Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Ρυμούλκηση αλιευτικού από χαρταετό..

Σε παγκόσμια πρώτη, το μεγαλύτερο αλιευτικό σκάφος της Γερμανίας θα ταξιδέψει από την Ολλανδία ρυμουλκούμενο από έναν τεράστιο χαρταετό που θα προσαρμοστεί πάνω του και θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμων του σχεδόν κατά το ένα τρίτο.

Το μήκους 141 μέτρων «Maartje Theadora», που είναι το μεγαλύτερο αλιευτικό ανοιχτής θάλασσας της Γερμανίας, έχει δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 8.640 kW. Στο σκάφος αυτό θα προσαρμοστεί ένα σύστημα πρόωσης SkySails, 160 τετραγωνικών μέτρων, όπως αυτό που χρησιμοποιείται ήδη σε φορτηγά πλοία. «Η πρόκληση για μας είναι να δούμε πώς θα λειτουργήσει το σύστημα αυτό σ’ ένα αλιευτικό σκάφος, διότι στην περίπτωση αυτή το πλοίο δεν κινείται από ένα σημείο προς ένα άλλο, αλλά στρίβει και κινείται κυκλικά», δήλωσε ο διευθυντής της αλιευτικής εταιρείας Parlevliet & Van der Plas, στην οποία ανήκει το πλοίο. Μάλιστα, η εταιρεία εκτιμά ότι θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμων στο «Maartje Theadora» κατά 10% στην πρώτη φάση του πιλοτικού αυτού συστήματος, που εφαρμόζεται με συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της Γερμανίας. Ορισμένα φορτηγά πλοία χρησιμοποιούν ήδη αυτό το σύστημα πρόωσης με τον χαρταετό, που δημιουργήθηκε το 2005, τώρα όμως θα κριθεί κατά πόσον είναι συμβατό με αλιευτικά πλοία που ταξιδεύουν αργά. Μέσα στην επόμενη διετία η εταιρεία Parvevliet αναμένει μείωση στην κατανάλωση καυσίμων έως και 30%.

πηγη:ΑΠΕ

http://kala-nea.gr/?p=1713#more-1713

1 σχόλιο:

Lost In Translation είπε...

Τώρα, συγγνώμη δηλαδή, αυτή την φοβερή εξέλιξη πώς να την εκλάβουμε, ως τεχνολογικό επίτευγμα, ή μήπως ως ένδειξη του ότι η Γερμανία ετοιμάζεται για όταν θα σταματήσουμε να τους πληρώνουμε τα χρέη μας και δεν θα έχουν από πού να ξεζουμίσουν;;;!!!