Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Ηθελαν δάνειο από την Ελλάδα για να αγοράσουν τον ΟΛΘ

Του ΘΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
«Σωσίβιο» στην Cosco, αλλά και την Dubai Ports αναζητεί εναγωνίως η κυβέρνηση, προκειμένου να «γλιτώσει» από το «φιάσκο» της κινέζικης Hutchison, που αποχώρησε λίγες μόλις ώρες πριν από τις υπογραφές για την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ Θεσσαλονίκης.

Δύσκολα θα βρεθεί «μνηστήρας» για τον ΟΛΘ εν μέσω διεθνούς οικονομικής κρίσηςΤην ίδια στιγμή, οι λιμενεργάτες αποφάσισαν τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους μέχρι και 31 Ιανουαρίου 2008, αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση, τόσο του ΟΛΘ όσο και του ΟΛΠ, του οποίου όμως η 35χρονη παραχώρηση προς την Cosco ξεκινά με την εγκατάσταση των Κινέζων από τις αρχές του νέου έτους.Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η αποχώρηση της Hutchison στην οποία συμμετέχει και η εταιρεία Alpis Α.Ε. του Κ. Λαυρεντιάδη από τη διεκδίκηση του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΘ προκάλεσε τριγμούς στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, η οποία μάλιστα επανειλημμένως διά στόματος τόσο του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Ι. Τσάρα, όσο και του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αναστάση Παπαληγούρα είχε διαβεβαιώσει ότι η συμφωνία με τους Κινέζους θα είχε ολοκληρωθεί μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2008, κάτι που όμως δεν έγινε ποτέ, αφού η Hutchison, όπως λένε οι πληροφορίες, είχε περιέλθει σε δεινή οικονομική κατάσταση και έψαχνε για χρηματοδότη.....
...Στο μεταξύ, η κυβέρνηση εκτός από το «σωσίβιο» που έριξε στην Cosco, κίνηση που όμως μεταφοροναυτιλιακοί κύκλοι θεωρούν απίθανο να «πιάσει», αφού θα υπάρξει θέμα ανταγωνισμού καθώς εκμεταλλεύεται και τον ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ, εξετάζει και το σενάριο της επαναπροκήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού, το οποίο και αυτό όμως εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης φαντάζει εξωπραγματικό. *
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=27.12.2008,id=15588012

Δεν υπάρχουν σχόλια: