Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Πτώση 24% του ναυτιλιακού συναλλάγματος το α΄τρίμηνο

Mία συνεχής ανοδική πορεία δεκαεπτά ετών για το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισρέει στην εθνική οικονομία, κινδυνεύει να διακοπεί το 2009 εφόσον σε όλη την διάρκεια του έτους επικρατήσει η έντονα πτωτική τάση που παρατηρήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, στο διάστημα Ιανουαρίου ? Μαρτίου 2009 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα σημείωσε πτώση της τάξεως του 24% ενώ τον Μάρτιο του 2009 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008 η πτώση είναι 21,42%.


Το διάστημα
Συγκεκριμένα στο διάστημα Ιανουαρίου ? Μαρτίου τα ναυτιλιακά κεφάλαια που εισέρευσαν στη χώρα ανήλθαν σε 3.405,7 εκατ. ευρώ έναντι 4.475,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τον Μάρτιο του 2009 εισέρρευσαν 1.113,5 εκατ. ευρώ έναντι 1.417,1 εκατ. ευρώ το 2008.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει παραθέσει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργος Προβόπουλος σε ομιλία του στην Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, το 2007 οι ακαθάριστες εισπράξεις από την παροχή θαλάσσιων μεταφορών στην Ελλάδα, άγγιξαν τα επίπεδα των 16 δισ. ευρώ. Αντιπροσώπευαν δηλαδή το 7% του ΑΕΠ της χώρας. Την ίδια στιγμή το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ενωση των 27 ήταν μόλις στο 1%.

Οι εισπράξεις ανά κάτοικο ανήλθαν σε 1.400 ευρώ στην Ελλάδα ενώ το αντίστοιχο μέγεθος στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ενωσης των 27 ήταν περίπου 200 ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΤτΕ, ενώ η Ελλάδα συμμετέχει με ποσοστό χαμηλότερο του 0,5% στο διεθνές εμπόριο, ο ελληνικών συμφερόντων στόλος αποτελεί το 17% του παγκόσμιου στόλου και οι καθαρές εισπράξεις από την παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών καλύπτουν περίπου το ένα τέταρτο του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας.

Το 2004 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα εκτινάχθηκε στα 13,3 δισεκατομμύρια ευρώ από τα 9,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2003 αποτυπώνοντας την αρχή της μεγάλης ανόδου για τη διεθνή και την ελληνική ναυτιλία.

Η κρίση της οικονομίας που ξέσπασε τον Σεπτέμβριο του 2008 μείωσε άμεσα τους ρυθμούς αύξησης των ναυτιλιακών εισροών στην εθνική οικονομία και τους δύο με τρεις τελευταίους μήνες παρατηρήθηκε πτώση. Ομως η δυναμική των επτά πρώτων μηνών του 2008 ήταν τέτοια ώστε τελικά το ναυτιλιακό συνάλλαγμα εκτοξεύθηκε στα επίπεδα των 19,188 δισ. ευρώ.


Ναυτιλιακές
Να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα είναι σήμερα εγκατεστημένες 1.200 ναυτιλιακές εταιρείες και πως τα χρόνια της μεγάλης άνθησης δημιουργήθηκαν δεκάδες νέες επιχειρήσεις οι οποίες άντλησαν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια από τα ξένα χρηματιστήρια.

Σε αυτές τις 1.200 εταιρείες απασχολούνται 12.500 άτομα, στην πλειονότητά τους Ελληνες ενώ αθροιστικά, δηλαδή σε ναυτιλιακές εταιρείες και επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες προς την ναυτιλία, απασχολούνται περί τα 200.000 άτομα. Εξάλλου οι Ελληνες ναυτικοί, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2008, είναι 16.000 περίπου.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9360&pubid=10737203
Σημ.axinosp:Πάει και αυτό το ατού της Ελληνικής Οικονομίας !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: