Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012
ΣΤΕ Αντισυνταγματικός ο νόμος Ραγκούση για την ιθαγένεια
Αντισυνταγματικός κρίθηκε -σύμφωνα με πληροφορίες- ο «νόμος Ραγκούση» 3838/10 που έκανε ευκολότερη την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς και που τους έδωσε δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις εκλογές της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίασή της, έκρινε -κατά τις ίδιες πληροφορίες- με μεγάλη πλειοψηφία ότι οι επίμαχες ρυθμίσεις παραβιάζουν θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος που σχετίζονται με την προστασία του έθνους, την παιδεία, το κοινωνικό κράτος κ.λπ.
Μόλις δημοσιευτεί επίσημα η απόφαση του ΣτΕ (σε 2-3 μήνες), θα βρεθούν «στον αέρα» μερικές χιλιάδες ελληνοποιήσεις που έγιναν τα τελευταία τουλάχιστον δυόμισι χρόνια, ενώ πιθανό να δημιουργηθούν προβλήματα σε συνθέσεις δημοτικών και τοπικών συμβουλίων σε δημοτικά διαμερίσματα όπου υπήρξε εκλογή αλλοδαπών. Ενώ, αντίθετα, δεν πιθανολογείται η ευρύτερη ακύρωση εκλογικών αποτελεσμάτων λόγω της συμμετοχής αλλοδαπών, αφού κάτι τέτοιο θα προϋπόθετε να έχει προβληθεί σχετικός λόγος ακύρωσης και να υπάρχει ταυτόχρονα οριακή διαφορά ανάμεσα στους υποψηφίους των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ.
Οι ρυθμίσεις του «νόμου Ραγκούση» έχουν προκαλέσει έντονες πολιτικές αντιπαραθέσεις κατά την ψήφισή τους και η ΝΔ είχε δεσμευθεί να τις καταργήσει με την ανάληψη της εξουσίας, ενώ στο ΣτΕ προσέφυγαν διάφορες οργανώσεις και μεμονωμένοι πολίτες κατά της υπουργικής απόφασης που καθόρισε τα δικαιολογητικά και τις διαδικασίες εγγραφής στα δημοτολόγια, ζητώντας να καταπέσουν όλα ως αντισυνταγματικά. Αντίθετα παρέμβαση υπέρ της συνταγματικότητας του Ν. 3838/10 άσκησαν η Ελληνική Ενωση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλβανικής ιθαγένειας υποψήφια το 2010 στις δημοτικές εκλογές του Δήμου Νίκαιας κ.ά.
Συνταγματικό πρόβλημα εντοπίστηκε στη διάταξη που επέτρεψε να αποκτήσει ελληνική ιθαγένεια το παιδί που γεννιέται στη χώρα μας από αλλοδαπούς γονείς, οι οποίοι διαμένουν νόμιμα και μόνιμα τουλάχιστον 5 χρόνια στην Ελλάδα. Αντισυνταγματική κρίθηκε και η ρύθμιση που επιτρέπει την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας ύστερα από επιτυχή 6ετή παρακολούθηση μαθημάτων σε ελληνικό σχολείο στη χώρα μας από παιδί αλλοδαπών, το οποίο κατοικεί νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα.
Η παραπεμπτική απόφαση του ΣτΕ στην Ολομέλεια είχε επισημάνει ότι οι ρυθμίσεις είναι αντισυνταγματικές, γιατί δεν προβλέπουν μία διαδικασία με την οποία τα κρατικά όργανα να διαπιστώνουν ότι έχει πράγματι επέλθει ένας γνήσιος δεσμός των αλλοδαπών προς το ελληνικό έθνος. Παράλληλα τόνιζε ότι η προϋπόθεση της «νόμιμης διαμονής» είναι αδύνατο να διαγνωστεί, αφού υπήρξαν αλλεπάλληλες διατάξεις που κατά καιρούς «νομιμοποιούσαν» την παράνομη είσοδο, διαμονή και εργασία αλλοδαπών. Υπενθύμιζε δε ότι αρχικά ο Ελληνας νομοθέτης διαφύλαξε την εθνική ομογένεια και με τη θέσπιση δικαίου ιθαγένειας που βασιζόταν κατ' αρχήν στο σταθερό κριτήριο του «δικαίου του αίματος», δηλ. την καταγωγή από Ελληνες γονείς (προσθέτοντας σταδιακά εξαιρέσεις για τους ενηλίκους κ.λπ.)
Αντισυνταγματικές και ανίσχυρες κρίθηκαν οι διατάξεις που απονέμουν σε αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στην Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση. Κατά το ΣτΕ, οι εκλογές των ΟΤΑ έχουν καθαρό πολιτικό χαρακτήρα και η άσκηση της λαϊκής κυριαρχίας με την έννοια του εκλέγειν και εκλέγεσθαι επιφυλάσσεται μόνο σε Ελληνες πολίτες, χωρίς να μπορεί να επεκταθεί και σε όσους δεν έχουν την ιδιότητα αυτή εάν δεν προηγηθεί σχετική αναθεώρηση του Συντάγματος.
NN
Μόλις δημοσιευτεί επίσημα η απόφαση του ΣτΕ (σε 2-3 μήνες), θα βρεθούν «στον αέρα» μερικές χιλιάδες ελληνοποιήσεις που έγιναν τα τελευταία τουλάχιστον δυόμισι χρόνια, ενώ πιθανό να δημιουργηθούν προβλήματα σε συνθέσεις δημοτικών και τοπικών συμβουλίων σε δημοτικά διαμερίσματα όπου υπήρξε εκλογή αλλοδαπών. Ενώ, αντίθετα, δεν πιθανολογείται η ευρύτερη ακύρωση εκλογικών αποτελεσμάτων λόγω της συμμετοχής αλλοδαπών, αφού κάτι τέτοιο θα προϋπόθετε να έχει προβληθεί σχετικός λόγος ακύρωσης και να υπάρχει ταυτόχρονα οριακή διαφορά ανάμεσα στους υποψηφίους των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ.
Οι ρυθμίσεις του «νόμου Ραγκούση» έχουν προκαλέσει έντονες πολιτικές αντιπαραθέσεις κατά την ψήφισή τους και η ΝΔ είχε δεσμευθεί να τις καταργήσει με την ανάληψη της εξουσίας, ενώ στο ΣτΕ προσέφυγαν διάφορες οργανώσεις και μεμονωμένοι πολίτες κατά της υπουργικής απόφασης που καθόρισε τα δικαιολογητικά και τις διαδικασίες εγγραφής στα δημοτολόγια, ζητώντας να καταπέσουν όλα ως αντισυνταγματικά. Αντίθετα παρέμβαση υπέρ της συνταγματικότητας του Ν. 3838/10 άσκησαν η Ελληνική Ενωση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλβανικής ιθαγένειας υποψήφια το 2010 στις δημοτικές εκλογές του Δήμου Νίκαιας κ.ά.
Συνταγματικό πρόβλημα εντοπίστηκε στη διάταξη που επέτρεψε να αποκτήσει ελληνική ιθαγένεια το παιδί που γεννιέται στη χώρα μας από αλλοδαπούς γονείς, οι οποίοι διαμένουν νόμιμα και μόνιμα τουλάχιστον 5 χρόνια στην Ελλάδα. Αντισυνταγματική κρίθηκε και η ρύθμιση που επιτρέπει την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας ύστερα από επιτυχή 6ετή παρακολούθηση μαθημάτων σε ελληνικό σχολείο στη χώρα μας από παιδί αλλοδαπών, το οποίο κατοικεί νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα.
Η παραπεμπτική απόφαση του ΣτΕ στην Ολομέλεια είχε επισημάνει ότι οι ρυθμίσεις είναι αντισυνταγματικές, γιατί δεν προβλέπουν μία διαδικασία με την οποία τα κρατικά όργανα να διαπιστώνουν ότι έχει πράγματι επέλθει ένας γνήσιος δεσμός των αλλοδαπών προς το ελληνικό έθνος. Παράλληλα τόνιζε ότι η προϋπόθεση της «νόμιμης διαμονής» είναι αδύνατο να διαγνωστεί, αφού υπήρξαν αλλεπάλληλες διατάξεις που κατά καιρούς «νομιμοποιούσαν» την παράνομη είσοδο, διαμονή και εργασία αλλοδαπών. Υπενθύμιζε δε ότι αρχικά ο Ελληνας νομοθέτης διαφύλαξε την εθνική ομογένεια και με τη θέσπιση δικαίου ιθαγένειας που βασιζόταν κατ' αρχήν στο σταθερό κριτήριο του «δικαίου του αίματος», δηλ. την καταγωγή από Ελληνες γονείς (προσθέτοντας σταδιακά εξαιρέσεις για τους ενηλίκους κ.λπ.)
Αντισυνταγματικές και ανίσχυρες κρίθηκαν οι διατάξεις που απονέμουν σε αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στην Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση. Κατά το ΣτΕ, οι εκλογές των ΟΤΑ έχουν καθαρό πολιτικό χαρακτήρα και η άσκηση της λαϊκής κυριαρχίας με την έννοια του εκλέγειν και εκλέγεσθαι επιφυλάσσεται μόνο σε Ελληνες πολίτες, χωρίς να μπορεί να επεκταθεί και σε όσους δεν έχουν την ιδιότητα αυτή εάν δεν προηγηθεί σχετική αναθεώρηση του Συντάγματος.
NN
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου