4η Σεπτέμβρη (Bloomberg) - οι ιδιοκτήτες των Σούπερ-Τάνκερ μπορούν να αρχίσουν την άρνηση μεταφοράς φορτίων πετρελαίου μέσα στους επόμενους τρεις μήνες αν τα ποσοστά μεταφοράς δεν επιστρέψουν σε ένα κερδοφόρο επίπεδο, είπε η Frontline Ltd, η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης των πλοίων που μεταφέρουν σχεδόν το ήμισυ του παγκόσμιου πετρελαίου.
Οι πλοιοκτήτες συμβάλλουν με 942 δολάρια την ημέρα για το κόστος μεταφοράς των αργού πετρελαίου με πλοίο από την Μέση Ανατολή, σύμφωνα με δείκτη του Λονδίνου Baltic Exchange. Τα Επιτόκια ήταν χαμηλότερα από τα λειτουργικά έξοδα τον Ιούλιο. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υφίστανται οι απώλειες, ορισμένοι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν να ακινητοποιήσουν τα πλοία τους, σύμφωνα με τον Martin Jens Jensen, γενικός διευθυντής της μονάδας διαχείρισης της Frontline που βρίσκεται στη Σιγκαπούρη.
"Αν δείτε άλλο ένα τέτοιο τρίμηνο, τότε πιστεύω ότι οι ιδιοκτήτες πρέπει να κάνουν κάτι," είπε ο Jensen από το τηλέφωνο σήμερα. "Επιδοτούμε τις εταιρείες πετρελαίου."
Ο Οργανισμός του ΟΠΕΚ έχει μειώσει την παραγωγή κατά 4% φέτος σε 28,4 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg. Κατά την ίδια περίοδο, οι στόλοι των εν υπηρεσία - Σούπερ-Τάνκερ έχει αυξηθεί κατά 5,8 % ή 528 πλοία, σύμφωνα με στοιχεία της LLOYD'S Register-Fairplay.
Τα πέντε μέλη του Bloomberg Tanker Index, υπό την ηγεσία του Frontline, μείωσαν τη αποτίμηση της εταιρείας τους κατά 19% αυτό του έτους, επεκτείνοντας το ρεκόρ του περασμένου έτους με πτώση 49 τοις εκατό…..
…
Η Frontline κινεί τα πλοία της πιο αργά για οικονομία στα καύσιμα, ανέφερε ο Jensen. Η Frontline μερικές φορές "περιμένει για ημέρες" κερδοφόρες φορτία.
Ο Jensen αρνήθηκε να πει αν η Frontline ακινητοποιήσει τα δική της πλοία. Κάτι τέτοιο θα καταστήσει τα σκάφη λιγότερο ελκυστικά για μίσθωση, όταν επιστρέψουν στην υπηρεσία επειδή χάνουν την εγκρίση ασφαλείας από τις εταιρείες πετρελαίου.
Μια "χούφτα" ανεξάρτητων ιδιοκτητών έχουν ήδη αρχίσει να απορρίπτει φορτία, επειδή τα ποσοστά είναι πολύ χαμηλά, είπε η EA Gibson Shipbrokers Ltd, με έδρα το Λονδίνο σε μια έκθεση σήμερα
"Αν αρνηθούν πιο πολύ ιδιοκτήτες τάνκερ να φορτώσουν, τότε τελικά κάποια ανοδική αναπροσαρμογή θα υπάρξει" ,ανέφερε ο Gibson....
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aIPHaYlAJBuY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος