Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Σταματούν επ' αόριστον δρομολόγια του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης


Χειρόφρενο ανεβάζουν από τις 26 Νοεμβρίου και επ' αόριστον τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, αφού λόγω της έλλειψης ρευστότητας από την καθυστέρηση στην καταβολή χρημάτων από το κράτος, δεν μπορούν να εφοδιαστούν με καύσιμα.
Όπως ανακοινώθηκε, η διακοπή εκτέλεσης συγκοινωνίας αφορά το νομό Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα τις γραμμές Θεσσαλονίκη-Ασπροβάλτα, Λαγκαδάς-Ασπροβάλτα, Θεσσαλονίκη-Ζαγκλιβέρι, Λαγκαδάς-Σοχός-Αρεθούσα και Λαγκαδάς-Όσσα-Βερτίσκος.
Στον αντίποδα τα μαθητικά δρομολόγια και αυτά της γραμμής της Αθήνας, θα εκτελούνται κανονικά.

Αναλυτικά οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση:
1) Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ανέλαβε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά, με δικές της δαπάνες, αλλά αστικό εισιτήριο.  Μείωσε επίσης τα κόμιστρα στους πρώην δήμους Καλλινδοίων, Ρεντίνας, Αγ.Γεωργίου και Μαδύτου, Απολλωνίας κατά 50%, ενώ αντίστοιχα αύξησε τα δρομολόγια στην αστική ζώνη και στην υπεραστική. Ως αντάλλαγμα συμφωνήθηκε η σταθερή χρηματική αποζημίωση από τον ΟΑΣΘ, σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, η οποία δεν καλύπτει το κόστος, καθώς από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας, αυξήθηκε κατά 82% η τιμή του πετρελαίου, ενώ ο ΟΑΣΘ, λόγω της δικής του ελλειπούς χρηματοδότησης, αδυνατεί να καταβάλλει έγκαιρα τις δόσεις Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2012, με αποτέλεσμα την οικονομική ασφυξία του ΚΤΕΛ που αδυνατεί να προμηθευθεί καύσιμα για τα λεωφορεία του.
2) Το πρόγραμμα της ΚΕΔΚΕ «ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ» με το οποίο εκτελέστηκε συγκοινωνιακό έργο χωρίς κόμιστρο καθ΄’ολη τη διάρκεια του 2009, προέβλεπε την εξόφληση των τιμολογίων κάθε μήνα, μέχρι το τέλος ου επόμενου. Επτά πρώην δήμοι της Π.Α. Θεσσαλονίκης, οφείλουν το ποσό των 320.889,86 ευρώ, το οποίο έχει τιμολογηθεί εντός του 2009 και δεν έχει καταβληθεί ακόμη (!) στο ΚΤΕΛ, για το οποίο το ΚΤΕΛ απέδωσε ήδη  Φ.Π.Α. και ο φόρος εισοδήματος.
3) Η μεταφορά μαθητών η οποία εκτελέστηκε με λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, δεν έχει εξοφληθεί κατά το ποσό των 500.000 ευρώ περίπου, ενώ οι δαπάνες  (καύσιμα, μισθοί κλπ)  έχουν καταβληθεί ήδη, με μετρητά από το ΚΤΕΛ. Οι  συνεχείς καθυστερήσεις στην καταβολή των δεδουλευμένων από την πολιτεία, οδήγησαν το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σε πραγματική αδυναμία εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου. Παράλληλα, οι αστοχίες του σχεδιασμού του ίδιου έργου, το κατέστησαν μη βιώσιμο και πρέπει να επανασχεδιαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα του εκτελεστικού φορέα, που δεν μπορεί να χρηματοδοτεί εξ ιδίων τα ελλείμματα της συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://epitropesdiodiastop.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4895.html
Συνεχεια στους δρομους