Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΟΝ 23 ΦΛΕΒΑΡΗ 1943 - Ο δεκάλογος του επονίτη αντάρτη

1) Είμαι ζωηρός, αισιόδοξος, κεφάτος. Ξέρω να δουλεύω και να πολεμώ τραγουδώντας. Σκορπώ τη ζωή στην ομάδα μου και στο περιβάλλον μου.

2)Είμαι υποδειγματικός μαχητής. Ξέρω την χρήση όλων των όπλων. Ασκούμαι καθημερινά απ’ τη Σουηδική ως την άσκηση μάχης. Ξέρω να χρησιμοποιώ το έδαφος για επίθεση και για άμυνα.

3) Είμαι συνειδητά πειθαρχημένος. Πειθαρχώ στον αγώνα τον λαό, στη νέα γενιά, στα όργανα της, στον κάθε υπεύθυνο για την κάθε δουλειά της ομάδας, κι εχτελώ γρήγορα και με κατανόηση τις οδηγίες τους.

4) Είμαι δεμένος με όλους τους συναγωνιστές, με τον λαό και την νεολαία με το δεσμό της αλληλεγγύης. Ο καθένας για την ομάδα και η ομάδα για όλους, είναι το σύνθημα μου. Μόνο ό,τι είναι καλό για την ομάδα είναι και για μένα καλό. Δεν ξεχωρίζω την ζωή μου στο κίντυνο απ’ τη ζωή οποιουδήποτε συναγωνιστή μου.

5)Είμαι άγρυπνος φρουρός των συμφερόντων και της υπόθεσης του λαού και της νεολαίας. Δίνω και το μεδούλι από τα κόκαλα μου για την συντριβή του φασισμού και τη Λαϊκή Δημοκρατία. Επαγρυπνώ ενάντια σε κάθε εχτρό του λαού και της νεολαίας, σε κάθε τυχοδιωκτικό και ύποπτο στοιχείο. Φυλάω σαν το πολυτιμότερο πράμα την τιμη και τη ζωή τους.

6)Είμαι πάντα πρόθυμος να αναλάβω τις πιο επικίνδυνες αποστολές Ξέρω να δίνω και τη ζωή μου για τους σκοπούς της ΠΕΕΑ και της ΕΠΟΝ και για την τιμή του Λαϊκού μας Στρατού.

7) Είμαι ο ακούραστος διαφωτιστής του Λαού και της Νεολαίας απ’ το πιο μεγάλο ζήτημα του αγώνα, ως τις τελευταίες οδηγίες για την παραγωγή. Σκορπάω τα σκοτάδια απ’ όπου περνώ, εμψυχώνω και αναμορφώνω.

8 ) Είμαι καθαρός και γερός στην σκέψη και την ψυχή και τίποτε δεν αφήνω να με βρωμήσει. Έχω το κορμί για τον αγώνα και πρέπει να ’ναι γερό. Έχω την σκέψη μου και την ψυχή μου για τον αγώνα και πρέπει να ’ναι γερές.

9) Είμαι υπόδειγμα στις προσωπικές σχέσεις μας με τους συναγωνιστές μου, με τις πολιτικές οργανώσεις, και τον λαό. Δεν έχω νεύρα, κι αν είχα τά ’κοψα. Ανοίγω και την πιο δύσκολη πόρτα, με την διαφώτιση και την πειθώ.

10)Είμαι ο στοργικός φρουρός των παιδιών, ο φίλος τους, ο αδερφός τους, ο δάσκαλος τους. Αγαπάω και προστατεύω ακούραστα τη μέλλουσα γενιά, τ’ αετόπουλα.

antigeitonies
«Προσοχή!!... προσοχή!!... Σας μιλάει η ΕΠΟΝ:

Νέοι και νέες, εργαζόμενοι εργαζόμενες, ελάτε όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες, παιδιά, στην πανελλαδική απεργία που καλεί το ΠΑΜΕ στις 23 Φλεβάρη 2011, για Ψωμί, Παιδεία, Υγεία, Ζωή, Ελευθερία.

Συναγωνιστές, συναγωνίστριες,

23 Φλεβάρη 1943 γεννήθηκε η θρυλική ΕΠΟΝ. Τύχη αγαθή, η μέρα της ΕΠΟΝ, φέτος, συμπίπτει με την ημέρα της Πανελλαδικής Απεργίας του ΠΑΜΕ. Μέσα από την απεργία, που θα συμμετέχουμε όλοι μας, θα τιμήσουμε και θα δοξάσουμε όλοι μαζί "τα 68 χρόνια της ΕΠΟΝ".

Με αγώνες τιμάμε τους νεκρούς μας

Αγώνας χτες, σήμερα, πάντα.

Εμπρός όλοι στην Απεργία της 23 Φλεβάρη 2011 που μας καλεί το ΠΑΜΕ.

Ζήτω τα 68 χρόνια της ΕΠΟΝ!

Το ΔΣ της ΠΕΑΦΕ».
Ριζοσπάστης
Σημ.axinosp:Αυτή η ημέρα Νεοταξίτες δοσίλογοι του ΠΑΣΟΚ θα σας μείνει αξέχαστη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: