Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

101 Πράγματα που μπορώ να κάνω ΤΩΡΑ για να βοηθήσω να πέσει η Κατοχική Ευρώ-Χουντάρα


Του Σ. Κατσούλη

Ξυπνώ απο τον λήθαργο...


1 ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. Ενημερώνομαι από τα μικρότερα κανάλια και το διαδίκτυο, γνωρίζοντας όμως, ότι το ψέμα και η παραπληροφόρηση είναι πλέον παντού γύρω μας.

2 ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. Ενημερώνομαι από τα μικρότερα έντυπα και το διαδίκτυο, γνωρίζοντας όμως, ότι το ψέμα και η παραπληροφόρηση είναι πλέον παντού γύρω μας.

3 ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, είτε αυτά είναι στατιστικά στοιχεία ή άλλες πληροφορίες. Ελέγχω τα στοιχεία πριν τα αποδεχτώ.

4 ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

5 Κλείνω τον υπολογιστή ΤΩΡΑ και βγαίνω έξω να επικοινωνήσω με τους συμπολίτες μου. Η επανάσταση ΔΕΝ θα γίνει απο το διαδίκτυο!


Κατανοώ...


6 Κατανοώ πλήρως ότι: Ο εχθρός δεν είναι ο κάθε συμπολίτης μας. Ο εχθρός είναι τα ιδιωτικά, εγχώρια και εκ του εξωτερικού συμφέροντα, κρυφά και φανερά, που θέλουν να εφαρμόσουν ένα ολοκληρωτικό καθεστώς κορπορατικού φασισμού σε όλους τους Λαούς, μέσω οικονομικής αλλά και πραγματικής-υλικής υποδούλωσης.

7 Κατανοώ πλήρως ότι: Ο αγώνας είναι κατ εξοχήν ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ. Δεν είναι απλά και μόνο ταξικός, ή μόνο αγώνας για δικαιοσύνη ή οτιδήποτε άλλο.

8 Κατανοώ πλήρως, ότι: Όποιος δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στην σημερινή κατοχική χούντα που δια μέσου του Ευρώ πρωτίστως, αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθούν να καταλύσουν όλα τα κράτη της ΕΕ, για λογαριασμό συγκεκριμένων συμφερόντων, όποιος αποφεύγει αυτό το ουσιαστικότατο γεγονός είτε είναι "αριστερός", "δεξιός", "ανένταχτος", "εθνικιστής" είτε αποκαλεί τον εαυτό του "Πατριώτη" είτε οτιδήποτε άλλο, τότε αυτός ΔΕΝ είναι μέρος τη λύσης.

9 Κατανοώ πλήρως ότι: Το τελικό ποθούμενο είναι μια ευνομούμενη πολιτεία, όπου μεμονωμένα ή/και ιδιωτικά συμφέροντα ΔΕΝ θα μπορούν να πάρουν την εξουσία, είτε έμμεσα, είτε άμεσα ακόμα και εάν οι προθέσεις τους είναι παροδικά καλές για τον Λαό. Στην Νέα, πραγματικά Αναγεννημένη Ελλάδα, Ο Λαός συλλογικά θα έχει την εξουσία και την ευθύνη. Ο στόχος λοιπόν, είναι η πραγματική Δημοκρατία, που δεν έχει δει ποτέ ο κόσμος εδώ και χιλιάδες χρόνια.

10 Κατανοώ πλήρως ότι: Ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι Δημοκρατία, ούτε κατά διάνοια. Μπορεί μεν να χρησιμοποιεί κάποιες από τς Δημοκρατικές διαδικασίες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει οργανικά αυτό που αναφέρει το Σύνταγμά μας, το οποίο είναι ότι η εξουσία πηγάζει από τον Λαό.

11 Κατανοώ πλήρως ότι: Η επίθεση που δέχεται η Πατρίδα μας σήμερα, έχει ως στόχο την ολοκληρωτική εξαφάνισή μας γιατί τους ενδιαφέρει το ΟΙΚΟΠΕΔΟ και όχι οι ιθαγενείς της χώρας. Η "ταξική" εκμετάλλευση, η "ταξική" υποδούλωση δεν είναι παρά το δευτερεύον και υπολειπόμενο σχέδιο για όσους επιβιώσουν, και τίποτε παραπάνω.

