Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, η εταιρεία του κ. Αγούδημου, ο οποίος νοσηλεύεται με φαρμακευτική δηλητηρίαση, αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, με αποτέλεσμα να μένουν απλήρωτοι οι 800 εργαζόμενοι και τα πλοία της, που έχουν μείνει από καύσιμα, να παραμένουν εδώ και ένα μήνα δεμένα στα αγκυροβόλιά τους.
Το τελευταίο χτύπημα για τον αυτοδημιούργητο εφοπλιστή ήταν ότι η GΑ Ferries έμεινε εκτός διεκδίκησης δρομολογίων για την κάλυψη των 17 άγονων γραμμών, καθώς απορρίφθηκαν οι σχετικοί φάκελοι που κατέθεσε.
Οι άγονες γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνταν μέχρι πρόσφατα ήταν το οξυγόνο για την εταιρεία του Αγούδημου. Ο ίδιος λέει ότι αν έπαιρνε έγκαιρα τα 9 εκατ. ευρώ που, όπως υποστηρίζει, του χρωστάει το υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής, δεν θα έδενε τα πλοία του.
Σε κάθε περίπτωση, η GΑ Ferries είχε πολλά ανοίγματα: χρέη προς ασφαλιστικά ταμεία, προς τον προμηθευτή ναυτιλιακών καυσίμων, προς τους εργαζομένους και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας προς μεγάλη τράπεζα.
Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Α.Παπαληγούρας, μιλώντας σε εκπροσώπους των εργαζομένων της ακτοπλοϊκής εταιρείας GΑ Ferries, υποστήριξε ότι για τις άγονες γραμμές ισχύουν συγκεκριμένες διαγωνιστικές διαδικασίες και πως το υπουργείο «δεν μπορεί να κάνει σε καμία περίπτωση έκπτωση νομιμότητας».
Ο Μάκης Αγούδημος ήταν καπετάνιος προτού γίνει εφοπλιστής στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν αγόρασε μερικά πλοία και τα μετασκεύασε με επιδότηση του Ελληνικού Δημοσίου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 7 πλοία, τα οποία εκτός από τις άγονες γραμμές εκτελούσαν δρομολόγια στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1002455&lngDtrID=251
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου