Νέο πεδίο δράσης για τα κινεζικά συμφέροντα στην Ελλάδα ανακαλύπτουν σήμερα οι Financial Times. Συγκεκριμένα σε ρεπορτάζ τους αναφέρουν ότι επειδή η Εθνική Τράπεζα θα αποτελούσε για το Πεκίνο έναν πολύ δύσκολο στόχο, για πολιτικούς κι όχι μόνο λόγους, κι επειδή η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει ήδη πωληθεί, μια καλή ευκαιρία θα ήταν ο. ..ΟΣΕ. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρία είναι γεμάτη από χρέη, ενώ οι Κινέζοι έχουν μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σιδηροδρόμων. Οπότε, σύμφωνα πάντα με τους FT, ο συνδυασμός, προφανώς, θα ήταν τέλειος...
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_28/01/2010_320744
http://ciaoant1.blogspot.com/2010/01/update-280110.html
Σημ.axinosp:Μακάρι οι Κινέζοι να πάρουν και να αναπτύξουν το δύκτιο του ΟΣΕ με τραίνα υψηλών ταχυτήτων maglev . Κάνοντας την διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε μία ώρα να δούμε τότε ποιός θα παίρνει για τις μετακινήσεις του , αμάξι ή αεροπλάνο για την συμπρωτεύουσα .
δυστηχώς συμφωνούμε και εμείς πως και στον ΟΣΕ θέλουν τον κινέζο τους.. τουλάχιστον να απολαμβάνουμε και εμείς αυτά που οι ευρωπαίοι θεωρούν δεδομένο. είναι αλήθεια πως στα κινέζικα δεν υπάρχει η λέξη λεβεντιά αλλά δεν υπάρχει φαντάζομαι και η λέξη ρουσφέτι.. μόνο αυτό αρκεί για να σώσουμε ότι έχει μείνει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι οι Κινέζοι έχουν φοβερή εμπειρία στην διαχείριση και ανάπτυξη στους σιδηροδρόμους. Μόλις το 2009 δημιούργησαν δίκτυο στο μεγαλύτερο υψόμετρο στο κόσμο με ένα δίκτυο με τεράστιες γέφυρες!!! Όλα αυτά μόνο με Κινέζους μηχανικούς-εταιρείες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που θα εφιστούσα μεγάλη προσοχή είναι στην διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του Ο.Σ.Ε η οποία είναι τεραστία. Να γνωρίζετε επίσης όλοι σας, ότι οι Κινέζοι είναι πράγματι Φιλέλληνες από την αρχαιότητα, το αναφέρει και ο Μάο Τσε Τουνγκ στα απομνημονεύματά του. Εκατό πόλεις δημιουργήθηκαν από τις κόρες του Ηρακλή!!!! αυτά λέει ο μύθος!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Κινέζοι είναι Φιλέλληνες, οι Έλληνες δεν είναι..
ΑπάντησηΔιαγραφή