12 Κατανοώ πλήρως ότι: Η Πατρίδα είναι η γη του τόπου μας και ο Λαός μας, η γλώσσα του και οι παραδόσεις του. Πατρίδα είναι οι κοινές συνήθειές μας, οι κοινές μας αξίες, ο τρόπος που σκεπτόμαστε, ο τρόπος που θρησκευόμαστε όσοι θέλουν και η γενικότερη ιεράρχηση των αξιών μας. Η Πατρίδα είναι το ΜΟΝΟ περιβάλλον με το οποίο μπορούμε να οχυρωθούμε ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και την εκμετάλλευση από τα διεθνή συμφέροντα. Ο συλλογικότητα μας ως Έθνος, πάνω και πέρα από ιδεολογίες είναι ο μόνος τρόπος συσπείρωσης, ενάντια στις δυνάμεις που θέλουν να μας αφανίσουν.

13 Κατανοώ πλήρως ότι: Η Αγάπη για την Πατρίδα μου, ισούται με τον απόλυτο σεβασμό για οποιοδήποτε άλλο Έθνος να απαιτεί να έχει την δικιά του Πατρίδα. Η Αγάπη για την δικιά μου Πατρίδα, σημαίνει ότι δεν μπορώ να μισώ όλες τις άλλες Πατρίδες ή Έθνη.

14 Κατανοώ πλήρως ότι: Οι ιδεολογίες δεν έχασαν την σημασία τους. Όμως, όταν το Έθνος βρίσκεται μπροστά σε έναν εχθρό που είναι έτοιμος να τον αφανίσει ολοκληρωτικά, οι ιδεολογίες παίρνουν δευτερεύοντα ρόλο. Όταν με το καλό και με αγώνα πάρουμε και πάλι την διακυβέρνηση της Πατρίδας μας στα χέρια μας, τότε ο καθένας από εμάς μπορεί εάν αυτό θέλει να κάνει, να βάλει την ιδεολογία του και πάλι μπροστά για το καλό του τόπου και του Λαού.

15 Κατανοώ πλήρως ότι: Για να πιστεύει κανείς στην Δημοκρατία, τότε θα πρέπει να την έχει κάνει πράξη ήδη στην ζωή του. Δεν μπορεί ο Δημοκράτης, να χειραγωγεί από κρυφά μετερίζια. Δεν μπορεί ο Δημοκράτης, να φοβάται την ικανότητα των υπολοίπων να κρίνουν, ακόμα και εάν διαφωνεί με την ιδεολογία τους ή τα πιστεύω τους. Δεν μπορεί ο Δημοκράτης να θεωρεί τους άλλους άχρηστους ή υποδεέστερους. Δεν μπορεί ο Δημοκράτης, να αφήνει την διακυβέρνησή του σε τρίτους δια μέσω αναθέσεως, είτε μακροσκοπικά είτε στον δικό του περίγυρο. Ο Δημοκράτης έχει συγχρόνως καταλάβει την δικιά του ευθύνη αλλά και την αξία του συμπολίτη του, ασχέτως ιδεολογίας.

16 Κατανοώ πλήρως ότι: Η απαρχή της αλλαγής και της αφύπνισης αρχίζει από τον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. Η δικιά μου υποχρέωση είναι να είμαι ενημερωμένος, προετοιμασμένος, πρόθυμος για αλληλεγγύη, γεμάτος αγάπη για αυτόν τον Λαό και μεταμελημένος και μετανιωμένος για τις "αμαρτίες" και αμαρτίες του παρελθόντος.

17 Κατανοώ πλήρως ότι: Αλληλεγγύη δεν σημαίνει μόνο ελεημοσύνη με την κοινή έννοια. Αλληλεγγύη, σημαίνει ότι βοηθώ τον συνάνθρωπό μου, να μπορέσει να σταθεί και πάλι στα πόδια του, όπως και εγώ.



Δημιουργώ ή συμμετέχω σε υπάρχουσες ομάδες και συλλογικότητες με ΑΠΛΟΥΣ ανθρώπους



18 Φροντίζω οι πράξεις και ο λόγος μου να είναι εμψυχωτικός.

19 Φροντίζω οι πράξεις και ο λόγος μου να είναι ενδυναμωτικά και όχι μέσα χειραγώγησης.

20 Βοηθώ με όποιον τρόπο μπορώ τους συμπολίτες μου, που είναι θύματα κατάθλιψης, ανεξέλεγκτου θυμού, σε κατάσταση σοκ και σε πανικό.

21 Σε κάθε περίπτωση που εμφανίζεται η ευκαιρία, περνώ μηνύματα ενωτικά για τον Λαό. Αποφεύγω την δημιουργία ή την αναζωπύρωση ψευδών διαχωρισμών που μπορούν να αποτελέσουν το τεχνητό έναυσμα για εμφύλιο-πολεμικές καταστάσεις.

22 Γίνομαι ειλικρινά και ανιδιοτελώς φιλικός με τους γείτονές μου, αλλάζω και γίνομαι ανοιχτός και προ πάντων ακούω τι έχει να πει ο άλλος, πριν μιλήσω.

23 Βάζω πίσω τα κομματικά μου, τα ιδεολογικά μου, για χάρη της διάσωσης της Πατρίδας μου.

24 Σέβομαι το δικαίωμα του κάθε συμπολίτη μου να είναι αριστερός, δεξιός, ανένταχτος, αρκεί να είναι πραγματικά και με υγιή τρόπο Πατριώτης και να αποζητά την πραγματική Δημοκρατία. Αυτό που προέχει, είναι η ενότητα του Λαού, ενάντια στην καταστροφή και την προδοσία που έφεραν οι πολιτικοί μηχανισμοί μαζί με τους επικυρίαρχους φίλους τους στο εσωτερικό και εξωτερικό.

25 Σέβομαι την θρησκευτική ελευθερία του κάθε συμπολίτη μου, είτε πιστεύει είτε δεν πιστεύει.

26 Είμαι επίμονος αλλά πάντα μιλώ στους συμπολίτες μου με αγάπη και σεβασμό.

27 Κάνω ότι περνά από τα χέρια μου για να αναστήσω την παλαιά έννοια της γειτονιάς που χάθηκε.

28 Είναι ανοιχτός, φιλόξενος, βοηθώ τον κάθε γείτονά μου και δεν κρύβομαι πλέον μέσα στο σπίτι μου.

29 Κάνω ότι περνά από τα χέρια μου, συζητήσεις/συναντήσεις/συνελεύσεις στην γειτονιά , χτύπημα της πόρτας, τηλέφωνα κλπ.

30 Παίρνω τηλέφωνο ΤΩΡΑ κάποιον γνωστό μου, συγγενή, φίλο κλπ. και του λέω ότι πρέπει επιτέλους να αντισταθούμε.

31 Χτυπώ την πόρτα κάποιου γείτονά μου, ή βρίσκω κάποιον συνεργάτη μου εάν είμαι στην εργασία μου, ΤΩΡΑ και συζητώ μαζί του: Τι μπορούμε να κάνουμε εάν επέλθει κρίση σε τρόφιμα, εισόδημα κλπ.

32 Χτυπώ την πόρτα κάποιου γείτονά μου, ή βρίσκω κάποιον συνεργάτη μου εάν είμαι στην εργασία μου, ΤΩΡΑ και συζητώ μαζί του: Τι μπορούμε να κάνουμε για να οργανωθούμε για να αντισταθούμε στα επερχόμενα.

33 Εφαρμόζω τις αξίες που θα ήθελα να υπάρχουν στο κράτος από τώρα, με όλους τους συνανθρώπους μου, με τους οποίους συνυπάρχω.

34 Εάν συμμετέχω σε κάποια συλλογικότητα, ομοσπονδία, εργατικό συνδικαλιστικό κλπ. Παίρνω τον λόγο, και αναφέρω με πυγμή το γεγονός ότι δεν μπορεί πλέον να μας αφορούν τα κλαδικά θέματα και μόνο.

35 Εάν συμμετέχω σε κάποια συλλογικότητα, ομοσπονδία, εργατικό συνδικαλιστικό κλπ. Παίρνω τον λόγο, και αναφέρω με πυγμή το γεγονός ότι πρέπει η οποιαδήποτε δράση να έχει ΠΑΛΛΑΪΚΗ και πανελλήνια εφαρμογή και συλλογικό/δια-κλαδικό χαρακτήρα.

36 Εάν συμμετέχω σε κάποια συλλογικότητα, ομοσπονδία, εργατικό συνδικαλιστικό κλπ. Παίρνω τον λόγο, και αναφέρω με πυγμή το γεγονός ότι τα αιτήματα πρέπει να είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ, δηλαδή η αποκατάσταση της Δημοκρατίας, η καταδίκη των καταχραστών της περιουσίας του Λαού, και της Ανεξαρτησίας της χώρας μας.

37 Εάν συμμετέχω σε κάποια συλλογικότητα, ομοσπονδία, εργατικό συνδικαλιστικό κλπ. Παίρνω τον λόγο, και αναφέρω με πυγμή το γεγονός ότι η οποιαδήποτε δράση απεργίας πρέπει να είναι ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.


Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου


38 Μαθαίνω τι είναι το Ευρώ, ποιος το ελέγχει, με ποιόν μηχανισμό και γιατί αποτελεί βασικό πυλώνα για την απώλεια της εθνικής ανεξαρτησίας μας.

39 Μαθαίνω τι είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, ποιοι οι εμπνευστές της, ποιος ο απώτερος σκοπός της. Μαθαίνω για την ομοσπονδοποίηση της ΕΕ και τον τρόπο διακυβέρνησης της.

40 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει τόκος.

41 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει χρεολύσιο.

42 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει CDS (Credit Default Swap).

43 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ΕΜΣ)

44 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι το Eurogroup.

45 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει, ποιο το καταστατικό και ο τρόπος λειτουργίας της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

46 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι ήταν και τι είναι σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος.

47 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει κούρεμα ομολόγων, καταθέσεων κλπ.

48 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι πληθωρισμός.

49 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι αποπληθωρισμός.

50 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι ύφεση.

51 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Πότε και πως χρεοκόπησε στην Ιστορία η Ελλάδα.

52 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι και γιατί χρειάζομαι το Εθνικό/Κρατικό νόμισμα και Τράπεζα.

53 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Διαβάζω και μαθαίνω το Σύνταγμα της Ελλάδας

54 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι Κοινοβουλευτισμός και πως διαμορφώθηκε

55 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Διαβάζω περί πραγματικής Δημοκρατίας και καταλαβαίνω επιτέλους, γιατί το σημερινό πολίτευμα δεν έχει καμιά σχέση με αυτήν.

56 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Ποια είναι τα δικαιώματα του κάθε πολίτη

57 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Ποια είναι τα ανθρώπινα δικαιώματά μου

58 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει Γενική Πολιτική Απεργία

59 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει Συντακτική Εθνοσυνέλευση και γιατί την χρειάζεται ο Ελληνικός Λαός αμέσως μετά από την απελευθέρωσή του.

60 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι σημαίνει Μονομερής Διαγραφή Χρέους και γιατί έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα η Ελλάδα να την εφαρμόσει

61 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι Ειδικές Οικονομικές Ζώνες

62 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Γιατί ο στόχος του πρωτογενούς πλεονάσματος είναι και αδύνατος ουσιαστικά, αλλά και βλακώδης σε περιόδους οικονομικής κρίσης

63 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Πως διαμορφώθηκε και από ποιους, το χρέος της Ελλάδας

64 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Πως διαμορφώθηκε και από ποιους, το χρέος των Τραπεζών

65 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι και πως εφαρμόζεται την χώρα μας η περιβόητη "ανακεφαλαιοποίηση" των τραπεζών και γιατί είναι απολύτως παράνομη, ανήθικη και άδικη για τον Λαό

66 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Τι είναι νεοφιλελευθερισμός, και τι είμαι εγώ ο απλός πολίτης γι αυτόν

