Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Τετάρτη 21 Απριλίου 2010
Στις 75.000 ευρώ έφτασαν τα πρόσθετα έσοδα των ρουμανικών σιδηροδρόμων
Θετικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα των ρουμανικών σιδηροδρόμων κατά το τριήμερο του προηγούμενου Σαββατοκύριακου, οπότε τα έσοδα από την αύξηση των πωλήσεων στα εισιτήρια έφτασαν στα 75.000 ευρώ.
Οι πωλήσεις εισιτηρίων αυξήθηκαν, λόγω του σοβαρού προβλήματος στις εναέριες συγκοινωνίες της Ρουμανίας, από την ηφαιστειακή στάχτη της Ισλανδίας.
http://www.express.gr
Σημ.axinosp:Λόγω οικονομικής κρίσης το 2009 Ισπανία και Πορτογαλία ακύρωσαν τις επενδύσεις τους σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων. Στην Ελλάδα τα παπαγαλάκια καταγγέλουν τα ελλείμματα του κρατικού ΟΣΕ. Αν η Ευρώπη ήταν συνδεδεμένη και στις 27 χώρες της με τραίνα υπηλών ταχυτήτων, ΤGV ή μαγνητικά τύπου Maglev δεν θα αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα στις μετακινήσεις επιβατών σε διάφορες χώρες. Αν η Αθήνα ήταν συνδεδεμένη με το Βερολίνο με μαγνητικά τραίνα Maglev που πιάνουν ταχύτητες μέχρι τα 580 χιλιόμετρα και η Μόσχα με τη Λισαβώνα, την Μαδρίτη και το Λονδίνο και η Ρώμη με το Άμστερνταμ, θα ήταν διαφορετικά πολλά πράγματα στην ΕΕ.
Αντί να επιδοτούνται οι πραρασιτικές Τράπεζες, που ούτως ή άλλως τα λεφτά που δίνονται σε αυτές δεν πηγαίνουν στην πραγματική οικονομία, αλλά επιδοτούντο από την ΕΕ τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων η ποιότητα ζωής στην Ευρώπη θα ήταν πολύ διαφορετική.
Αθόρυβα, με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων, ανεξαρτήτως καιρού, με μεγαλύτερη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών, περισσότερο ασφαλή σε σχέση με τα αεροπλάνα ,χώρες όπως η Κίνα που σαν πραγματική υπερδύναμη επένδυσε σε αυτά, δείχνουν το δρόμο για τα πράγματα που έρχονται.
Οι πωλήσεις εισιτηρίων αυξήθηκαν, λόγω του σοβαρού προβλήματος στις εναέριες συγκοινωνίες της Ρουμανίας, από την ηφαιστειακή στάχτη της Ισλανδίας.
http://www.express.gr
Σημ.axinosp:Λόγω οικονομικής κρίσης το 2009 Ισπανία και Πορτογαλία ακύρωσαν τις επενδύσεις τους σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων. Στην Ελλάδα τα παπαγαλάκια καταγγέλουν τα ελλείμματα του κρατικού ΟΣΕ. Αν η Ευρώπη ήταν συνδεδεμένη και στις 27 χώρες της με τραίνα υπηλών ταχυτήτων, ΤGV ή μαγνητικά τύπου Maglev δεν θα αντιμετώπιζε τέτοια προβλήματα στις μετακινήσεις επιβατών σε διάφορες χώρες. Αν η Αθήνα ήταν συνδεδεμένη με το Βερολίνο με μαγνητικά τραίνα Maglev που πιάνουν ταχύτητες μέχρι τα 580 χιλιόμετρα και η Μόσχα με τη Λισαβώνα, την Μαδρίτη και το Λονδίνο και η Ρώμη με το Άμστερνταμ, θα ήταν διαφορετικά πολλά πράγματα στην ΕΕ.
Αντί να επιδοτούνται οι πραρασιτικές Τράπεζες, που ούτως ή άλλως τα λεφτά που δίνονται σε αυτές δεν πηγαίνουν στην πραγματική οικονομία, αλλά επιδοτούντο από την ΕΕ τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων η ποιότητα ζωής στην Ευρώπη θα ήταν πολύ διαφορετική.
Αθόρυβα, με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων, ανεξαρτήτως καιρού, με μεγαλύτερη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών, περισσότερο ασφαλή σε σχέση με τα αεροπλάνα ,χώρες όπως η Κίνα που σαν πραγματική υπερδύναμη επένδυσε σε αυτά, δείχνουν το δρόμο για τα πράγματα που έρχονται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου