Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Τρίτη 20 Απριλίου 2010
Κινητοποιείται το βασιλικό ναυτικό
Στη Βρετανία, η οποία έχει πληγεί περισσότερο απ΄ όλες τις ευρωπαϊκές χώρες η απαγόρευση των πτήσεων ισχύει επισήμως έως τις 2 το πρωί τα ξημερώματα της Τρίτης. Ανησυχίες διατυπώνονται και για τις επόμενες μέρες.
Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τη μεταφορά 200.000 Βρετανών που έχουν αποκλεισθεί σε διεθνή αεροδρόμια αποφάσισε χθες βράδυ η υπηρεσιακή κυβέρνηση του Γκόρντον Μπράουν. Σε συννενόηση με την ισπανική Προεδρία αποφασίστηκε έκτακτη σύνοδος των υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στην οποία θα συζητηθεί το αίτημα της Βρετανίας να χρησιμοποιηθούν τα ισπανικά αεροδρόμια, τα οποία εξακολουθούν να παραμένουν ανοιχτά, για την εξυπηρέτηση των βρετανικών πτήσεων.
Αποφασίστηκε επίσης η μεταφορά των Βρετανών επιβατών που έχουν εγκλωβισθεί σε ευρωπαικές χώρες, με πλοία του Βασιλικού Ναυτικού και κρουζιερόπλοια τα οποία θα ναυλώσει η βρετανική κυβέρνηση. Καθώς η κρίση των αιθέρων στη Βρετανία μπαίνει στην πέμπτη ημέρα, οι προβλέψεις της Μετεορολογικής Υπηρεσίας δεν είναι καθόλου αισιόδοξες, αφού λόγω της νηνεμίας που επικρατεί σε όλη τη Βρετανική επικράτεια, το νέφος που ας σημειωθεί έχει πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα απ ότι στην ηπειρωτική Ευρώπη, ενδέχεται να παραμείνει πάνω από τη χώρα έως το τέλος της εβδομάδος. Εκτός από τις απώλειες των αεροπορικών εταιριών σημαντική για τη Βρετανία παράπλευρη απώλεια είναι η αγορά φρέσκων εισαγώμενων λαχανικών και φρούτων. Στα σούπερ μάρκετ είναι αισθητές, πλέον, οι ελλείψεις των εν λόγω προϊόντων.
Deutsche Welle
Σημ.axinosp:
Διπλά κερδισμένη βγήκε η Αγγλία με την εξαγορά της IBERIA από την British Airways.
Τώρα όσον αφορά τα λαχανικά που έχουν εξαφανιστεί από τα σούπερ μάρκετ, ας νιώσουν στο πετσί τους οι Αγγλοσάξονες το πόση ανάγκη έχουν τον φτωχό Μεσογειακό νότο για τα αγροτικά του προϊόντα.
Ας φάνε αντί για λαχανικά κινητά τηλέφωνα , ή κανένα αμάξι για μεσημεριανό.
Αλλά είμαστε και εμείς οι Μεσογειακοί λαοί πολύ χύμα βρε αδελφάκι μου.
Δεν θα μπορούσε τόσα χρόνια να γίνει ένα χρηματιστήριο τροφίμων κατά τα πρότυπα του χρηματιστήριου ICE της Αμερικής, να δούμε τότε πόσο θα πήγαιναν το λαχανικά στην Ευρώπη.
Φτάσανε οι παραγωγοί αγρότες να είναι κάθε χρόνο, φτωχότεροι και οι παραγωγοί βιομηχανικών προϊόντων της Βόρειας Ευρώπης κάθε χρόνο να πλουτίζουν, όλο και περισσότερο .
Η κοινή αγροτική πολιτική ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που φτιάχτηκε η τότε ΕΟΚ και νυν ΕΕ η οποία απέτυχε παταγωδώς.
Το μόνο που κατάφερε η ΕΕ και της βγάζουμε το καπέλο, ήταν να κάνει αποβιομηχάνιση του Νότου για να πουλάει ο Βιομηχανικός Βοράς τις χάντρες και τα καθρεπτάκια του στο Νότο, με συνεχείς βέβαια αυξήσεις τιμών κάθε χρόνο, ενώ τα αγροτικά προϊόντα έμεινα στάσιμα ή μειωμένα όσον αφορά τις τιμές.
Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις με τις αγροτικές πολιτικές τους φτάσαμε στην Ελλάδα να τρώμε πατάτες από την Ολλανδία και κρεμμύδια από την Βουλγαρία.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε το βασικό θέμα των σπόρων που σε περίπτωση που οι Ολλανδοί σταματήσουν να μας προμηθεύουν σπόρους είτε λόγω στάσης πληρωμών ένεκα πτώχευσης , είτε λόγω χρηματιστηριακών ή άλλων οικονομικών πιέσεων, η Ελλάδα θα δοκιμάσει μια αγροτική καταστροφή εφάμιλλη της Γερμανικής Κατοχής !!
Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τη μεταφορά 200.000 Βρετανών που έχουν αποκλεισθεί σε διεθνή αεροδρόμια αποφάσισε χθες βράδυ η υπηρεσιακή κυβέρνηση του Γκόρντον Μπράουν. Σε συννενόηση με την ισπανική Προεδρία αποφασίστηκε έκτακτη σύνοδος των υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στην οποία θα συζητηθεί το αίτημα της Βρετανίας να χρησιμοποιηθούν τα ισπανικά αεροδρόμια, τα οποία εξακολουθούν να παραμένουν ανοιχτά, για την εξυπηρέτηση των βρετανικών πτήσεων.
Αποφασίστηκε επίσης η μεταφορά των Βρετανών επιβατών που έχουν εγκλωβισθεί σε ευρωπαικές χώρες, με πλοία του Βασιλικού Ναυτικού και κρουζιερόπλοια τα οποία θα ναυλώσει η βρετανική κυβέρνηση. Καθώς η κρίση των αιθέρων στη Βρετανία μπαίνει στην πέμπτη ημέρα, οι προβλέψεις της Μετεορολογικής Υπηρεσίας δεν είναι καθόλου αισιόδοξες, αφού λόγω της νηνεμίας που επικρατεί σε όλη τη Βρετανική επικράτεια, το νέφος που ας σημειωθεί έχει πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα απ ότι στην ηπειρωτική Ευρώπη, ενδέχεται να παραμείνει πάνω από τη χώρα έως το τέλος της εβδομάδος. Εκτός από τις απώλειες των αεροπορικών εταιριών σημαντική για τη Βρετανία παράπλευρη απώλεια είναι η αγορά φρέσκων εισαγώμενων λαχανικών και φρούτων. Στα σούπερ μάρκετ είναι αισθητές, πλέον, οι ελλείψεις των εν λόγω προϊόντων.
Deutsche Welle
Σημ.axinosp:
Διπλά κερδισμένη βγήκε η Αγγλία με την εξαγορά της IBERIA από την British Airways.
Τώρα όσον αφορά τα λαχανικά που έχουν εξαφανιστεί από τα σούπερ μάρκετ, ας νιώσουν στο πετσί τους οι Αγγλοσάξονες το πόση ανάγκη έχουν τον φτωχό Μεσογειακό νότο για τα αγροτικά του προϊόντα.
Ας φάνε αντί για λαχανικά κινητά τηλέφωνα , ή κανένα αμάξι για μεσημεριανό.
Αλλά είμαστε και εμείς οι Μεσογειακοί λαοί πολύ χύμα βρε αδελφάκι μου.
Δεν θα μπορούσε τόσα χρόνια να γίνει ένα χρηματιστήριο τροφίμων κατά τα πρότυπα του χρηματιστήριου ICE της Αμερικής, να δούμε τότε πόσο θα πήγαιναν το λαχανικά στην Ευρώπη.
Φτάσανε οι παραγωγοί αγρότες να είναι κάθε χρόνο, φτωχότεροι και οι παραγωγοί βιομηχανικών προϊόντων της Βόρειας Ευρώπης κάθε χρόνο να πλουτίζουν, όλο και περισσότερο .
Η κοινή αγροτική πολιτική ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που φτιάχτηκε η τότε ΕΟΚ και νυν ΕΕ η οποία απέτυχε παταγωδώς.
Το μόνο που κατάφερε η ΕΕ και της βγάζουμε το καπέλο, ήταν να κάνει αποβιομηχάνιση του Νότου για να πουλάει ο Βιομηχανικός Βοράς τις χάντρες και τα καθρεπτάκια του στο Νότο, με συνεχείς βέβαια αυξήσεις τιμών κάθε χρόνο, ενώ τα αγροτικά προϊόντα έμεινα στάσιμα ή μειωμένα όσον αφορά τις τιμές.
Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις με τις αγροτικές πολιτικές τους φτάσαμε στην Ελλάδα να τρώμε πατάτες από την Ολλανδία και κρεμμύδια από την Βουλγαρία.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε το βασικό θέμα των σπόρων που σε περίπτωση που οι Ολλανδοί σταματήσουν να μας προμηθεύουν σπόρους είτε λόγω στάσης πληρωμών ένεκα πτώχευσης , είτε λόγω χρηματιστηριακών ή άλλων οικονομικών πιέσεων, η Ελλάδα θα δοκιμάσει μια αγροτική καταστροφή εφάμιλλη της Γερμανικής Κατοχής !!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου