Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας για μη πληρωμή διοδίων

Η τροπολογία προβλέπει, επίσης, αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του Ι.Χ. για 20 ημέρες

Με πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας για 20 ημέρες θα τιμωρείται στο εξής η άρνηση πληρωμής διοδίων, ενώ σε πλημμέλημα μετατρέπεται η μη καταβολή κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε χθες το βράδυ στη Βουλή στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Στην τροπολογία, την οποία υπογράφουν οι υπουργοί Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη και Μεταφορών, η άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων τελών σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες συνιστά «αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία, αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης».

Οι κυρώσεις της σχετικής παράβασης εντάσσονται στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η εν γένει κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες. Η παράβαση μπορεί να διαπιστώνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τη διάπραξή της ή κατόπιν ελέγχου του οχήματος.

Η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες).

Σημειώνεται ότι μέρος των εσόδων από τα πρόστιμα που επιβάλλονται για τις παραβάσεις του ΚΟΚ, αποδίδονται στους δήμους.

Λαθρεπιβάτες
Όσον αφορά τη λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς οι παραβάτες διώκονται με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών και με χρηματική ποινή. Στην τροπολογία τονίζεται ότι η λαθρεπιβίβαση θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας. «Η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας», τονίζεται στην αιτιολογική έκθεση.

Με την ίδια τροπολογία, παράβαση δεν κάνει μόνο όποιος χρησιμοποιεί μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, αλλά και όποιος μπαίνει σε χώρους όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρω αντιτίμου.

Μειώσεις
Για τις αστικές συγκοινωνίες και για το 2011, με υπουργική απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών. Ανάλογες ρυθμίσεις προωθούνται σε συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ώστε να ισχύσουν και για κατηγορίες ανέργων πολιτών. Μεταξύ αυτών που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο είναι άτομα άνω των 65 ετών, παιδιά 7-12 ετών, μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, πολύτεκνοι κ.λπ.

Δ. Ρέππας
Εν τω μεταξύ, την αναγκαιότητα ύπαρξης των διοδίων υποστήριξε χτες ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, τονίζοντας ότι «είναι σωστό να υπάρχουν διόδια τα οποία θα πρέπει να πληρώνει εκείνος που τα χρησιμοποιεί στη Μακεδονία και όχι ο πολίτης που ζει στην Κρήτη».

Ο υπουργός μίλησε ακόμη για «φαινόμενα ακτιβισμού που αδικούν τη χώρα» και διαχώρισε όσους δεν πληρώνουν διόδια σε αυτούς που έχουν πολιτικούς σκοπούς και σε αυτούς που πραγματικά δυσκολεύονται να πληρώσουν. «Δεν πρόκειται για κίνημα», είπε χαρακτηριστικά. Υποστήριξε ακόμη ότι η μη πληρωμή διοδίων μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη γενικότερη λειτουργία και κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, καθώς αυτό προκαλεί επιφυλάξεις στις τράπεζες για τη βιωσιμότητα των έργων.

Ο κ. Ρέππας διέψευσε τις φημολογίες περί επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο λέγοντας ότι, σύμφωνα με την έκθεση αξιολόγησης του οικονομικού συμβούλου του υπουργείου, τη διεύθυνση μεγάλων έργων της Εθνικής Τράπεζας, στις 19 Μαΐου του 2010, δεν προκύπτει υποχρέωση του αναδόχου για την επιστροφή του δρόμου αυτού στο Δημόσιο. Σημείωσε ακόμη ότι βάσει της σύμβασης, το διόδιο της Αττικής Οδού θα έπρεπε σήμερα να είναι 3,7 ευρώ, ενώ αντίθετα παραμένει στα 2,8 ευρώ για τα ΙΧ.

Η τροπολογία για τα διόδια

Πρόστιμο, μέσω του ΚΟΚ, 200 ευρώ για την άρνηση πληρωμής διοδίων

Αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, άδειας ικανότητας οδηγού και πινακίδων του οχήματος για 20 ημέρες

Φυλάκιση έως τρεις μήνες και χρηματικό πρόστιμο για τους λαθρεπιβάτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς
ΠΗΓΗ
Σημ. Lost In Translation: Για τους παραβάτες του Κ.Ο.Κ.- αρνητές πληρωμής διοδίων προβλέπεται επίσης μαστίγωμα με "Γάτα-με-τις-9-ουρές" και επιμελές αλάτισμα των πληγών που θα προκύψουν. Για τους λαθρεπιβάτες των Μ.Μ.Μ. έχει ήδη θεσμοθετηθεί το πασάλειμμα με πίσσα και πούπουλα, ενώ κατά την περίοδο της φυλάκισής τους θα σερβίρονται καθημερινά φρεσκοβρασμένα αυγά, τα οποία θα τοποθετούνται με προσοχή στις μασχάλες τους. Τέλος, οι κατά συρροήν αρνητές και λαθρεπιβάτες θα αφορίζονται από την Εκκλησία της Ελλάδος και θα εξορίζονται στο Βερολίνο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μολών λαβέ, Ρέππα μ@λ@κα!..
http://bit.ly/gPCuXW