Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ο πιτσιρίκος παράγει


Λένε πως η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα. Πραγματικά, βλέπεις την Αθήνα και σκέφτεσαι «τι παράγουν αυτά τα 6 εκατομμύρια ανθρώπων;». Μόλις συνειδητοποίησα πως δεν παράγω τίποτα -πέρα από κείμενα που τα γράφω σε δέκα λεπτά-, αποφάσισα να μπω στην παραγωγή. Στη φωτογραφία βλέπετε τις ντομάτες μου.



Τα μαρούλια μου. Δίπλα στις ντομάτες μου. Δεν είναι πανέμορφα;

Τα αγγούρια μου. Αν φάτε ένα από αυτά τα αγγούρια, θα θυμηθείτε την πραγματική γεύση του αγγουριού.

Οι πρώτες μου δυο πατάτες. Τις έβγαλα σήμερα. Είχα μια αγωνία γιατί με την πατάτα δεν ξέρεις τι γίνεται από κάτω αλλά, τελικά, είναι μια χαρά.

Τα κολοκυθάκια. Άκου «κολοκυθάκια». Φοβερή λέξη δεν είναι;

Μετά τα κολοκυθάκια, η ρίγανη.

Εδώ θα βγουν τα καρότα μου. Ελπίζω τουλάχιστον.


Οι ντάλιες δεν τρώγονται -αν και στην ανάγκη θα τις φάω κι αυτές- αλλά είναι πολύ όμορφες.

Μπείτε κι εσείς στην παραγωγή. Σταματήστε να είστε παρασιτικά όντα. Είναι πολύ εύκολο. Το έκανα ακόμα κι εγώ. Φυτέψτε παντού. Σε γλάστρες, σε παρτέρια, παντού. Αν δεν έχετε γη, ζητήστε από ένα φίλο ή γνωστό να σας δώσει μερικά μέτρα -δεν χρειάζεται παραπάνω- από το χωράφι του. Θα σας δώσει σίγουρα. Μετά δίνεις μερικές ντομάτες και ο άλλος σου δίνει αυγά. Δίνεις πατάτες, σου δίνει ένα κοτόπουλο. Και τότε καταλαβαίνεις, πως το δίλημμα «ευρώ η δραχμή» δεν σε αφορά καθόλου.
(Δεν έβαλα όλα τα προϊόντα της παραγωγής μου, για να μη σας κομπλάρω.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: