Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα made in Μυτιλήνη!


Πόσο μπορεί τα παλιά αυτοκίνητα να συνεχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους μετατρεπόμενα σε ηλεκτρικά έναντι ενός μικρού κόστους; Στο ερώτημα απαντά ερευνητικό πρόγραμμα του Μετσόβιου Πολυτεχνείου της Αθήνας σε συνεργασία με τη Νομαρχία Αθηνών που υλοποιείται στο συνεργείο της εταιρείας Αφοί Ν. Κόρακα Α.Ε. στη Μυτιλήνη.

Τα αποτελέσματα του προγράμματος θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση μεθαύριο Τετάρτη το μεσημέρι στο Ζάππειο.

Οπως λέει ο Τάσος Κόρακας, αντίστοιχη εμπειρία είχε ως φοιτητής του Πολυτεχνείου το 1994, όταν είχε μετατρέψει σε ηλεκτροκίνητο ένα Fiat, τύπου Fiorino. Μάλιστα τότε το αυτοκίνητο είχε οδηγήσει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος κάνοντας τον γύρο της Ακρόπολης. Δεδομένης αυτής της εμπειρίας τώρα ο Τάσος κι ο αδελφός του Κώστας Κόρακας θα μετατρέψουν συνολικά σε ηλεκτροκίνητα τρία αυτοκίνητα, εκ των οποίων το πρώτο, ένα Mercedes smart ολοκληρώθηκε, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμη ένα Citroen Saxo κι ένα Fiat Panda.

Από το Mercedes smart, πάνω στο οποίο οι μηχανικοί δούλευαν εδώ και 20 μέρες, φαιρέθηκε ο βενζινοκινητήρας που θα αντικατασταθεί από ηλεκτροκίνητο, ο οποίος θα παίρνει ρεύμα από 12 μπαταρίες λιθίου των οκτώ βολτ η κάθε μία (96 συνολικά). Η αυτονομία του οχήματος με αυτές τις μπαταρίες θα είναι της τάξης των 80 χιλιομέτρων, ενώ το Saxo, που θα μετατραπεί σε δεύτερη φάση, θα έχει διπλάσια αυτονομία, της τάξης των 160 χιλιομέτρων.

«Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να βρεθεί τρόπος ώστε η μετατροπή να έχει κόστος που να μην ξεπερνά τα 7.000 ευρώ, οπότε και να συμφέρει αντί κάποιος να πετάξει το παλιό του αυτοκίνητο να αλλάξει τον κινητήρα με ηλεκτρικό», λέει ο Κώστας Κόρακας. Επίσης, τονίζει ότι «στην πράξη φαίνεται πως το κόστος της μετατροπής είναι σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα της αυτονομίας κι αυτό γιατί είναι πολύ υψηλό το κόστος των μπαταριών. Με δεδομένο όμως ότι ένα καινούργιο ηλεκτροκίνητο όχημα κοστίζει περίπου 40.000 ευρώ, φαίνεται να συμφέρει η μετατροπή ενός παλιού οχήματος, ιδιαίτερα όταν δεν προκύπτει ανάγκη -π.χ. σε νησιά ίσως και μικρότερα από τη Λέσβο- για μεγάλη χιλιομετρική αυτονομία». *

Ελευθεροτυπία

Σημ.axinosp:Σιγά μην δώσουμε 7 χιλιάρικα να κάνουμε το αμάξι μας Ηλεκτρικό, αν μπορεί κάποιος με κάνα δύο χιλιάρικα να μας το κάνει Ηλεκτρικό ας αφήσει σχόλιο, αλλιώς ποδήλατο !!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εάν με ένα συνολικό κόστος 8 χιλιάδες (παλιό αυτοκίνητο-δότη των 1000 ευρώ συν 7 η μετατροπή) έχεις ένα ηλεκτρικό όχημα μηρενικών ρύπων, τότε είναι καλή περίπτωση.

Τα 7 χιλιάρικα μπορείς να τα αποσβέσεις σε κάποια χρόνια, αφού για κάθε 100 χλμ με το ηλεκτρικό έχεις κόστος 1,5 ευρώ ενώ με το βενζινοκίνητο 7 ευρώ.