Σημ.axinosp:Οι περισσότεροι από μας βλέποντας να ανεβαίνει η τιμή του πετρελαίου αρχίζουμε συζητάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βλέποντας το οικογενειακό μας αμάξι να μας κοστίζει όλο και πιο πολύ στον προϋπολογισμό του σπιτιού μας.
Φυσικά αυτή η σκέψη φεύγει γρήγορα ακούγοντας τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πχ. το Σιτροέν C2 Zero θα κοστίζει πάνω από 30.000 ευρώ.
Υπάρχει όμως λύση και μάλιστα πιο οικονομική που φυσικά θα δώσει και δουλειά στους εκατοντάδες μηχανικούς αυτοκινήτων που τα συνεργεία τους δεν είναι στα δίκτυα των γνωστών πολυεθνικών εταιρειών αυτοκινήτων.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν χιλιάδες κάτοχοι ΙΧ πήγαιναν στους μηχανικούς αυτούς για αλλαγή κινητήρα από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό.
1. και καλύτερο θα έσπαγε το μονοπώλιο των εταιρειών αυτών ταυτόχρονα θα πίεζε προς τα κάτω τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που δειλά δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται στην αγορά.
2. οι τιμές των καυσίμων των καυσίμων λόγω της μείωσης ζήτησης θα άρχιζαν να πέφτουν.
3. θα γινόταν μόδα σε σημείο που ο μαλακοπίτουρας με το φτιαγμένο GT Turbo και την αγωνιστική θορυβώδη εξάτμιση του βενζινοφάγου ΙΧ του, θα έτρωγε την σκόνη σας με το σαραβαλάκι που έχετε μιας και ο ηλεκτρικός κινητήρας δίνει την ισχύ του άμεσα με αποτέλεσμα σε κόντρες φανάρι φανάρι, ο κάγκουρας αυτός θα πάθαινε την πλάκα της ζωής του.
4. η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μείωνε σε μεγάλο βαθμό την ατμοσφαιρική ρύπανση.
5. θα μπαίναμε στην "πρίζα" να αρχίσουμε να θέλουμε και φωτοβολταϊκά για το σπίτι μας ώστε να φορτίζουμε το ΙΧ μας και όχι μόνο με ηλιακή ενέργεια.
6.Θα ζητούσαμε από το κράτος να προχωρήσει σε ήλεκτρο κίνηση όλων των Μαζικών μέσων μεταφοράς αλλά και όλων των κρατικών αυτοκινήτων.
7. Η επέκταση του δικτύου των ηλεκτρικών Τρόλεϊ σε όλη την Αθήνα αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις, αλλά και η χρήση του δικτύου αυτού από ηλεκτρικά φορτηγά τροφοδοσίας όπως γίνεται σε άλλες πόλεις θα μείωνε ακόμη περισσότερο το φαινόμενο θερμοκηπίου που βιώνουμε τις τελευταίες δεκαετίες.
Χίλιες προτάσεις μπορείς να πεις και να τις γράψεις το θέμα απλά η λύση είσαι εσύ οδηγέ που περιμένεις τα καινούργια μέτρα της κατοχικής κυβέρνησης του ΔΝΤ μαζί με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας του 2010 και απλά περιμένεις δεν ξέρω τι για να σε ξεζουμίσουν ακόμα μια φορά για να κερδίσουν οι πολυεθνικές και τα τσιράκια τους οι πολιτικοί.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές αντιρρήσεις στα γρήγορα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς προκύπτει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι φθηνότερο; (και από πλευράς κατανάλωσης και από συντήρησης)
Πώς προκύπτει ότι είναι οικολογικό; Οκ θα μειώσει τη ρυπανση στην Αθήνα αλλά θα την αυξησει στην Πτολεμαίδα (εκτός αν πάμε με τη λογική ότι αυτοί έτσι κι αλλιώς πεθαίνουν νωρίς άρα μία ή άλλη)
Κατανάλωση ρεύματος λέγεται και είναι μετρήσιμη, όσο για την Πτολεμαϊδα συμφωνώ, αλλά και αυτό λύνεται προς το παρόν με φωτοβολταϊκά.
ΑπάντησηΔιαγραφήAχινέ έβαλες υπότιτλους στις μακακίες για το 2012 και μας σερβίρεις αυτά έτσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνε και καμμιά μετάφραση και έρευνα που πωλούνται κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό.
Έχει ζουμί το θέμα!
Οι μετατροπές στις Ηπα είναι συνηθισμένες αλλά στην Ελλάδα με δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις μετασκευασμένο σε ηλεκτροκίνητο νόμιμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ακριβό στην μετατροπή του αλλά φορτίζει για 100Χιλ. με μόλις 1.50 ευρώ!
Συντήρηση σχεδόν δεν χρειάζεται γιατί δεν έχει: (Λάδια, μπουζί, ιμάντες, φίλτρα αέρα/βενζίνης και ένα σωρό άλλα) που έχουν οι Κ. εσωτερικής καύσης.
Το ηλεκτρικό δεν είναι οικολογικό (εκτός αν φορτίζει με απε) αλλά είναι οικολογικότερο απο αυτά με κινητήρα εσ. καύσης.
Κιτ μετατροπής υπάρχουν στο εξωτερικό μέσω ίντερνετ είτε για συγκεκριμένα μοντέλα ή γενικής χρήσης.
http://www.youtube.com/watch?v=TDl5chnIW5Q