67 Μαθαίνω και ενημερώνω τους συμπολίτες μου: Γιατί ο υγιής Πατριωτισμός δεν συμβιβάζεται καθόλου, αλλά είναι αντίθετος με φασιστικές/ναζιστικές/ρατσιστικές ιδέες


Οργανώνομαι στην γειτονιά 


68 Διαρκής Ενημέρωση: Τυπώνω ενημερωτικά κείμενα, συζητώ τα θέματα που αναφέρονται σε αυτό το κείμενο αλλά και άλλα, και τα διαδίδω στους συμπολίτες μου. Το κάνω ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ. Διδάσκω έμμεσα και άμεσα για την κατάσταση του χρέους, τις πολλαπλές προδοσίες που γίνονται και το τι μέλλει γενέσθαι εάν τους αφήσουμε να ολοκληρώσουν το έργο τους.

69 Οργανώνομαι ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ με τους συμπολίτες μου σε ομάδες για να υπάρχει επικοινωνία και συνεργασία σε όποια θέματα προκύψουν στην χειροτέρευση της κρίσης.

70 Μοιράζομαι δρομολόγια με το αυτοκίνητο, με γείτονες, συγγενείς και συνεργάτες.

71 Δεν αγοράζω ξανά προϊόντα από εταιρείες που συμμετέχουν στην καταστροφή της χώρας μου, είτε αυτές είναι εγχώριες είτε ξένες.

72 Στηρίζω τα τοπικά καταστήματα, επαγγελματίες. Φροντίζω να ανακυκλώνονται οι υπηρεσίες με βάση την οικονομία ανταλλαγής υπηρεσιών και προϊόντων. Βοηθώ συλλογικά όλους τους γείτονές μου, να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που όλοι μας δεχόμαστε, είτε αυτές είναι οι επιθέσεις της κατοχής στις ιδιοκτησίες μας, είτε θέματα επιβίωσης είτε οτιδήποτε άλλο.


Προετοιμάζομαι για κάθε ενδεχόμενο


73 Βγάζω όλα τα χρήματά μου από την Τράπεζα, γιατί θα τα μου πάρουν όλα, μέσω κουρέματος, κατασχέσεων κλπ. - Φροντίζω, να μην έχω ΠΟΤΕ χρήματα στην Τράπεζα.

74 Έχω πάντα βενζίνη στο αυτοκίνητό μου, για να μπορώ να μετακινηθώ σε περίπτωση ανάγκης.

75 Προετοιμάζω ένα σχέδιο (ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ!!!) επικοινωνίας, συγκοινωνίας και ασφάλειας. Επινοώ λύσεις όπως ασύρματος, ποδήλατο, πυραμιδική μορφή ενημέρωσης, σχέδιο εξόδου πόλεως, περίπολος γειτονιάς κλπ κλπ.

76 Ετοιμάζω την οικογένειά μου και το σπίτι μου, για την αντιμετώπιση της τρομακτικής κρίσης που θα έρθει εάν τους αφήσουμε. Εξετάζω θέματα ενέργειας, υγείας και γενικότερης επιβίωσης για την περίπτωση που το κράτος κατοχής αποφασίσει να εφαρμόσει την τελική λύση. Εφ όσον το έχω εξετάσει, ανάλογα με την οικονομική δύναμή μου ετοιμάζω όλα αυτά που χρειάζονται για επιβίωση για μερικές εβδομάδες τουλάχιστον. Μαζεύω τρόφιμα, φτιάχνω έναν λαχανόκηπο εάν μπορώ, παίρνω βασικά φάρμακα, είμαι σίγουρος ότι έχω βασικά εργαλεία κλπ. Δεν αγνοώ λεπτομέρειες (που μπορεί να φαίνονται αυτονόητα σήμερα) όπως είναι το χαρτί υγείας, προϊόντα γυναικείας υγιεινής, φίλτρα νερού, αναπτήρες, καφέ, ζάχαρη, οξυζενέ/ιώδιο, κεριά, χαρτί και μολύβι, κλπ κλπ.

77 ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟΣ. Βοηθώ μέσα στην συλλογικότητα μου, στην γειτονιά μου όλοι οι υπόλοιποι να είναι το ίδιο έτοιμοι και προετοιμασμένοι με εμένα.


