Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Εθνικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ηλεκτρικής Κίνησης


Μια σημαντική απόφαση για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και τη κλιματική αλλαγή πήρε η γερμανική κυβέρνηση. Μέχρι το 2020 θα προωθήσει την ανάπτυξη του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου ώστε μέσα σε 10 χρόνια να κινούνται στους γερμανικούς δρόμους ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Τα φιλόδοξα σχέδια περιλαμβάνονται στο λεγόμενο Εθνικό Σχέδιο Ανάπτυξης της Ηλεκτρικής Κίνησης.

"Πρωτάθλημα" για τη Γερμανία


Ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο για μοναχικούςΜετά τη Γαλλία, τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία ήρθε η ώρα και για την αυτοαποκαλούμενη «πρωταθλήτρια στην προστασία του περιβάλλοντος» Γερμανία να εισέλθει στον αιώνα της λεγόμενης ηλεκτρικής κίνησης, ένας υψηλός στόχος ενός πιο ανθρώπινου και οικολογικού μέλλοντος. Ο υπουργός Μεταφορών Βόλφγκανγκ Τίφενζε εξηγεί περί τίνος πρόκειται: «Συζητάμε αυτό τον καιρό για το πώς τα επόμενα δέκα χρόνια θα κυκλοφορούν στους δρόμους ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Το πώς ακριβώς θα ενισχύσουμε ένα τέτοιο σχέδιο, θα το εξετάσουμε τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή για τη νέα τεχνολογία, για τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, για τα σημεία φόρτισης. Με άλλα λόγια, χρειαζόμαστε 2 χρόνια για να μάθουμε πώς θα κατασκευάσουμε αυτά τα αυτοκίνητα, τι στάνταρτς θα πρέπει να έχουν και πώς θα τα κάνουμε ελκυστικά για τους αγοραστές».

«Προς τον αιώνα της ανανεώσιμης ενέργειας»

«Η αρχή της ηλεκτρικής κίνησης», υποστηρίζει και ο υπουργός Οικονομικών Τσου Γκούτενμπεργκ, «είναι για πολλούς κάτι σαν το όνειρο ενός μεμονωμένου ατόμου να μετακινείται χωρίς καυσαέρια και θόρυβο. Δηλαδή φαντάζεται κανείς τις μεγαλουπόλεις όπως θα είναι στο μέλλον».

Ο ανταγωνισμός για το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα είναι σκληρός, αυτός είναι και ο λόγος που η Γερμανία, χώρα με ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία, θα πρέπει να ρίξει βάρος και να ενισχύσει τη νέα τεχνολογία. «Μετά από 100 χρόνια μηχανής καύσης και εξάρτησης από το πετρέλαιο, μπαίνουμε σε έναν άλλο αιώνα, τον αιώνα της κίνησης με βάση την ανανεώσιμη ενέργεια», υποστηρίζει ο υπουργός Μεταφορών Τίφενζε. Η γερμανική κυβέρνηση ενισχύει ήδη την ανάπτυξη του ηλεκτρικού κινητήρα με 500 εκατομμύρια ευρώ για το διάστημα των επόμενων 3 χρόνων από το σχέδιο για την ανάκαμψη της οικονομίας. Τώρα όμως με το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτρικής Κίνησης η γερμανική κυβέρνηση έχει για στόχο να συμβάλει ώστε μέχρι το 2020 να ενισχυθεί η εναλλακτική αυτοκίνηση με ορίζοντα τη μείωση κατά 50% των εκπομπών ρύπων μέχρι το 2050.

Ώθηση στην έρευνα και την ανάπτυξη
Σε μια πρώτη φάση και μέχρι το 2012 η κυβέρνηση ελπίζει ότι θα κατεβάσει τα πρώτα 100.000 αυτοκίνητα στους δρόμους. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι την 1η Ιανουαρίου του 2009 στη Γερμανία είχαν καταγραφεί στατιστικά 1.452 αυτοκίνητα με ηλεκτρική μηχανή. Εκτός αυτών υπάρχουν κι άλλα, μάλλον εξωτικά και λιλιπούτεια, που δεν έχει καταγράψει καμιά στατιστική.

Πάνω από όλα όμως το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτρικής Κίνησης θα δώσει ώθηση στην έρευνα και τη ανάπτυξη των απαραίτητων δομών για τη λεγόμενη ηλεκτρική κίνηση. Για την εφαρμογή της θα δημιουργηθεί μια εθνική πλατφόρμα με εκπροσώπους από την πολιτική, τη βιομηχανία, την επιστήμη και τους καταναλωτές. Από την κατασκευή μέχρι την προώθηση του τελικού προϊόντος στην αγορά συζητείται να δημιουργηθεί ένα κέντρο κατανομής αρμοδιοτήτων για τη μελλοντική συνεργασία της κυβέρνησης με τη βιομηχανία.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4584775,00.html

Σημ.axinosp:Δυστυχώς αργήσατε και χάσατε από τους Κινέζους κύριοι της Γερμανίας δείτε και εικόνα του κινέζικου ηλεκτρικού ΙΧ. Σας πήραν στο λαιμό τους οι πετρελαιάδες όπως και τους υπόλοιπους κατασκευαστές αυτοκινήτων .Σε ένα-δύο χρόνια που θα' χει τελειώσει και το θέμα με την αυτονομία των μπαταριών θα κλάψουν μανούλες στο Τέξας !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: