Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010
Ηeineken... Τown ( Η απόλυτη ξεφτίλα! )
Oι καιροί είναι δύσκολοι ακόμη και για τα καθιερωμένα και γνωστά προϊόντα, αφού η κρίση έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να κάνουν πιο εκλογικευμένες αγορές, ενώ τα λουκέτα αυξάνονται ημέρα με την ημέρα. Αυτοί οι δύο παράγοντες οδήγησαν τα στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που διακινεί την μπίρα Ηeineken να σκεφθούν έναν έξυπνο και διαφορετικό τρόπο για να διαφημίσουν το προϊόν της εταιρείας, αλλά και να εκμεταλλευθούν τα καταστήματα που δεν είναι σε λειτουργία. Αν κάνετε μια βόλτα στις εμπορικές συνοικίες της Αθήνας, όπως το Κολωνάκι, η Κηφισιά και η Γλυφάδα, αντί για τις άδειες βιτρίνες των καταστημάτων που έχουν βάλει λουκέτο, θα συναντήσετε τις βιτρίνες τους καλυμμένες με διαφημίσεις της Ηeineken (φωτογραφία).
Πρόκειται για τον καινούργιο και πρωτότυπο τρόπο υπαίθριας επικοινωνίας που προωθεί από τις αρχές Ιουλίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την μπίρα Ηeineken, η οποία χρησιμοποίησε τις βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων σε 10 σημεία σε Κηφισιά, Κολωνάκι και Γλυφάδα για να δώσει μεγαλύτερη διάσταση στην παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια «Walk in Fridge», του προϊόντος της που χρησιμοποιεί ντουλάπες με ρούχα, αλλά και ψυγεία με Ηeineken. Σύμφωνα με στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το σκεπτικό της ενέργειας αυτής ήταν να «ντυθούν» εσωτερικά οι βιτρίνες δέκα μη εκμισθωμένων εμπορικών καταστημάτων σε επιλεγμένες περιοχές, ώστε να μεταφέρουν με ζωντανό τρόπο το τηλεοπτικό σποτ της Ηeineken στην καθημερινότητα των περαστικών-καταναλωτών. Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου και θα διαρκέσει ένα μήνα.
Το Βήμα
Σημ.axinosp:Μας καλύπτει το σχόλιο του Φώτη "Η απόλυτη ξεφτίλα/κυνικότητα στην κοινωνία των '000 χρεοκοπημ. μαγαζιών. Αίσχος στις διαφημιστικές κ την αθην.ζυθοποιία"
Πρόκειται για τον καινούργιο και πρωτότυπο τρόπο υπαίθριας επικοινωνίας που προωθεί από τις αρχές Ιουλίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την μπίρα Ηeineken, η οποία χρησιμοποίησε τις βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων σε 10 σημεία σε Κηφισιά, Κολωνάκι και Γλυφάδα για να δώσει μεγαλύτερη διάσταση στην παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια «Walk in Fridge», του προϊόντος της που χρησιμοποιεί ντουλάπες με ρούχα, αλλά και ψυγεία με Ηeineken. Σύμφωνα με στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το σκεπτικό της ενέργειας αυτής ήταν να «ντυθούν» εσωτερικά οι βιτρίνες δέκα μη εκμισθωμένων εμπορικών καταστημάτων σε επιλεγμένες περιοχές, ώστε να μεταφέρουν με ζωντανό τρόπο το τηλεοπτικό σποτ της Ηeineken στην καθημερινότητα των περαστικών-καταναλωτών. Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε στα μέσα Ιουλίου και θα διαρκέσει ένα μήνα.
Το Βήμα
Σημ.axinosp:Μας καλύπτει το σχόλιο του Φώτη "Η απόλυτη ξεφτίλα/κυνικότητα στην κοινωνία των '000 χρεοκοπημ. μαγαζιών. Αίσχος στις διαφημιστικές κ την αθην.ζυθοποιία"
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου