Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009
H πιο επικίνδυνη ωρολογιακή βόμβα
Τις τελευταίες ημέρες οι ιθύνοντες της Ford, δηλώνουν στα ΜΜΕ ότι η εταιρία μπόρεσε να ξεπεράσει την κρίση και να σταθεί γερά στα πόδια της, βαδίζοντας στο 2010 με καλούς οιωνούς και ελπίδες για μία καλή χρονιά. Η εταιρία δε χρειάστηκε να πάρει καμία κρατική βοήθεια και δεν έχει να επιστρέψει δανεικά κεφάλαια και έτσι, σύμφωνα με τις δηλώσεις, το επίτευγμα της κρίνεται αξιόλογο.
Και όμως, ήταν μόλις πριν από 12 μήνες που η Ford, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, βρισκόταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης και της υποβολής αιτήματος για πτώχευση, καθώς οι πωλήσεις αμερικανικών αυτοκινήτων είχαν βουλιάξει στο χαμηλότερο επίπεδο, τουλάχιστον, των τελευταίων 40 ετών ενώ η ίδια είχε αποτύχει να ανταγωνιστεί τις ευρωπαϊκές και ασιατικές ανταγωνίστριες της.
Η παράδοση της Ford να κατασκευάζει μεγάλους κινητήρες πολλών κυβικών, την εμπόδισε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των καιρών και ειδικά μετά την άνοδο του πετρελαίου από το 2005 μέχρι και τα μέσα του 2008 όταν οι καταναλωτές στράφηκαν προς τα μικρά αυτοκίνητα, η εταιρία βρέθηκε να χάνει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά αυτοκινήτου. Ακολούθησε η ύφεση του 2008 και η Ford έφτασε σε δεινή θέση, με τις πωλήσεις της να έχουν καταρρακωθεί και τις φήμες για ενδεχόμενη κήρυξη πτώχευσης να επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση, καθώς οι καταναλωτές απέφευγαν να αγοράσουν αυτοκίνητο από εταιρία που, ενδεχομένως, θα έκλεινε.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, πολλοί δημοκρατικοί γερουσιαστές ζήτησαν να διατεθεί ένα πακέτο βοήθειας για τη Ford, από τα πρώτα 700 δις δολάρια που είχε ψηφίσει το αμερικανικό κογκρέσο ως πακέτο στήριξης της οικονομίας, καθώς φαινόταν ότι αυτή ήταν και η τελευταία ελπίδα για να μη κλείσει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ κάτι που, πέρα από τις άμεσες απώλειες σε χιλιάδες θέσεις εργασίας, αναμενόταν να προκαλέσει ένα ντόμινο εξελίξεων και ένα σοκ στον κλάδο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κλείσιμο και άλλων, εύθραυστων αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Το πακέτο βοήθειας, τελικά, δε ζητήθηκε και διαβάζοντας κανείς σημερινά νέα για την εταιρία μόνο αισιόδοξα σενάρια μπορεί να σκεφτεί για το μέλλον της. Πώς, όμως, αποφεύχθη η καταστροφή; Έγινε κάποια εντυπωσιακή αλλαγή στο επιχειρηματικό πλάνο της ή παρήχθη κάποιο νέο, εξαιρετικό μοντέλο που προτιμήθηκε από το αμερικανικό κοινό; Μήπως υπήρξε κάποια συνολική ανάκαμψη του κλάδου αυτοκινήτων από την οποία επωφελήθηκε τα μέγιστα και η Ford;
Η απάντηση είναι, 'τίποτε από τα παραπάνω'. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν, ελαφρά, χάρη στα μέτρα απόσυρσης και στήριξης του κλάδου που υιοθέτησε η κυβέρνηση αλλά οι Αμερικάνοι προτίμησαν τα ευρωπαϊκά και τα ασιατικά αυτοκίνητα και απέφυγαν τα εγχώρια, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις αμερικανικών αυτοκινήτων να παραμένουν στα χαμηλά, τουλάχιστον, των τελευταίων 40 ετών.
Επίσης, η εταιρία δεν προέβη σε κάποια σημαντική αναδιοργάνωση, ούτε και ανακοίνωσε κάποια εντυπωσιακή καινοτομία που να οδήγησε σε δραματική αύξηση των πωλήσεων της.
Αυτό που συνέβη ήταν το εξής: με εύστοχες και οργανωμένες παρεμβάσεις, επιδιώχτηκε και επετεύχθη η εκπληκτική αύξηση της τιμής της μετοχής της και παράλληλα η αντίστοιχη αύξηση της κεφαλαιοποίησης και της αξίας της. Στις 21 Νοεμβρίου του 2008 η μετοχή της Ford βρισκόταν κάτω από το 1 δολάριο και σήμερα, στο κλείσιμο του 2009, έχει ξεπεράσει τα 10 κατακτώντας υψηλό 5,5 ετών!
Η εταιρία βρέθηκε με την πλάτη στο τοίχο εξαιτίας όλων των προβλημάτων της πραγματικής οικονομίας και των δικών της επιλογών και βρήκε το δρόμο για την έξοδο της από την κρίση, πληθωρίζοντας την τιμή της μετοχής της κατά 640% και αυξάνοντας την κεφαλαιοποίηση της μέσα από το χρηματιστηριακό μηχανισμό παραγωγής υπεραξιών. Το πρόβλημα είναι πως έτσι θεραπεύονται τα συμπτώματα αλλά όχι η ασθένεια και η εταιρία παραμένει ευάλωτη. Ακόμη χειρότερα, το 'μοντέλο ανάπτυξης Ford' χρησιμοποιήθηκε από εκατοντάδες εταιρίες στις ΗΠΑ οι οποίες στήριξαν στη χρηματιστηριακή ανάρρωση την έξοδο τους από το κρίση.
Το χειρότερο όλων, όμως, είναι πως στη χρηματιστηριακή ανάρρωση στηρίχτηκε, σε μεγάλο βαθμό και η έξοδος από την κρίση, συνολικά, της αμερικανικής οικονομίας και αυτό αποτελεί την πιο επικίνδυνη ωρολογιακή βόμβα.
http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/h-----2009122818265/
Σημ.axinosp: Καταπληκτικό άρθρο σταθμός , για το μπαρμπούτι που παίζεται στην Αμερική και έχουν το θράσος να το λένε αυτό ανάκαμψη !!
Και όμως, ήταν μόλις πριν από 12 μήνες που η Ford, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, βρισκόταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης και της υποβολής αιτήματος για πτώχευση, καθώς οι πωλήσεις αμερικανικών αυτοκινήτων είχαν βουλιάξει στο χαμηλότερο επίπεδο, τουλάχιστον, των τελευταίων 40 ετών ενώ η ίδια είχε αποτύχει να ανταγωνιστεί τις ευρωπαϊκές και ασιατικές ανταγωνίστριες της.
Η παράδοση της Ford να κατασκευάζει μεγάλους κινητήρες πολλών κυβικών, την εμπόδισε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των καιρών και ειδικά μετά την άνοδο του πετρελαίου από το 2005 μέχρι και τα μέσα του 2008 όταν οι καταναλωτές στράφηκαν προς τα μικρά αυτοκίνητα, η εταιρία βρέθηκε να χάνει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά αυτοκινήτου. Ακολούθησε η ύφεση του 2008 και η Ford έφτασε σε δεινή θέση, με τις πωλήσεις της να έχουν καταρρακωθεί και τις φήμες για ενδεχόμενη κήρυξη πτώχευσης να επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση, καθώς οι καταναλωτές απέφευγαν να αγοράσουν αυτοκίνητο από εταιρία που, ενδεχομένως, θα έκλεινε.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, πολλοί δημοκρατικοί γερουσιαστές ζήτησαν να διατεθεί ένα πακέτο βοήθειας για τη Ford, από τα πρώτα 700 δις δολάρια που είχε ψηφίσει το αμερικανικό κογκρέσο ως πακέτο στήριξης της οικονομίας, καθώς φαινόταν ότι αυτή ήταν και η τελευταία ελπίδα για να μη κλείσει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ κάτι που, πέρα από τις άμεσες απώλειες σε χιλιάδες θέσεις εργασίας, αναμενόταν να προκαλέσει ένα ντόμινο εξελίξεων και ένα σοκ στον κλάδο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κλείσιμο και άλλων, εύθραυστων αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Το πακέτο βοήθειας, τελικά, δε ζητήθηκε και διαβάζοντας κανείς σημερινά νέα για την εταιρία μόνο αισιόδοξα σενάρια μπορεί να σκεφτεί για το μέλλον της. Πώς, όμως, αποφεύχθη η καταστροφή; Έγινε κάποια εντυπωσιακή αλλαγή στο επιχειρηματικό πλάνο της ή παρήχθη κάποιο νέο, εξαιρετικό μοντέλο που προτιμήθηκε από το αμερικανικό κοινό; Μήπως υπήρξε κάποια συνολική ανάκαμψη του κλάδου αυτοκινήτων από την οποία επωφελήθηκε τα μέγιστα και η Ford;
Η απάντηση είναι, 'τίποτε από τα παραπάνω'. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν, ελαφρά, χάρη στα μέτρα απόσυρσης και στήριξης του κλάδου που υιοθέτησε η κυβέρνηση αλλά οι Αμερικάνοι προτίμησαν τα ευρωπαϊκά και τα ασιατικά αυτοκίνητα και απέφυγαν τα εγχώρια, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις αμερικανικών αυτοκινήτων να παραμένουν στα χαμηλά, τουλάχιστον, των τελευταίων 40 ετών.
Επίσης, η εταιρία δεν προέβη σε κάποια σημαντική αναδιοργάνωση, ούτε και ανακοίνωσε κάποια εντυπωσιακή καινοτομία που να οδήγησε σε δραματική αύξηση των πωλήσεων της.
Αυτό που συνέβη ήταν το εξής: με εύστοχες και οργανωμένες παρεμβάσεις, επιδιώχτηκε και επετεύχθη η εκπληκτική αύξηση της τιμής της μετοχής της και παράλληλα η αντίστοιχη αύξηση της κεφαλαιοποίησης και της αξίας της. Στις 21 Νοεμβρίου του 2008 η μετοχή της Ford βρισκόταν κάτω από το 1 δολάριο και σήμερα, στο κλείσιμο του 2009, έχει ξεπεράσει τα 10 κατακτώντας υψηλό 5,5 ετών!
Η εταιρία βρέθηκε με την πλάτη στο τοίχο εξαιτίας όλων των προβλημάτων της πραγματικής οικονομίας και των δικών της επιλογών και βρήκε το δρόμο για την έξοδο της από την κρίση, πληθωρίζοντας την τιμή της μετοχής της κατά 640% και αυξάνοντας την κεφαλαιοποίηση της μέσα από το χρηματιστηριακό μηχανισμό παραγωγής υπεραξιών. Το πρόβλημα είναι πως έτσι θεραπεύονται τα συμπτώματα αλλά όχι η ασθένεια και η εταιρία παραμένει ευάλωτη. Ακόμη χειρότερα, το 'μοντέλο ανάπτυξης Ford' χρησιμοποιήθηκε από εκατοντάδες εταιρίες στις ΗΠΑ οι οποίες στήριξαν στη χρηματιστηριακή ανάρρωση την έξοδο τους από το κρίση.
Το χειρότερο όλων, όμως, είναι πως στη χρηματιστηριακή ανάρρωση στηρίχτηκε, σε μεγάλο βαθμό και η έξοδος από την κρίση, συνολικά, της αμερικανικής οικονομίας και αυτό αποτελεί την πιο επικίνδυνη ωρολογιακή βόμβα.
http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/h-----2009122818265/
Σημ.axinosp: Καταπληκτικό άρθρο σταθμός , για το μπαρμπούτι που παίζεται στην Αμερική και έχουν το θράσος να το λένε αυτό ανάκαμψη !!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου