Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνουν την εξάρτηση για πετρέλαιο


Η μαζική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ θα μπορούσε να μειώσει την εξάρτηση για πετρέλαιο σε πολύ μεγάλο βαθμό, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Δημόσιας Πολιτικής, του Πανεπιστημίου Rice.

Ειδικότερα, με βάση την έρευνα του Ινστιτούτου, αν τουλάχιστον το 30% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν στις ΗΠΑ ήταν ηλεκτρικά μέχρι το 2050, τότε θα μειωνόταν σημαντικά η ανάγκη για εισαγωγές πετρελαίου.

Η αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 30% συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου κατά 2,5 εκατομμύρια βαρέλια σε ημερήσια βάση.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εισαγωγές πετρελαίου μπορούν να μειωθούν από 60% που είναι σήμερα, σε 40%.

Πέραν αυτού, υπολογίζεται ότι η μαζική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 7%.

Οι ΗΠΑ εκπέμπουν τα περισσότερα αέρια του θερμοκηπίου, μετά την Κίνα.

Μέχρι στιγμής, 29 πολιτείες έχουν θεσπίσει πράσινους στόχους για την προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

econews
Σημ.axinosp:Ισχύει αυτό που λέει το Ινστιτούτου Δημόσιας Πολιτικής, του Πανεπιστημίου Rice, αν και η φωτογραφία του άρθρου μας λέει άλλα. Το εικονιζόμενο μοντέλο της GM EV1 θα μπορούσε να αντικαταστήσει επάξια όλα τα βενζινοκίνητα μοντέλα ΙΧ στην Αμερική και όχι μόνο, αν το έβαζε σε μαζική παραγωγή πράγμα που δεν έκανε ποτέ αυτή η εταιρεία. Αντιθέτως τα λίγα μοντέλα που έβγαλε ήταν μόνο με μορφή leazing(χρονομίσθωση) που με την λήξη της σύμβασης τα πήρε όλα πίσω, παρόλο που οι οδηγοί τους ήθελαν να τα αγοράσουν και τα κατέστρεψε μέχρι ενός. Δείτε και την ταινία "Ποιος σκότωσε το ηλεκτρικό αμάξι" (who kill the electric car;)

2 σχόλια:

  1. Tα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.Ρεύμα δεν υπάρχει απ'οσο ξέρω ελεύθερο στη φύση(ούτε υδρογόνο το οποίο μιας και το ανέφερα ειναι εξαιρετικά ενεργοβόρο στην παραγωγη του).
    -Πώς παράγεται το ρεύμα στην Ελλάδα?
    -Εφ'όσον το φορτίζω στην Ελλάδα...ΜΕ ΛΙΓΝΙΤΗ!
    Αν προσθέσουμε τις ενεργειακές απώλειες:
    α)Από λιγνίτη σε ρεύμα στο εργοστάσιο της ΔΕΗ
    β)Απώλειες στη μεταφορά μέχρι το σημείο που θα φορτίζεται το οχημα
    γ)Απώλειες μέσα στον ίδιο τον κινητήρα(που ούτως η άλλως έχουν και τα συμβατικά αυτοκίνητα σήμερα).
    Τότε φαινεται πολύ καθαρά οτι το πρόβλημα γίνεται πολύ χειροτερο.
    Είναι η ίδια κοντόφθαλμη τακτική που μας έφερε ως εδώ.
    Η Αθήνα είναι πεντακάθαρη και η Πτολεμαίδα έχει αλλη δική της ατμόσφαιρα σε καποιο άλλο πλανήτη και δεν μας αφορά.
    Τα ίδια και χειρότερα για το υδρογόνο που απ την εξάτμιση θα βγάζει καθαρό νεράκι.
    Το πιθανότερο σενάριο ,αν τελικά κυριαρχήσουν αυτά τα οικολογικά-υβριδικά-ηλεκτρικά κλπ.,είναι να έχει κάθε πόλη τον δικό της πυρηνικό αντιδραστήρα γιατί εκεί θα πάει το πράγμα και όχι στις ανανεώσιμες που έπρεπε να είχαν ξεκινήσει χθες.

    Και μην ακούσω τίποτα μαλακίες για βιοντήζελ.Παρε χαρτί και μολύβι,μέτρα τι καύσιμα καταναλώνεις το χρόνο,υπολόγισε πόσα στρέμματα(καλής γής) και νερό θα χρειαστείς μόνο για πάρτη σου και μετά πες μου πού είναι αυτά τα στρέμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποδηλατάκι με ηλεκτρικό μοτεράκι για βοήθεια στις ανηφόρες που θα το φορτίζω με φωτοβολταικό.
    Άντε να βρώ μάστορα να κάνω πατέντα για την μηχανή μου ένα ΧΤ600 που να αλλάξω το βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό, αν και το βλέπω δύσκολο !!
    Τώρα για τα πυρηνικά αν στραφούμε σε αυτά, τα παγκόσμια αποθέματα θα λήξουν το πολύ σε 25 χρόνια όπως δηλώνουν οι ειδικοί.
    Η μόνη λύση που βλέπω είναι Γεωθερμία και μαγνητικοί κινητήρες (κάνε αναζήτηση στο Youtube "magnet free energy" ) και θα καταλάβεις τι λέω .
    http://www.youtube.com/watch?v=QOC-1X61bC0&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=XG9chgbbweQ&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος