Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

16 σταθμούς του Μετρό κοστίζει η νέα Αττική Οδός

Τα 16 χιλιόμετρα θα έφταναν οι επεκτάσεις του Μετρό αν το ΥΠΕΧΩΔΕ διέθετε 1,6 δισ. ευρώ και ήταν διατεθειμένο να επενδύσει αυτό το κονδύλι στις γραμμές του Μετρό και όχι στην κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς ανακοίνωσε τις νέες επεκτάσεις της Αττικής Οδού μήκους 62,355 χιλιομέτρων, οι οποίες- αν όλα πάνε με βάση τον σχεδιασμό- θα κατασκευαστούν με σύμβαση παραχώρησης έως τα μέσα του 2014 και θα κοστίσουν 1,658 δισ. ευρώ.
Ποιο έργο είναι λοιπόν πιο αναγκαίο για το Λεκανοπέδιο; «ΤΑ ΝΕΑ» θέτουν το ερώτημα: 16 νέα χιλιόμετρα Μετρό ή με τα ίδια χρήματα 62,355 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητόδρομων; Η εκτίμηση των ειδικών
είναι ότι με τις νέες επεκτάσεις του Μετρό θα μπορούσαν να μετακινούνται καθημερινά γύρω στους 300.000 επιβάτες χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν το Ι.Χ. αυτοκίνητό τους. Για τους νέους αυτοκινητόδρομους η εκτίμηση είναι ότι θα έχουν περίπου το 1/6 της σημερινής κίνησης της Αττικής Οδού (έχει μήκος 65 χιλιόμετρα), δηλαδή 50.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα ημερησίως.
Οι υποστηρικτές του Μετρό θεωρούν ότι όσοι αυτοκινητόδρομοι κι αν φτιαχτούν δεν λύνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα, αφού θα μπουν στην κυκλοφορία περισσότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα. Οι υποστηρικτές των αυτοκινητόδρομων υποστηρίζουν ότι εκεί που θα κατασκευαστούν οι νέοι δρόμοι δεν αναπτύσσεται το Μετρό και θα ανακουφιστεί το υπάρχον οδικό δίκτυο των κεντρικών περιοχών.....
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4503837
Σημ.axinosp:Όταν η κυβέρνηση θα δώσει κίνητρα για απόσυρση ΙΧ κάπου αυτά θα πρέπει να κινούνται , θα πρέπει να βάζουν βενζίνη τίγκα στους φόρους , θα πληρώνουν δόσεις στις τράπεζες , θα πληρώνουν σήματα τελών κυκλοφορίας , θα πληρώνουν ασφάλιστρα θα....!
Γιαυτό ομόφωνα σαν Έλληνες Πατριώτες λέμε ζήτω τα ΙΧ , ζήτω η νέα Αττική Οδός , θάνατος στο Μετρό !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: