Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Επείγον Διαδώστε το !! Επίκειται Τραπεζική καταιγίδα αναλήψεων από Δευτέρα πρωί στις Τράπεζες!!

Δευτέρα πρωί αρχίζουμε να σηκώνουμε τις καταθέσεις μας από τις Τράπεζες.
Αν για οποιαδήποτε λόγο μας το αρνηθούν κάνουμε φασαρία και φωνάζουμε την Αστυνομία και τα κανάλια, για την κλοπή των χρημάτων μας!!
Αρκετά με τους κλέφτες Τραπεζίτες και πολιτικούς!!
Αν μας απειλεί ο Πάγκαλος με τανκς στις Τράπεζες, τότε οι Τραπεζίτες μας έχουν φάει τα λεφτά των καταθέσεων μας και πρέπει να τρέξουμε να προλάβουμε ότι από αυτά έχουν μείνει.
Αυτό το μήνυμα είναι μόνο για τους Αγανακτισμένους όλης της χώρας και όχι για αυτούς που έχει γίνει το μυαλό τους πουρέ από την πολύ τηλεόραση και το αραλίκι στο καναπέ τους.
Ας πρόσεχαν !!
Είδη κυκλοφορούν μηνύματα στο τοίχο των αγανακτισμένων
όπως αυτό "Επειγον, σημαντικο, πιστεψτε το, καντε το.Αναληψεις απο αποψε.Να τους πιασουμε στον υπνο.
Αυριο τα ατμ να ειναι αδεια.Διαδωστε το."
ή "Να γινουν οι αναληψεις αλλα οχι στα ΑΤΜ! Εχουν οριο αναληψης!! Συνηθως 500-600 €. Οποιος μπορει στο ταμειο!"
ή
"Φ Υ Σ Ι Κ Α ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΛΛΑ Πάνω απο ένα μήνα δίνουμε ένα αγώνα ενάντια στο σύστημα που όπως φαίνεται έχει αντοχές και στρατηγική.Εκ των αποτελεσμάτων οι προσπάθεια μας τείνει να μετατραπεί χωρίς να το θέλουμε σε έργαλείο του συστηματος εκτόνωσης του Λαόυ.Υπάρχει αναιμακτη λύση ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ που απορώ γιατι δεν είναι το πρώτο συνθημα μας. Τι περιμένουμε ; το μεσοπροθεσμο θα ψηφιστεί και με 1000000 κοσμό στο συνταγμα που <εκτονώνεται>.ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΗΣΗ "

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν έχουμε καταθέσεις να κάνουμε αναλήψεις από τις πιστωτικές μας;

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους θα χάσω τα 17 κιλά που δεν πέφτουν με τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

οχι ρε πουστη μου και εβαλα τη δοση μου την παρασκευη 666 (φτου) ευρω

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΣΣΕΡΙΣΙΜΙΣΗ ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΑΚΟΝΙΖΩ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ. ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΟΜΑΞΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΕΞΩ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ευτυχώς και θα υπάρχει σκιά από τα πολλά βέλη επειδή δεν αντέχω να ρίχνω πάνω από τρία με ήλιο ντάλα

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε μαλάκες πλάκα μου κάνετε; Έχετε αντιληφθεί ότι θα χάσουμε τα λεφτά σας;

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά έχω στον Πούτσο μου βιολιά, που θα έλεγε και ο Καραϊσκάκης. Δεν έχω ούτε ένα ευρώ. Τα έχω κάνει όλα χρυσό.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Ελέγχουμε μεν αλλά προσέχουμε και την προπαγάνδα δε. Και προπάντων είμαστε ψύχραιμοι σε κάθε περίπτωση. Ακόμη και στη χειρότερη περίπτωση ουδέν κακόν αμιγές καλού να θυμόμαστε πάντα. Π.χ. όπως ο 3:25 π.μ.. Ή ότι πάντα υπάρχει χειρότερο όπως ο 3:28π.μ., έως απελπιστικό όπως ο 3:22π.μ.. Όσο για το τελευταίο σχόλιο έχω να πω στον φίλο ότι όταν πεινάσει ας φάει τον χρυσό του επειδή δεν πρόκειται να του πουλήσω τίποτα από αυτά που καλλιεργώ.