Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Κρατικοποίηση διυλιστηρίων Βαρδινογιάννη καί Λάτση

Αγαπητό Ποντίκι,
ένα από τά πρώτα, κατά τή γνώμη μου, αναπτυξιακά μέτρα πού θά μπορούσε ΑΜΕΣΑ νά πάρει η Ελληνική κυβέρνηση είναι η κρατικοποίηση ή η αναγκαστική απαλλοτρίωση/εξαγορά (μέ ελληνικά ομόλογα 10ετούς καί πλέον διάρκειας, καί λόγω τών υφισταμένων "πολεμικών" οικονομικών συνθηκών καί τής υπέρτατης ανάγκης τής εθνικής επιβίωσης τής χώρας) τού 100% (ή έστω τού 51%) τών ιδιωτικών διυλιστηρίων τών Βαρδινογιάννη καί Λάτση.
Στόν πόλεμο όλα επιτρέπονται καί επιβάλλονται χάριν τής επίβίωσης τής πατρίδας καί τού Ελληνικού λαού .
Καιρός είναι, λοιπόν, νά πεί η Ελληνική κυβέρνηση (στούς Λάτση καί Βαρδινογιάννη) : " The party is over !!".
Η κίνηση αυτή θά έχει τήν ενθουσιώδη στήριξη καί αποδοχή ολόκληρου (πιστεύω) τού Ελληνικού λαού, πού πρόσφατα γογγύζει από τήν σύνθλιψη τού βάρους τού αστρονομικού κόστους τών καυσίμων (πετρελαίου καί βενζίνης) πάνω στόν οικογενειακό του προυπολογισμό.
Ετσι, μέ τό πέρασμα, στό ελληνικό κράτος, τών διυληστηρίων αυτών τό κράτος θά μπορεί νά ρυθμίζει (πρός τά κάτω) τίς τιμές τών καυσίμων (καί νά εξαφανίσει επίσης καί τό τεράστιο λαθρεμπόριο καυσίμων), μέ συνέπεια όχι μόνο νά μειωθεί δραματικά τό κόστος καυσίμων πρός όφελος τού Ελληνα πολίτη αλλά θά μειωθεί σημαντικά καί τό κόστος παραγωγής τών ελληνικών επιχειρήσεων καί υπηρεσιών (λόγω τής δραστικής μείωση τής τιμής τών καυσίμων) , πράγμα πού θά επιφέρει αύξηση τής ανταγωνιστικότητας αυτών καί συνακόλουθα τών εξαγωγών, κλπ, εν τέλει δέ θά αυξηθούν πάρα πολύ καί τά έσοδα τού Ελληνικού Δημοσίου, αφού αυτό (Δημόσιο) θά ωφελείται καί θά καρπώνεται συνεχώς τά τεράστια κέρδη (από τήν διίλυση τού εισαγώμενου σήμερα πετρελαίου) πού απολαμβάνουν σήμερα οι έχοντες καί κατέχοντες τά ιδιωτικά αυτά διυλιστήρια.
Επί πλέον δέ, μέ τήν εκ μέρους τής Ελλάδας, εξόρυξη τών τεραστίων κοιτασμάτων πετρελαίου πού διαθέτει η χώρα (κάτι πού πρέπει άμεσα νά κάνει) θά μπορεί η Ελλάδα (καί όχι αυτοί οι ιδιώτες) νά καρπούται συνεχώς τών τεραστίων κερδών από τήν διίλυση τών εθνικών μας κοιτασμάτων πετρελαίου.
Μέ τήν ίδια αιτιολογία (σημερινές συνθήκες πολέμου) πρέπει άμεσα νά κρατικοποιηθεί (ή αναγκαστικώς νά απαλλοτριωθεί σέ χαμηλή τιμή καί μέ εξαγορά μέ ελληνικά ομόλογα 10ετούς ή 15ετούς διάρκειας) τό κομμάτι τού ΟΤΕ πού κατέχουν σήμερα οι Γερμανοί (έστω καί μέ τή νομική καταγγελία τής συμβάσεως πωλήσεως σ΄αυτούς αυτού τού τμήματος τού ΟΤΕ), διότι ο ΟΤΕ αποτελεί (καί αποτελούσε) μεγάλη κερδοφόρα κρατική επειχείρηση, τά τεράστια κέρδη τής οποίας αρπάζουν σήμερα οι Γερμανοί. "The party is over" λοιπόν καί γιά τούς Γερμανούς.
Τό ίδιο πρέπει νά γίνει καί γιά όλες τίς μεγάλες κερδοφόρες επιχειρήσεις (πρώην κρατικές) επιχειρήσεις πού πέρασαν στά χέρια ξένων δυνάμεων/επιχειρήσεων (ιδίως Γερμανών, κλπ).
Πρέπει νά καταλάβουμε ότι ο μόνος τρόπος νά μπορέσουμε νά αποπληρώσουμε τά χρέη μας είναι νά επανέλθουν στό Ελληνικό Δημόσιο όλες οι κερδοφόρες πλουτοπαραγωγικές επιχειρήσεις τής χώρας πού ιδιωτικοποιήθηκαν σέ ξένες δυνάμεις, μέσα από τίς οποίες (επιχειρήσεις) θά βγεί ξανά ο αναγκαίος νέος πλούτος πού θά μπορέσει νά
συμβάλλει αποτελεσματικά στήν αποληρωμή τού χρέους μας.
Πρέπει επίσης νά καταλάβουμε καλά ότι οι ιδιωτικοποιήσεις αυτές πού έγιναν εγκληματική προσφορά πρός τίς ξένες αυτές δυνάμεις ήταν μέρος τού γενικώτερου σχεδίου τών Γερμανών πού αποσκοπούσαν στόν οικονομικό στραγγαλισμό τής Ελλάδας, δηλαδή στήν αποστέρηση τής Ελλάδας νά κατέχει μεγάλες κερδοφόρες επειχειρήσεις πού θά τής επέτρεπαν (μέ τόν παραγόμενο από τίς επιχειρήσεις αυτές πλούτο) τήν δυνατότητα εξόφλησης τού δημόσιου χρέους μας, ώστε νά μπορέσουν τελικά οι Γερμανοί νά επιβάλλουν (μέσα από τίς προδοτικές συμβάσεις τού Μάαστριχτ, τής Λισαβόνας καί τής Μαδρίτης) τήν νέα βάρβαρη οικονομική τους "κατοχή" τους εις βάρος τής Ελλάδας καί τήν, εν τέλει, υποδούλωση τής Ελλάδας καί τού Ελληνικού λαού.
Απαιτείται, λοιπόν, άμεσα η επανάκτηση, στά χέρια τού Ελληνικού κράτους, ΟΛΩΝ εκείνων τών κερδοφόρων επιχειρήσεων πού μέ διάφορα προσχήματα (δήθεν προβληματικές ή εκείνες πού μέ δόλιο καί προδοτικό τρόπο έγιναν προβληματικές προκειμένου νά ξεπουληθούν στούς ξένους- οι ένοχοι αμέσως στή Δικαιοσύνη) πέρασαν στά χέρια ξένων δόλιων δυνάμεων.
Από εκεί καί πέρα, βέβαια, θά είναι μεγάλη ευθύνη καί χρέος μας νά τίς κάνουμε, μέ δικές μας δυνάμεις καί σοφή πολιτική, εργασιακή ειρήνη καί σχέδιο, κερδοφόρες καί παραγωγικές, ώστε μέ αυτές νά αυξήσουμε τόν εθνικό μας πλούτο αφενός καί αφ΄ετέρου νά ωφελείται καί ο Ελληνας πολίτης (τώρα πιά μάθαμε ποιός τεράστιος εθνικός κίνδυνος ελοχεύει όταν ξεπουλάμε μιά μεγάλη κρατική κερδοφόρα [ή εν δυνάμει κερδοφόρα] επιχείρηση σέ ξένους...).
Ευχαριστώ
Λέανδρος Σωτηρίου
http://www.topontiki.gr/articles/view/4080
Σημ.axinosp:Γαμάτο άρθρο και συμπληρώνω να πάρει και την ΙΝΤΡΑΚΟΜ του Κόκαλη για να μην θεωρεί το άρθρο σαν κρυφο-ολυμπιακό !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: