Οι δαπάνες θα μειωθούν κατά 6,9%, σε 453,2 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση μεγαλύτερη του 0,2% που προβλεπόταν τον Δεκέμβριο, ενώ οι δαπάνες στις ΗΠΑ θα μειωθούν κατά 8,7%, σε σύγκριση με 6,2% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη, ανακοίνωσε η Zenith, μονάδα της Publicis Group με έδρα το Παρίσι, που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες για διαφημιστικές δαπάνες.
Οι διαφημιστικές δαπάνες θα μειωθούν από το ανώτατο επίπεδο του 2008, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξης επιβραδύνθηκαν παγκοσμίως, εξαναγκάζοντας τη Zenith να αναθεωρήσει επί τα χείρω τις προβλέψεις της, για τρίτη φορά μέσα σε ένα εξάμηνο.
«Από την ανακοίνωση των τελευταίων προβλέψεών μας τον Δεκέμβριο, η κατάσταση στην παγκόσμια αγορά διαφήμισης έχει επιδεινωθεί σημαντικά. Οι διαφημιστικές δαπάνες έχουν άμεση σχέση με τα εταιρικά κέρδη, και η διαφημιστική αγορά δεν θα ανακάμψει μέχρι να ανακάμψουν τα κέρδη». Το Διαδίκτυο είναι το μόνο μέσο στο οποίο αναμένεται αύξηση διαφημιστικών δαπανών από εταιρείες όπως η Google. Οι δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 8,6% σε 54,3 δισ. δολάρια.
Τηλεόραση
Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση αναμένεται να μειωθούν κατά 5,5% παγκοσμίως. Στις εφημερίδες, εκτιμάται ότι οι δαπάνες για διαφήμιση θα μειωθούν κατά 12% παγκοσμίως, σε 107 δισ. δολάρια, ενώ στα περιοδικά θα μειωθούν κατά 11% σε 49 δισ. δολάρια. Οι δαπάνες στη Ρωσία και τη Βραζιλία θα μειωθούν, σε σύγκριση με τις προβλέψεις του Δεκεμβρίου για κέρδη της τάξεως του 5% και 30%, αντίστοιχα.
Οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,5% το 2010 και κατά 4,5% το 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου