Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Σάββατο 16 Μαΐου 2009
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα κερδίζουν το στοίχημα
Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζουν στην Ευρώπη τα ηλεκτρικά ποδήλατα, αφού αποτελούν έναν πιο οικολογικό και ταυτόχρονα πιο φτηνό τρόπο μετακίνησης σε σχέση με τις μηχανές.
Περισσότερα από 100.000 τέτοια μοντέλα πωλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, ενώ στην Ολλανδία, όπου το ποδήλατο αποτελεί βασικό μέσο μετακίνησης εδώ και χρόνια, ένας στους δέκα αντικαθιστά το παλιό του με ηλεκτρικό. Η ισχύς της μπαταρίας των ηλεκτρικών ποδηλάτων μπορεί να κυμανθεί από 1 έως 250 Watt, ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις του καθενός, προσφέροντας αυτονομία για αποστάσεις έως 80 χιλιομέτρων, ενώ ήδη κάποιες εταιρείες ετοιμάζονται να ρίξουν στην αγορά μοντέλα με ισχύ ακόμα και 500 Watt, που θα κοστίζουν περισσότερα από 4.000 ευρώ και θα επιτρέπουν στους αναβάτες τους να τρέχουν έως και με 50 χιλιόμετρα την ώρα. Οι κατασκευαστές προσπαθούν με κάθε τρόπο να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα, γρήγορα και με μεγάλη αυτονομία μοντέλα, ελπίζοντας να προσελκύσουν ακόμα και φανατικούς μηχανόβιους.
Αυτό που κάνει τα μοντέλα με ηλεκτρική υποβοήθηση πιο ελκυστικά στα μάτια του κόσμου είναι -εκτός από τη μεγαλύτερη ταχύτητα που προσφέρουν συγκριτικά με τα συμβατικά ποδήλατα- το γεγονός ότι οι αναβάτες τους δεν είναι απαραίτητο να φορούν κράνος, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 20 χιλιόμετρα ανά ώρα. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει επίσης ότι οι χρήστες ηλεκτρικών ποδηλάτων με ισχύ έως 250 Watt και μέγιστη ταχύτητα 25 χιλιομέτρων δεν χρειάζεται να διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης. Τα μεγαλύτερης ισχύος μοντέλα, ωστόσο, θεωρούνται κανονικά δίκυκλα οχήματα, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την κατοχή διπλώματος για μηχανή.
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=11&artID=994150
Σημ.axinosp:Άντε και στη Αθήνα να κάνουμε τα ηλεκτρικά ποδήλατα βασικά μέσα μεταφοράς , γιατί δεν μπορείτε να φανταστείτε πως θα αλλάξει η ζωή σας με μερικά απλά πράγματα όπως αυτό . Αν δε με πιστεύετε ρωτήστε κάποιους γνωστούς σας για την πόλη με τα περισσότερα ποδήλατα το πανέμορφο Μεσολόγγι .
Περισσότερα από 100.000 τέτοια μοντέλα πωλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, ενώ στην Ολλανδία, όπου το ποδήλατο αποτελεί βασικό μέσο μετακίνησης εδώ και χρόνια, ένας στους δέκα αντικαθιστά το παλιό του με ηλεκτρικό. Η ισχύς της μπαταρίας των ηλεκτρικών ποδηλάτων μπορεί να κυμανθεί από 1 έως 250 Watt, ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις του καθενός, προσφέροντας αυτονομία για αποστάσεις έως 80 χιλιομέτρων, ενώ ήδη κάποιες εταιρείες ετοιμάζονται να ρίξουν στην αγορά μοντέλα με ισχύ ακόμα και 500 Watt, που θα κοστίζουν περισσότερα από 4.000 ευρώ και θα επιτρέπουν στους αναβάτες τους να τρέχουν έως και με 50 χιλιόμετρα την ώρα. Οι κατασκευαστές προσπαθούν με κάθε τρόπο να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα, γρήγορα και με μεγάλη αυτονομία μοντέλα, ελπίζοντας να προσελκύσουν ακόμα και φανατικούς μηχανόβιους.
Αυτό που κάνει τα μοντέλα με ηλεκτρική υποβοήθηση πιο ελκυστικά στα μάτια του κόσμου είναι -εκτός από τη μεγαλύτερη ταχύτητα που προσφέρουν συγκριτικά με τα συμβατικά ποδήλατα- το γεγονός ότι οι αναβάτες τους δεν είναι απαραίτητο να φορούν κράνος, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 20 χιλιόμετρα ανά ώρα. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει επίσης ότι οι χρήστες ηλεκτρικών ποδηλάτων με ισχύ έως 250 Watt και μέγιστη ταχύτητα 25 χιλιομέτρων δεν χρειάζεται να διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης. Τα μεγαλύτερης ισχύος μοντέλα, ωστόσο, θεωρούνται κανονικά δίκυκλα οχήματα, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την κατοχή διπλώματος για μηχανή.
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=11&artID=994150
Σημ.axinosp:Άντε και στη Αθήνα να κάνουμε τα ηλεκτρικά ποδήλατα βασικά μέσα μεταφοράς , γιατί δεν μπορείτε να φανταστείτε πως θα αλλάξει η ζωή σας με μερικά απλά πράγματα όπως αυτό . Αν δε με πιστεύετε ρωτήστε κάποιους γνωστούς σας για την πόλη με τα περισσότερα ποδήλατα το πανέμορφο Μεσολόγγι .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Είχα δοκιμάσει ένα τέτοιο ποδήλατο στην Κύπρο πριν από 2 χρόνια. Η αίσθηση του είναι εκπληκτική κ η υγεία που σου προσφέρει μέσω της ήπιας σωματικής άσκησης, πολύτιμο δώρο!
Στην κοινωνία του μέλλοντος (Ζ) θα έχει σίγουρα ξεχωριστή θέση στην καθημερινή μετακίνηση...
Αργεί πολύ αυτή η κοινωνία όμως και ανησυχώ........
Και να πώ ότι γίνονται βήματα καλυτέρευσης προς αύτον τον σκοπό,να πάει στο καλό η αναμονή.
Αλλά να χειροτερεύουν;......:(
8elw na agorasw ena tetoio podhlato alla dn exw panw apo 700 euro na dia8esw..2 exw brei me 700 euro alla ein asxhma e3wterika..ta perissotera kala k omorfa kanoun 1000 euro ++
kamia idea?
Δημοσίευση σχολίου