Αντιστέκομαι (ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ!!!)


78 ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ.

79 ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ. Δεν αφήνω το καθεστώς να μου κόψει την φόρα ή να διχάσει τον λαό, ανάλογα με τις πράξεις μου. Ο ρόλος μου, είναι να αντισταθώ στο καθεστώς, όχι να πλήξω είτε τον αγώνα, ή τον Λαό. 


80 Δεν φοβάμαι ούτε και αφήνω να με επηρεάσουν οι απειλές της κατοχικής ευρω-χουντάρας, όπως είναι οι επιστρατεύσεις, την αστυνομία/ΜΑΤ, τις προσπάθειες για δημιουργία Σοκ και Δέους.

81 Επινοώ (ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ!!!) διάφορους άλλους τρόπους αντίστασης που δεν αναφέρονται εδώ, ανάλογα με την περίσταση. Κρατώ το κράτος κατοχής σε διαρκή κατάσταση μη-ετοιμότητας με οριζόντια οργάνωση. Εάν ο καθένας μας γίνει υπεύθυνος και μπορεί να δράσει χωρίς καθοδήγηση τότε το κράτος κατοχής δεν μπορεί να πλήξει τον Λαό.

82 Συλλογικό σχέδιο - δεν χρειαζεται να στοχοποιηθώ πριν προλάβω να αντισταθώ. Βγάζω στο μπαλκόνι δύο σημαίες. Η μια θα είναι η Ελληνική και η άλλη, μια μαύρη που θα λέει ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ! έτσι θα καταλάβουν οι γείτονές μου και οι περαστικοί, ότι κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι μας.

83 Συλλογικό σχέδιο - δεν χρειαζεται να στοχοποιηθώ πριν προλάβω να αντισταθώ. Βάζω αυτοκόλλητα που να λένε ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ στο πίσω μέρος στο αυτοκίνητό μου. (Για όσους ακόμα έχουν χρήματα να μετακινούνται)

84 Εφαρμόζω πολιτική ανυπακοή ενάντια στο κράτος κατοχικής δικτατορίας, σε όλα όσα περνούν από τα χέρια μου. Το κάνω ομαδικά και συλλογικά. Το κάνω συλλογικά για να μπορώ να βοηθώ και βοηθιέμαι μέσα στην συλλογικότητα μου. Το κάνω ομαδικά, για να έχω την δυνατότητά μου να πετύχω την απελευθέρωσή μου. Δεν αφήνω κανέναν μόνο στην αντίσταση.

85 Δεν εκδίδω καμιά απόδειξη. ΕΞΗΓΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ. Φροντίζω να το κάνω συλλογικά, με εκτεταμένη ενημέρωση των συνεργατών και συναδέλφων μου στην εργασία μου ή/και στην γειτονία στην οποία εργάζομαι.

86 Δεν αποδέχομαι καμιά απόδειξη. ΕΞΗΓΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ. Στην περίοδο Κατοχικής Ευρώ-Χουντάρας που έχουμε, οι αποδείξεις είναι μέσο επιβολής χειραγώγησης, ενοχής και φόβου για τις προδοσίες που έχουν επιτελεστεί από ολόκληρο το πολιτικό προσωπικό.

87 Δεν πληρώνω κανέναν φόρο μέχρι να απελευθερωθούμε. Οι φόροι δεν είναι ανταποδοτικοί ούτε επιβάλλονται κατά το σύνταγμα ανάλογα με την δύναμη του κάθε πολίτη να ανταποκριθεί, αλλά αντίθετα, χάνονται στην εξυπηρέτηση ενός απολύτως ανήθικου και παράνομου χρέους. Δεν πληρώνω ΟΑΕΕ, ΤΕΒΕ κλπ. Δεν πρόκειται να λάβω κανένα όφελος από αυτά.

88 Στηρίζω και ενδυναμώνω όλες τις προσπάθειες αντίστασης, στα σχολεία, στους δημόσιους οργανισμούς, και οποιαδήποτε άλλη ευκαιρία βρω μπροστά μου, μέσω ενημέρωσης, καλέσματα για δράση και εμψύχωσης. Δεν κοιτώ το προσωπικό ή οικογενειακό μου συμφέρον.

89 Συμμετέχω σε ομαδικές αγωγές, ενάντια σε τράπεζες και το κράτος, που προσπαθεί να με θανατώσει. Ψάχνω στο διαδίκτυο για τέτοιες δράσεις και συμμετέχω σε όσες μπορώ και με αφορούν αλλά και έχουν δημιουργηθεί από αξιόπιστες πηγές.

90 Όσο είναι δυνατόν, φροντίζω οι πληρωμές που παίρνω, εάν παίρνω βέβαια, να ΜΗΝ γίνονται μέσω τραπεζών.

91 Δεν κάνω κανέναν διακανονισμό, με οποιονδήποτε φορέα, εάν τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει και καταλάβει τους νέους όρους. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν όχι όλες πλέον, οι νέοι όροι είναι εκφρασμένοι έτσι ώστε να είναι ακόμα πιο καταχρηστικοί και καταστροφικοί.

92 Στηρίζω ΟΛΕΣ τις προσπάθειες από τα κάτω για απεργία που γίνονται ενάντια στο καθεστώς με την δικιά μου έμπρακτη αλληλεγγύη και συμμετοχή. Σε καμιά περίπτωση δεν κατακρίνω τους συμπολίτες μου που με νύχια και με δόντια προσπαθούν να αποκαταστήσουν κάποιο μέρος της αξιοπρέπειάς τους. Αναφέρω και το θέμα των πολιτικών αιτημάτων.

93 Βοηθώ όποιον με ρωτήσει να καταλάβει ότι ο αγώνας του Λαού, είναι εθνικοαπελευθερωτικός πάνω απ' όλα, γιατί η Πατρίδα που πρέπει να προστατεύσουμε θα είναι ο χώρος μέσα στον οποίο θα λάβει χώρα η οποιαδήποτε πρόοδος.

94 Δεν πληρώνω (για τους θαρραλέους, ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ και με υποστήριξη ΜΟΝΟ) στα μέσα μεταφοράς και χρησιμοποιώ την ευκαιρία να αναδειχθεί ο αγώνας στους συμπολίτες μου.

95 Καλώ συνεχώς όλους όσους γνωρίζω, να συμμετέχουν στην αντίσταση. Δίνω το καλό παράδειγμα πρώτα πρώτα με Πράξεις και τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρομαι, ΠΑΝΤΑ με βάση την σωστή κρίση και διάκριση.


Θυμάμαι γιατί το κάνω και αλλάζω τρόπο...


96 Κάθομαι για 15 λεπτά την ημέρα, αρχίζοντας από ΣΗΜΕΡΑ και αναλογίζομαι με βάση αυτά που έχουν γίνει ήδη, τι θα γίνει στο μέλλον εάν δεν κάνω κάτι τώρα, εάν δεν μπω στον έμπρακτο αγώνα. Καταλαβαίνω κάθε μέρα ότι χωρίς θυσίες, κατά περίπτωση και χωρίς μεγάλες θυσίες, ΔΕΝ ανακτάται η Ελευθερία.

97 Θυμίζω καθημερινά ότι ο αγώνας μου είναι για τα παιδιά μου, αλλά και για τα παιδιά του κάθε συμπολίτη μου. Θυμίζω στον εαυτό μου καθημερινά, ότι ο αγώνας είναι για το δικαίωμα στην Ελευθερία, την Ανεξαρτησία, την Δικαιοσύνη και την Δημοκρατία. Θυμίζω τον εαυτό μου κάθε μέρα, ότι αυτό που κάνω, το κάνω για το μέλλον της Πατρίδας.

98 Μαθαίνω να αγαπώ τους συμπολίτες μου, που είναι θύματα του καθεστώτος.

99 Γίνομαι το καλύτερο παράδειγμα στους άλλους, με το να εφαρμόζω όσο περισσότερα μπορώ από αυτήν την λίστα.

100 ΦΙΛΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ.

101 Διαδίδω αυτήν την λίστα σε όσους περισσότερους μπορώ.


Καλή Λευτεριά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: