χρηστών τους και μάλιστα … ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ! ! Γιαυτό λεβέντες της GM κλείστε το το ρημάδι να τελειώνουμε .
Η General Motors απέσυρε όλα τα EV1, παρά την αντίθεση των χρηστών τους και μάλιστα … ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ! ! Γιαυτό λεβέντες της GM κλείστε το το ρημάδι να τελειώνουμε .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος