Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Είστε πανάθλιοι ΟΛΟΙ και ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ

Κύριοι,

Αυτό είναι το email που έστειλα σήμερα αγανακτισμένος απο την μεταχείρισή μας απο ολες τις Κυβερνήσεις. Ηδη έχω email απο τον ΥΕΘΑ οτι το email μου αναγνώσθηκε. Το ξέρω οτι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αλλά μία μαζική, κατα κρίση σας, επώνυμη αποστολή email και στούς δύο, μπορεί να προκαλέσει κάποια δυσφορία , ενόχληση.

Η ανακύρηξη της ΑΟΖ μπορει να περιμένει ακόμα λίγο ακόμα.

Κύριοι,

Γεννήθηκα το 1944, φυσικά μέσα στην φτώχεια, οπως οι περισσότεροι Έλληνες εκείνη την εποχή.
Τώρα μετά 68 χρόνια με οδηγείται και πάλι στην φτώχεια χωρίς να έχω ουδεμία ευθύνη γιαυτό. ΓΙΑΤΙ ; Με κάνατε τον ΜΑΛΑΚΑ οπως
xαρακτηριστικά παρουσιάζεται στο συννημένο. Δεν είναι πλούσιοι ολοι οι συνταξιούχοι, οπως είσαστε εσείς η τα ρετιρέ των Δ.Υ, της Βουλής κλπ. Καταστρέφεται οικογένειες που έγιναν με τιμιότητα και υπευθυνότητα.

Λόγω οικογενειακής ανατροφής και στρατιωτικής αγωγής δεν έχω μάθει ούτε να διαδηλώνω ούτε να τα σπάω. Ουδέποτε θα γίνω ΣΥΡΙΖΑ.

Το μόνο που μου μένει είναι να σας πώ,οτι είστε πανάθλιοι ΟΛΟΙ και ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ Ειλικρινά ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω
αλλο τρόπο να αντιδράσω.

Και μήν μου μιλήσετε για πατριωτικό καθήκον διότι στα 30 χρόνια μου στο Π.Ν. προσέφερα πολύ περισσότερα απο εσάς.

Χωρίς εκτίμηση”

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ

Αρχιπλοίαρχος ε.α ΠΝ

Πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Λόγω οικογενειακής ανατροφής και στρατιωτικής αγωγής δεν έχω μάθει ούτε να διαδηλώνω ούτε να τα σπάω. Ουδέποτε θα γίνω ΣΥΡΙΖΑ(???)".
Και λίγα σου κάνουνε φίλε.
Τελικά να πας να γαμηθείς εσύ. Που πιστεύεις ότι παρακαλώντας ή βρίζοντας θα αλλάξουν τα πράγματα.