
Πρόκειται για τον καινούργιο και πρωτότυπο τρόπο υπαίθριας επικοινωνίας που προωθεί από τις αρχές Ιουλίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την μπίρα Ηeineken, η οποία χρησιμοποίησε τις βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων σε 10 σημεία σε Κηφισιά, Κολωνάκι και Γλυφάδα για να δώσει μεγαλύτερη διάσταση στην παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια «Walk in Fridge», του προϊόντος της που χρησιμοποιεί ντουλάπες με ρούχα, αλλά και ψυγεία με Ηeineken. Σύμφωνα με στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το σκεπτικό της ενέργειας αυτής ήταν να «ντυθούν» εσωτερικά οι βιτρίνες δέκα μη εκμισθωμένων εμπορικών καταστημάτων σε επιλεγμένες περιοχές, ώστε να μεταφέρουν με ζωντανό τρόπο το τηλεοπτικό σποτ της Ηeineken στην καθημερινότητα των περαστικών-καταναλωτών. Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου και θα διαρκέσει ένα μήνα.
Το Βήμα
Σημ.axinosp:Μας καλύπτει το σχόλιο του Φώτη "Η απόλυτη ξεφτίλα/κυνικότητα στην κοινωνία των '000 χρεοκοπημ. μαγαζιών. Αίσχος στις διαφημιστικές κ την αθην.ζυθοποιία"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου