Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Από τη Ρωσία στις ΗΠΑ…με το τρένο!

Το Κρεμλίνο έδωσε το πράσινο φως για την κατασκευή του τούνελ που θα συνδέει τη Σιβηρία με την Αλάσκα. Το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί σε 20 χρόνια και αναμένεται να κοστίσει περί τα 70 δις ευρώ

Θα είναι η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στον κόσμο, μήκους 103 χλμ, δηλαδή περίπου δύο φορές μεγαλύτερη από αυτή της Μάγχης που ενώνει τη Γαλλία με τη Μεγάλη Βρετανία. Όπως αναφέρει η Daily Mail θα ενώνει τη Σιβηρία με την Αλάσκα μέσω του Βερίγγειου Πορθμού και πέρα από τη σιδηροδρομική γραμμή και τον αυτοκινητόδρομο, θα περιλαμβάνονται και αγωγοί μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Η ιδέα δεν είναι καινούρια αφού ήδη το 1905 ο τσάρος Νικόλαος οραματιζόταν ένα τούνελ που θα συνδέει τη Ρωσία με τις ΗΠΑ. Το αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση του πρότζεκτ έγινε την περασμένη εβδομάδα σε ειδική ημερίδα που διοργανώθηκε στο Jakutsk της Σιβηρίας με τη συμμετοχή πολιτικών, μηχανικών αλλά και επενδυτών. Εκεί η ρωσική κυβέρνηση διαβεβαίωσε ότι θα στηρίξει την υλοποίηση του μεγαλόπνοου έργου.

Και στις δυο ηπείρους ωστόσο το τούνελ θα καταλήγει κυριολεκτικά στο πουθενά. Οι πιο κοντινές πόλεις βρίσκονται σε απόσταση εκατοντάδων χιλιομέτρων και έτσι θα χρειαστεί επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου και στις δυο πλευρές κατά τουλάχιστον 1000 χλμ.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2030.

Deutsche Welle

Δεν υπάρχουν σχόλια: