
Αυτά κατήγγειλε ανώτερο συνδικαλιστικό στέλεχος του ΟΣΕ... Οι αμαξοστοιχίες αυτές, λοιπόν, σύμφωνα με την καταγγελία, έχουν ξεπεράσει και το χρονικό όριο εγγύησης των κατασκευαστών, ενώ αυτονόητο είναι πως το 2015 (για όσους αφελείς πιστεύουν, ότι πρόκειται το 2015 να λειτουργήσει η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ) τα τραίνα θα είναι ήδη παλιά...
Μας εντυπωσίασε η υψηλού βαθμού οργανωτική ετοιμότητα και προνοητικότητα των τότε στελεχών του ΟΣΕ. Πριν κάν φτάσει η διπλή σιδηροδρομική γραμμή στην Κόρινθο (ποιό Κιάτο, ποιό Ξυλόκαστρο, ποια Ροδοδάφνη και ποια Πάτρα) ο ΟΣΕ αγόραζε καινούρια τραίνα, έτσι ώστε να μην χαθεί ούτε δευτερόλεπτο εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών μας υποδομών.
Σκέψεις, ότι η επίσπευση της αγοράς του τροχαίου υλικού μπορεί να σχετίζεται με κάποιο ... ίδιον όφελος πρέπει να θεωρηθούν ως υπερβολικά κακεντρεχείς και απορριπτέες.
Είμαστε βέβαιοι, ότι τέτοια φαινόμενα είναι απολύτως ...ξένα στον ΟΣΕ αλλά και σε άλλες ΔΕΚΟ. Κι' αν ακόμα, παρά τα ειωθότα, συνέβαινε τέτοια ...παρεκλίνουσα συμπεριφορά (sic) η πάντοτε γρηγορούσα πολιτική αρχή θα είχε επιπέσει με ιλιγγιώδη ταχύτητα για να αποκαλύψει και να τιμωρήσει τους ενόχους...
Κι' αν ακόμη οι ...απειροελάχιστοι τυχόν επίορκοι λειτουργοί κατάφεραν να διαφύγουν του αυστηρού και συνεχούς ελέγχου των οργάνων της πολιτείας, τώρα μετά την δημόσια καταγγελία του συνδικαλιστή, βαρύς θα επιπέσει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης...
Ας μην το ξεχνούν ορισμένοι, ότι στον τόπο αυτό ουδείς παρανομήσας κατάφερε ποτέ να διαφύγει της αποκάλυψης και της δημόσιας και παραδειγματικής τιμωρίας...
NewsTrap
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου