Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Δευτέρα 19 Απριλίου 2010
Το άγαλμα του Νίκου Μπελογιάννη στο Βερολίνο
Μερικές ανθοδέσμες στη βάση του αγάλματος τεκμηριώνουν ότι κάποιοι θυμήθηκαν την ημέρα εκτέλεσης του Νίκου Μπελογιάννη. Αυτοί οι «κάποιοι» είναι οι λίγοι υπερήλικες Έλληνες πολιτικοί πρόσφυγες που έχουν απομείνει στο Βερολίνο.
Διαφορετικά ήταν τα πράγματα παλιά με αντιπροσωπείες από το Γερμανικό Κομμουνιστικό Κόμμα, τη νεολαία και το πανεπιστήμιο. Γιατί το άγαλμα του Νίκου Μπελογιάννη βρίσκεται στην αυλή του άλλοτε Οικονομικού Πανεπιστημίου της Σοσιαλιστικής Γερμανίας, όπου εκπαιδεύονταν τα ανώτερα οικονομικά στελέχη του καθεστώτος. Με τέσσερα μέτρα ύψος, όχι μόνον δεν περνά απαρατήρητο, αλλά εντυπωσιάζει. Όπως παραδέχεται και η Barbara Barsch, ιστορικός τέχνης στο μικρόφωνό μας: «Ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για την εποχή. Για πρώτη φορά καλλιτέχνης της Ανατολικής Γερμανίας ασχολούνταν με ένα διεθνιστικό θέμα και κυρίως: έφτιαχνε άγαλμα για κάποιον που δεν ήταν Γερμανός.» Η Barbara Barsch έχει γράψει διατριβή για τον γλύπτη τον René Graetz, που φιλοτέχνησε το άγαλμα......
Deutsche Welle
Διαφορετικά ήταν τα πράγματα παλιά με αντιπροσωπείες από το Γερμανικό Κομμουνιστικό Κόμμα, τη νεολαία και το πανεπιστήμιο. Γιατί το άγαλμα του Νίκου Μπελογιάννη βρίσκεται στην αυλή του άλλοτε Οικονομικού Πανεπιστημίου της Σοσιαλιστικής Γερμανίας, όπου εκπαιδεύονταν τα ανώτερα οικονομικά στελέχη του καθεστώτος. Με τέσσερα μέτρα ύψος, όχι μόνον δεν περνά απαρατήρητο, αλλά εντυπωσιάζει. Όπως παραδέχεται και η Barbara Barsch, ιστορικός τέχνης στο μικρόφωνό μας: «Ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για την εποχή. Για πρώτη φορά καλλιτέχνης της Ανατολικής Γερμανίας ασχολούνταν με ένα διεθνιστικό θέμα και κυρίως: έφτιαχνε άγαλμα για κάποιον που δεν ήταν Γερμανός.» Η Barbara Barsch έχει γράψει διατριβή για τον γλύπτη τον René Graetz, που φιλοτέχνησε το άγαλμα......
Deutsche Welle
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου