Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Ηeineken... Τown ( Η απόλυτη ξεφτίλα! )

Oι καιροί είναι δύσκολοι ακόμη και για τα καθιερωμένα και γνωστά προϊόντα, αφού η κρίση έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να κάνουν πιο εκλογικευμένες αγορές, ενώ τα λουκέτα αυξάνονται ημέρα με την ημέρα. Αυτοί οι δύο παράγοντες οδήγησαν τα στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που διακινεί την μπίρα Ηeineken να σκεφθούν έναν έξυπνο και διαφορετικό τρόπο για να διαφημίσουν το προϊόν της εταιρείας, αλλά και να εκμεταλλευθούν τα καταστήματα που δεν είναι σε λειτουργία. Αν κάνετε μια βόλτα στις εμπορικές συνοικίες της Αθήνας, όπως το Κολωνάκι, η Κηφισιά και η Γλυφάδα, αντί για τις άδειες βιτρίνες των καταστημάτων που έχουν βάλει λουκέτο, θα συναντήσετε τις βιτρίνες τους καλυμμένες με διαφημίσεις της Ηeineken (φωτογραφία).

Πρόκειται για τον καινούργιο και πρωτότυπο τρόπο υπαίθριας επικοινωνίας που προωθεί από τις αρχές Ιουλίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την μπίρα Ηeineken, η οποία χρησιμοποίησε τις βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων σε 10 σημεία σε Κηφισιά, Κολωνάκι και Γλυφάδα για να δώσει μεγαλύτερη διάσταση στην παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια «Walk in Fridge», του προϊόντος της που χρησιμοποιεί ντουλάπες με ρούχα, αλλά και ψυγεία με Ηeineken. Σύμφωνα με στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το σκεπτικό της ενέργειας αυτής ήταν να «ντυθούν» εσωτερικά οι βιτρίνες δέκα μη εκμισθωμένων εμπορικών καταστημάτων σε επιλεγμένες περιοχές, ώστε να μεταφέρουν με ζωντανό τρόπο το τηλεοπτικό σποτ της Ηeineken στην καθημερινότητα των περαστικών-καταναλωτών. Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου και θα διαρκέσει ένα μήνα.

Το Βήμα
Σημ.axinosp:Μας καλύπτει το σχόλιο του Φώτη "Η απόλυτη ξεφτίλα/κυνικότητα στην κοινωνία των '000 χρεοκοπημ. μαγαζιών. Αίσχος στις διαφημιστικές κ την αθην.ζυθοποιία"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος