Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Οι "ληξιπρόθεσμες" Ε.Δ.: Χρωστούν και την βενζίνη των μαχητικών!
Σε καθεστώς "ελεγχόμενης χρεοκοπίας" έχουν περιέλθει ο Ελληνικός Στρατός και η Πoλεμική Αεροπορία, καθώς βάσει εγγράφου που τους απέστειλαν τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ) έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 65.200.000 ευρώ σε καύσιμα! Εκεί έχουν φτάσει τις Ένοπλες Δυνάμεις οι περικοπές που έχει επιβάλει η τρόϊκα. Να μην έχουν να πληρώσουν τα καύσιμα των μαχητικών και των αρμάτων μάχης...
Είναι μια κατάσταση στην οποία δεν έχει βρεθεί τουλάχιστον στο πρόσφατο παρελθόν ούτε η ΠΑ, ούτε ο Ε.Σ. Ευτυχώς, το Πολεμικό Ναυτικό δεν χρωστάει (αντίθετα έχει προπληρώσει καύσιμα αξίας 37.814 ευρώ) και αν και όπως είχε δημοσιεύσει το defencenet.gr, το ελεγκτικό συνέδριο δεν είχε εγκρίνει την χρηματοδότηση του Π.Ν. για την αγορά καυσίμων.
Τι σημαίνει με απλά λόγια το προβληματικό αυτό καθεστώς στην προμήθεια καυσίμων για την ΠΑ; Πολύ απλά ότι όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΠΑ πάνε πίσω στον προγραμματισμό τους ακόμη και αυτά που αφορούν το καθαυτό πυρήνα της εκπαίδευσης.
Αναλόγως μειούμενες είναι και οι ώρες των μαχητικών αεροσκαφών στα σμήνη μετεκπαίδευσης (ΣΜΕΤ) κάτι που αναμένεται να δημιουργήσει προβλήματα στη διαθεσιμότητα νέων χειριστών στα μαχητικά αεροσκάφη, ενώ οι μειώσεις των ωρών σε άλλους κρίσιμούς τομείς όπως η πυρόσβεση ιδιαίτερα στους κρίσιμους καλοκαιρινούς μήνες συνθέτουν ένα πρωτόγνωρο σκηνικό.
Ας δούμε το περιεχόμενο του σχετικού εγγράφου:
"Θέμα: Τακτοποίηση οφειλών Ενόπλων Δυνάμεων
Για την τακτοποίηση των οφειλών των Ενόπλων Δυνάμεων προς την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, σας γνωρίζουμε ότι οι οφειλές των Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάζουν την παρακάτω εικόνα.
Υπόλοιπο λογαριασμού ΓΕΑ
Το υπόλοιπο του ΓΕΑ όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των 58.599.685,87 ευρώ από το οποίο ποσό 46.172.529,92 έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο.
Υπόλοιπο λογαριασμού 873 ΑΚ
Το υπόλοιπο της 873 Αποθήκης Καυσίμων όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των 23.693.639,49 ευρώ από το οποίο ποσό 19.040.963,81 ευρώ έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο.
Υπόλοιπο λογαριασμού Γενικό Επιτελείο Ναυτικού Το υπόλοιπο του ΓΕΝ όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των (-37.814,01) ευρώ.
Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε άμεσα το πρόγραμμα και το χρονοδιάγραμμα τακτοποίησης των παραπάνω οφειλών σας προς την Ελληνικά Πετρέλαια".
Πολύ φοβόμαστε ότι εκτός από τις οφειλές, υπάρχειάμεσος κίνδυνος να καταστούν "ληξιπρόθεσμες" και οι Ένοπλες Δυνάμεις και μαζί με αυτές και η Ελλάδα!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Είναι μια κατάσταση στην οποία δεν έχει βρεθεί τουλάχιστον στο πρόσφατο παρελθόν ούτε η ΠΑ, ούτε ο Ε.Σ. Ευτυχώς, το Πολεμικό Ναυτικό δεν χρωστάει (αντίθετα έχει προπληρώσει καύσιμα αξίας 37.814 ευρώ) και αν και όπως είχε δημοσιεύσει το defencenet.gr, το ελεγκτικό συνέδριο δεν είχε εγκρίνει την χρηματοδότηση του Π.Ν. για την αγορά καυσίμων.
Τι σημαίνει με απλά λόγια το προβληματικό αυτό καθεστώς στην προμήθεια καυσίμων για την ΠΑ; Πολύ απλά ότι όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΠΑ πάνε πίσω στον προγραμματισμό τους ακόμη και αυτά που αφορούν το καθαυτό πυρήνα της εκπαίδευσης.
Αναλόγως μειούμενες είναι και οι ώρες των μαχητικών αεροσκαφών στα σμήνη μετεκπαίδευσης (ΣΜΕΤ) κάτι που αναμένεται να δημιουργήσει προβλήματα στη διαθεσιμότητα νέων χειριστών στα μαχητικά αεροσκάφη, ενώ οι μειώσεις των ωρών σε άλλους κρίσιμούς τομείς όπως η πυρόσβεση ιδιαίτερα στους κρίσιμους καλοκαιρινούς μήνες συνθέτουν ένα πρωτόγνωρο σκηνικό.
Ας δούμε το περιεχόμενο του σχετικού εγγράφου:
"Θέμα: Τακτοποίηση οφειλών Ενόπλων Δυνάμεων
Για την τακτοποίηση των οφειλών των Ενόπλων Δυνάμεων προς την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, σας γνωρίζουμε ότι οι οφειλές των Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάζουν την παρακάτω εικόνα.
Υπόλοιπο λογαριασμού ΓΕΑ
Το υπόλοιπο του ΓΕΑ όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των 58.599.685,87 ευρώ από το οποίο ποσό 46.172.529,92 έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο.
Υπόλοιπο λογαριασμού 873 ΑΚ
Το υπόλοιπο της 873 Αποθήκης Καυσίμων όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των 23.693.639,49 ευρώ από το οποίο ποσό 19.040.963,81 ευρώ έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο.
Υπόλοιπο λογαριασμού Γενικό Επιτελείο Ναυτικού Το υπόλοιπο του ΓΕΝ όπως απεικονίζεται στα βιβλία μας την 11.07.2011 ανέρχεται στο ποσό των (-37.814,01) ευρώ.
Παρακαλούμε να μας γνωρίσετε άμεσα το πρόγραμμα και το χρονοδιάγραμμα τακτοποίησης των παραπάνω οφειλών σας προς την Ελληνικά Πετρέλαια".
Πολύ φοβόμαστε ότι εκτός από τις οφειλές, υπάρχειάμεσος κίνδυνος να καταστούν "ληξιπρόθεσμες" και οι Ένοπλες Δυνάμεις και μαζί με αυτές και η Ελλάδα!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου