Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Οι F.T. συστήνουν στους Κινέζους τον ...ΟΣΕ

Νέο πεδίο δράσης για τα κινεζικά συμφέροντα στην Ελλάδα ανακαλύπτουν σήμερα οι Financial Times. Συγκεκριμένα σε ρεπορτάζ τους αναφέρουν ότι επειδή η Εθνική Τράπεζα θα αποτελούσε για το Πεκίνο έναν πολύ δύσκολο στόχο, για πολιτικούς κι όχι μόνο λόγους, κι επειδή η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει ήδη πωληθεί, μια καλή ευκαιρία θα ήταν ο. ..ΟΣΕ. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρία είναι γεμάτη από χρέη, ενώ οι Κινέζοι έχουν μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σιδηροδρόμων. Οπότε, σύμφωνα πάντα με τους FT, ο συνδυασμός, προφανώς, θα ήταν τέλειος...
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_28/01/2010_320744
http://ciaoant1.blogspot.com/2010/01/update-280110.html
Σημ.axinosp:Μακάρι οι Κινέζοι να πάρουν και να αναπτύξουν το δύκτιο του ΟΣΕ με τραίνα υψηλών ταχυτήτων maglev . Κάνοντας την διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε μία ώρα να δούμε τότε ποιός θα παίρνει για τις μετακινήσεις του , αμάξι ή αεροπλάνο για την συμπρωτεύουσα .

4 σχόλια:

kala-nea.gr είπε...

δυστηχώς συμφωνούμε και εμείς πως και στον ΟΣΕ θέλουν τον κινέζο τους.. τουλάχιστον να απολαμβάνουμε και εμείς αυτά που οι ευρωπαίοι θεωρούν δεδομένο. είναι αλήθεια πως στα κινέζικα δεν υπάρχει η λέξη λεβεντιά αλλά δεν υπάρχει φαντάζομαι και η λέξη ρουσφέτι.. μόνο αυτό αρκεί για να σώσουμε ότι έχει μείνει..

macedros είπε...

Πράγματι οι Κινέζοι έχουν φοβερή εμπειρία στην διαχείριση και ανάπτυξη στους σιδηροδρόμους. Μόλις το 2009 δημιούργησαν δίκτυο στο μεγαλύτερο υψόμετρο στο κόσμο με ένα δίκτυο με τεράστιες γέφυρες!!! Όλα αυτά μόνο με Κινέζους μηχανικούς-εταιρείες!
Το μόνο που θα εφιστούσα μεγάλη προσοχή είναι στην διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του Ο.Σ.Ε η οποία είναι τεραστία. Να γνωρίζετε επίσης όλοι σας, ότι οι Κινέζοι είναι πράγματι Φιλέλληνες από την αρχαιότητα, το αναφέρει και ο Μάο Τσε Τουνγκ στα απομνημονεύματά του. Εκατό πόλεις δημιουργήθηκαν από τις κόρες του Ηρακλή!!!! αυτά λέει ο μύθος!

kala-nea.gr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kala-nea.gr είπε...

Οι Κινέζοι είναι Φιλέλληνες, οι Έλληνες δεν είναι..