«Αν ένα αεροσκάφος είναι σε θέση να πετά, νύχτα και μέρα, χωρίς καύσιμα, κινούμενο αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, ας μην έλθει μετά κανείς να υποστηρίξει ότι είναι αδύνατο να γίνει το ίδιο και με τα αυτοκίνητα», τόνισε στην ανακοίνωσή του, ο άνθρωπος ο οποίος είχε τη σύλληψη της κατασκευής αυτού του αεροσκάφους.
Το πρωτότυπο παρουσιάζεται σήμερα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Ντίμπεντορφ, σε προάστιο της Ζυρίχης και προγραμματίζεται δοκιμαστική πτήση του στην Ελβετία φέτος, ενώ η πρώτη νυκτερινή πτήση αναμένεται εντός του 2010.
Απαιτήθηκαν εργασίες έξι ετών, από ομάδα 70 ατόμων, για την κατασκευή από ίνες άνθρακα του αεροσκάφους, του οποίου το μήκος είναι αντίστοιχο με αυτό του Airbus A340 (63,40 μέτρα) αλλά του οποίου το βάρος είναι το βάρος ενός αυτοκινήτου (1.600 κιλά).
Στις επιφάνειες άντωσης του αεροσκάφους είναι τοποθετημένες 12.000 φωτοβολταϊκές κυψέλες για να δίνουν κίνηση σε τέσσερις κινητήρες ισχύος 10 cv ο καθένας και να τροφοδοτούν τις μπαταρίες πολυμερών λιθίου βάρους 400 κιλών. Ο στόχος είναι φιλόδοξος: σε τρία χρόνια να είναι κατορθωτός ο γύρος του κόσμου, σε πέντε πτήσεις των πέντε ημερών η κάθε μία.
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_26/06/2009_285963
Σημ.axinosp:Δυστυχώς τα καρτέλ του πετρελαίου που ελένχουν απόλυτα τη βιομηχανία των μπαταριών θα κάνουν τα πάντα για να μας κρατούν κάτω από τη μπότα τους !!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος