Όταν η διαφήμιση εμπνέεται από την πολιτική κατάσταση.
Πηγή έμπνευσης για το νέο διαφημιστικό σποτ της γνωστής εταιρείας ουίσκι Johnnie Walker, αποτέλεσε η οικονομική και κοινωνική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα
Εικόνες από κεντρικούς δρόμους και γειτονιές της Αθήνας, αλλά και της Θεσσαλονίκης κατακλύζουν το βίντεο της διαφήμισης υπό τους ήχους του τραγουδιού « We never walk alone», που αποτελεί και το σλόγκαν του σποτ.
Κεντρική ιδέα και κατά τους στοίχους του τραγουδιού, η εμψύχωση των Ελλήνων: να μην φοβούνται, να κοιτάζουν ψηλά, να προχωρούν με ελπίδα γιατί έτσι δεν θα είναι ποτέ μόνοι…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος