Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 από τη Neoset


Δεν έχει τέλος ο κατάλογος των εμπορικών επιχειρήσεων που προσφεύγουν στις διατάξεις του άρθρου 99 του πτωχευτικού κώδικα. Μετά τον όμιλο SATO, χθες έγινε γνωστό ότι και η Neoset έκανε αίτηση για υπαγωγή στις διατάξεις του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να εξασφαλίσει προστασία έναντι των πιστωτών της. 

Εντούτοις, πρέπει να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας ούτε επιβεβαιώνει αλλά ούτε και διαψεύδει τη σχετική πληροφορία. Τα προβλήματα πάντως της εταιρείας είναι γνωστά στην αγορά τους τελευταίους μήνες, παρά τις προσπάθειες για την αναδιάρθρωση του δικτύου και την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας. Το δίκτυό της μετράει σήμερα 6 εταιρικά καταστήματα και 54 συνεργασίες franchise, ενώ σημαντικό είναι το άνοιγμα της εταιρείας προς Ελληνες προμηθευτές. Καταστήματα της αλυσίδας λειτουργούν επίσης σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο, Αιθιοπία και Εκουαδόρ, ενώ στον έλεγχό της βρίσκονται και οι αλυσίδες Νεο κατοικείν και Skouropoulos. Τα προβλήματα για την αλυσίδα διαφαίνονταν ήδη από το 2010, όταν οι πωλήσεις της υποχώρησαν σε 49,8 εκατ. ευρώ, από 58,1 εκατ. το 2009 και εντάθηκαν το επόμενο έτος. Το 2011 ο κύκλος εργασιών της Neoset υποχώρησε σε 41,9 εκατ. ευρώ, έναντι 48,1 εκατ. ευρώ το 2010, ενώ οι ζημίες της ανήλθαν σε 7,8 εκατ. ευρώ έναντι 4,23 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Στο ίδιο διάστημα, τα ίδια κεφάλαια αντιστοιχούσαν σε 25,5 εκατ. ευρώ, έναντι 33,4 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2010. Περαιτέρω, το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας ανερχόταν στο τέλος του 2011 σε 58,1 εκατ. ευρώ, έναντι 46,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, ενώ στις μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις ύψους 17 εκατ. ευρώ περιλαμβάνεται ομολογιακό δάνειο 16,38 εκατ. ευρώ.
Παρά την επιδείνωση των μεγεθών της το 2011 και εν μέσω κρίσης, η αλυσίδα επένδυσε 2,5 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα μόλις δύο καταστημάτων «νέας φιλοσοφίας», σε Αλιμο και Μαρούσι, προσβλέποντας σε αύξηση του μεριδίου αγοράς της, προβάλλοντας την ελληνική της ταυτότητα μέσω διαφημιστικής εκστρατείας και μειώνοντας τις τιμές της κατά 20%. Ωστόσο, η κρίση στην αγορά -και ιδιαίτερα στον κλάδο του επίπλου- είναι τέτοια που κάθε σχεδιασμός ανατρέπεται και ακόμη και αλυσίδες όπως η σουηδική ΙΚΕΑ υφίστανται πιέσεις στα μεγέθη τους. Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα εργοστάσιο στο Βασιλικό της Χαλκίδας ενώ τα τελευταία χρόνια έκανε και εισαγωγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα προτιμούσα να μην αφήνετε σχόλια χωρίς όνομα, βάλτε ένα όνομα ψευδώνυμο αρκεί να μην εμφανίζεται η γελοία περίπτωση ο/η Ανώνυμος