Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Το πρώτο αεροπλάνο ηλιακής ενέργειας

Το πρώτο αεροσκάφος που χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλιακή ενέργεια παρουσιάζει σήμερα, ενώπιον 800 προσκεκλημένων στη Ζυρίχη, ο ελβετός Μπερτράν Πικάρ μετά από έρευνες έξι ετών.

«Αν ένα αεροσκάφος είναι σε θέση να πετά, νύχτα και μέρα, χωρίς καύσιμα, κινούμενο αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, ας μην έλθει μετά κανείς να υποστηρίξει ότι είναι αδύνατο να γίνει το ίδιο και με τα αυτοκίνητα», τόνισε στην ανακοίνωσή του, ο άνθρωπος ο οποίος είχε τη σύλληψη της κατασκευής αυτού του αεροσκάφους.

Το πρωτότυπο παρουσιάζεται σήμερα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Ντίμπεντορφ, σε προάστιο της Ζυρίχης και προγραμματίζεται δοκιμαστική πτήση του στην Ελβετία φέτος, ενώ η πρώτη νυκτερινή πτήση αναμένεται εντός του 2010.

Απαιτήθηκαν εργασίες έξι ετών, από ομάδα 70 ατόμων, για την κατασκευή από ίνες άνθρακα του αεροσκάφους, του οποίου το μήκος είναι αντίστοιχο με αυτό του Airbus A340 (63,40 μέτρα) αλλά του οποίου το βάρος είναι το βάρος ενός αυτοκινήτου (1.600 κιλά).

Στις επιφάνειες άντωσης του αεροσκάφους είναι τοποθετημένες 12.000 φωτοβολταϊκές κυψέλες για να δίνουν κίνηση σε τέσσερις κινητήρες ισχύος 10 cv ο καθένας και να τροφοδοτούν τις μπαταρίες πολυμερών λιθίου βάρους 400 κιλών. Ο στόχος είναι φιλόδοξος: σε τρία χρόνια να είναι κατορθωτός ο γύρος του κόσμου, σε πέντε πτήσεις των πέντε ημερών η κάθε μία.
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_26/06/2009_285963
Σημ.axinosp:Δυστυχώς τα καρτέλ του πετρελαίου που ελένχουν απόλυτα τη βιομηχανία των μπαταριών θα κάνουν τα πάντα για να μας κρατούν κάτω από τη μπότα τους !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: