300 εκθέτες από περίπου 20 χώρες συμμετέχουν στο σαλόνι αυτοκινήτου στην γαλλική πρωτεύουσα. Η διεθνής έκθεση πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και θεωρείται μια από της σημαντικότερες σε παγκόσμιο επίπεδο και ως προς την προσέλευση του κοινού. Το Σαλόνι του Παρισιού του 2008 επισκέφθηκαν 1,4 εκατομμύρια επισκέπτες.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος φέτος βρίσκονται τα οχήματα με ηλεκτροκίνηση. Οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών ή υβριδικών αυτοκινήτων παρουσιάζουν στη γαλλική πρωτεύουσα τα οχήματα που θα αρχίσουν να πωλούνται μέσω των αντιπροσωπειών τους αμέσως επόμενους μήνες.
Πρόβλημα το υψηλό κόστος αγοράς
Το κύριο ερώτημα στο οποίο οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας θα κληθούν να απαντήσουν το αργότερο όταν η έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού ανοίξει της πύλες της το Σάββατο και για το κοινό είναι ποια θα είναι η τιμή αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Λόγω του υψηλού κόστους των μπαταριών η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπερνά σε πολλές περιπτώσεις τα 30.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή οι γερμανοί κατασκευαστές ζητούν από το γερμανικό κράτος να επιδοτεί την αγορά αυτοκινήτου με ηλεκτροκίνηση όπως γίνεται ήδη σε χώρες η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Μεγάλη Βρετανία.
Καθιέρωση το νωρίτερο σε 10 ή 20 χρόνια
Ας σημειωθεί ότι οι περισσότεροι ειδικοί από το χώρο του αυτοκινήτου συμφωνούν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον άλλα 10 ή 20 χρόνια μέχρι να δούμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μονοπωλούν την εικόνα μιας ευρωπαϊκής πόλης. Ούτως ή άλλως τα πρώτα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια θα αρχίσουν να πωλούνται το νωρίτερο σε 2 με 3 χρόνια από σήμερα.
Deutsche Welle
Σημ.axinosp:Συνεχίζουν οι Αυτοκινητάδες-Πετρελαιάδες να μην μπορούν να δουν το αυτονόητο, ποιό είναι αυτό , το ότι αν δεν δώσεις τώρα φτηνό ηλεκτρικό αμάξι στο λαό, έχασες το παιχνίδι και στις πωλήσεις αλλά και στο ίδιο το μέλλον της εταιρείας σου.
Θέλουν σώνει και καλά να ρουφήξουν μέχρι και το τελευταίο βαρέλι πετρελαίου του πλανήτη και μετά να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση
Μία από τα ίδια θα είναι το show αυτό γιατί πολύ απλά οι μάνατζερς των εταιρειών αυτών είναι και παραμένουν στην λογική, τα γκόλντεν μπόυς της προηγούμενης δεκαετίας.
Κανείς από τους λεβέντες αυτούς δεν κάνει το μεγάλο βήμα και οι πωλήσεις των ΙΧ παραμένουν σε ιστορικά χαμηλά παγκοσμίως, έχοντας επιπλέον, την ύφεση και την ανεργία να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Αν νομίζουν οι εταιρείες πετρελαίου ότι ελέγχοντας τις εταιρείες μπαταριών κρατώντας πανάκριβο το κόστος του προϊόντος τους θα αποτρέψουν την ηλεκτροκίνηση είναι πολύ γελασμένες.
Εγώ παραδείγματος χάρη έχω ένα μικρό αμάξι 1400 cc που το έχω εδώ και έξι χρόνια, ρε δε πάνε να γαμηθούν με τις προσφορές και τις διαφημίσεις σε βενζινοκίνητα αμάξια εγώ θα περιμένω μέχρι να βγάλουν φτηνό ηλεκτρικό και με απόσταση επαναφόρτισης τα 450 χιλιόμετρα, επιπλέον η οροφή του αμαξιού να είναι φωτοβολταϊκή από μόνη της έτσι να αυξάνεται ακόμα περισσότερο η εμβέλεια χρήσης του αυτοκινήτου.
Αυτό ισχύει αν θα έχω λεφτά να αγοράσω καινούργιο αμάξι και δεν μου την δώσει και πάω να πετάξω τον βενζινοκινητήρα και να τον αντικαταστήσω με έναν ηλεκτρικό ή με ένα μαγνητικό.
Ήδη οι πρώτες απόπειρες κατασκευής μαγνητικών κινητήρων από ιδιώτες είναι πραγματικότητα και θα κάνει τις μπαταρίες μουσειακό είδος, μιας και η μέση διάρκεια ζωής ενός μαγνήτη είναι τα τετρακόσια χρόνια !!
Αυτό σημαίνει ότι ένα αμάξι τα μόνα αναλώσιμα που θα χρειάζεται θα είναι λάστιχα και αμορτισέρ που σημαίνει ότι τα λάστιχα μπορούν να παραχθούν και από άλλα υλικά όπως η κάνναβη (Το πρώτο αυτοκίνητο μοντέλο-T του Henry Ford ήταν κατασκευασμένο για να κινείται με βενζίνη κάνναβης (!) και το ίδιο το αυτοκίνητο ήταν κατασκευασμένο από κάνναβη! Στο τεράστιο ράντζο του, ο Ford φωτογραφιζόταν ανάμεσα στις καλλιέργειες της κάνναβης . Το αυτοκίνητο που « φύτρωσε από το έδαφος», είχε «πλαστικά» πάνελς από επεξεργασμένη κάνναβη η αντίσταση των οποίων και η σκληρότητά τους ήταν 10 φορές ισχυρότερη από το ατσάλι !!) , τότε οι εταιρείες πετρελαίου και αυτοκινήτου θα έχουν πρόβλημα βιωσιμότητας παγκοσμίως.
Найти лучшее: скачать проиграватель формата avi
ΑπάντησηΔιαγραφή