Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 18 Απριλίου 2009

Χαμηλό 29 ετών για τη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ


Τη μεγαλύτερη μείωση των τελευταίων 29 ετών αναμένεται να σημειώσουν φέτος οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως, καθώς η ύφεση πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, ενώ οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να περικόπτουν τους προϋπολογισμούς τους στο μάρκετινγκ, σύμφωνα με την ZenithOptimedia.

Οι δαπάνες θα μειωθούν κατά 6,9%, σε 453,2 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση μεγαλύτερη του 0,2% που προβλεπόταν τον Δεκέμβριο, ενώ οι δαπάνες στις ΗΠΑ θα μειωθούν κατά 8,7%, σε σύγκριση με 6,2% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη, ανακοίνωσε η Zenith, μονάδα της Publicis Group με έδρα το Παρίσι, που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες για διαφημιστικές δαπάνες.

Οι διαφημιστικές δαπάνες θα μειωθούν από το ανώτατο επίπεδο του 2008, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξης επιβραδύνθηκαν παγκοσμίως, εξαναγκάζοντας τη Zenith να αναθεωρήσει επί τα χείρω τις προβλέψεις της, για τρίτη φορά μέσα σε ένα εξάμηνο.

«Από την ανακοίνωση των τελευταίων προβλέψεών μας τον Δεκέμβριο, η κατάσταση στην παγκόσμια αγορά διαφήμισης έχει επιδεινωθεί σημαντικά. Οι διαφημιστικές δαπάνες έχουν άμεση σχέση με τα εταιρικά κέρδη, και η διαφημιστική αγορά δεν θα ανακάμψει μέχρι να ανακάμψουν τα κέρδη». Το Διαδίκτυο είναι το μόνο μέσο στο οποίο αναμένεται αύξηση διαφημιστικών δαπανών από εταιρείες όπως η Google. Οι δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν κατά 8,6% σε 54,3 δισ. δολάρια.


Τηλεόραση
Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση αναμένεται να μειωθούν κατά 5,5% παγκοσμίως. Στις εφημερίδες, εκτιμάται ότι οι δαπάνες για διαφήμιση θα μειωθούν κατά 12% παγκοσμίως, σε 107 δισ. δολάρια, ενώ στα περιοδικά θα μειωθούν κατά 11% σε 49 δισ. δολάρια. Οι δαπάνες στη Ρωσία και τη Βραζιλία θα μειωθούν, σε σύγκριση με τις προβλέψεις του Δεκεμβρίου για κέρδη της τάξεως του 5% και 30%, αντίστοιχα.

Οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 1,5% το 2010 και κατά 4,5% το 2011.
Σημ.axinosp:Κρίμα ρε γαμώτο τι θα κάνουν τώρα οι πτωχοί πλην τίμιοι Εκδότες και Καναλάρχες ;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: