Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Τα χρέη «έδεσαν» στα λιμάνια τα πλοία της GA Ferries

Θύματα του έντονου ανταγωνισμού που έχει ξεσπάσει στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά πέφτουν η μία μετά την άλλη οι μικρότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η GΑ Ferries, ιδιοκτησίας του Κεφαλονίτη εφοπλιστή Γεράσιμου Αγούδημου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, η εταιρεία του κ. Αγούδημου, ο οποίος νοσηλεύεται με φαρμακευτική δηλητηρίαση, αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, με αποτέλεσμα να μένουν απλήρωτοι οι 800 εργαζόμενοι και τα πλοία της, που έχουν μείνει από καύσιμα, να παραμένουν εδώ και ένα μήνα δεμένα στα αγκυροβόλιά τους.

Το τελευταίο χτύπημα για τον αυτοδημιούργητο εφοπλιστή ήταν ότι η GΑ Ferries έμεινε εκτός διεκδίκησης δρομολογίων για την κάλυψη των 17 άγονων γραμμών, καθώς απορρίφθηκαν οι σχετικοί φάκελοι που κατέθεσε.

Οι άγονες γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνταν μέχρι πρόσφατα ήταν το οξυγόνο για την εταιρεία του Αγούδημου. Ο ίδιος λέει ότι αν έπαιρνε έγκαιρα τα 9 εκατ. ευρώ που, όπως υποστηρίζει, του χρωστάει το υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής, δεν θα έδενε τα πλοία του.

Σε κάθε περίπτωση, η GΑ Ferries είχε πολλά ανοίγματα: χρέη προς ασφαλιστικά ταμεία, προς τον προμηθευτή ναυτιλιακών καυσίμων, προς τους εργαζομένους και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας προς μεγάλη τράπεζα.

Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Α.Παπαληγούρας, μιλώντας σε εκπροσώπους των εργαζομένων της ακτοπλοϊκής εταιρείας GΑ Ferries, υποστήριξε ότι για τις άγονες γραμμές ισχύουν συγκεκριμένες διαγωνιστικές διαδικασίες και πως το υπουργείο «δεν μπορεί να κάνει σε καμία περίπτωση έκπτωση νομιμότητας».

Ο Μάκης Αγούδημος ήταν καπετάνιος προτού γίνει εφοπλιστής στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν αγόρασε μερικά πλοία και τα μετασκεύασε με επιδότηση του Ελληνικού Δημοσίου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 7 πλοία, τα οποία εκτός από τις άγονες γραμμές εκτελούσαν δρομολόγια στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1002455&lngDtrID=251
Σημ.axinosp:Περαστικά του ευχόμαστε , αλλά ρε παιδιά αυτός ο κερατάς μας είχε πηδήξει με τα σαπιοκάραβα του την εικοσαετία 80-90 που πηγαίναμε Κυκλάδες.
Ποιος δεν θυμάται το αλήστου μνήμης σκυλοπνίχτη "Νηρέα" !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: