Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Έρχονται τα Hoverwing - Πειραιάς Κρήτη 1 ώρα και 36 λεπτά!!!



Tαξίδια σε χαμηλό ύψος με ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων την ώρα υπόσχεται το νέο μέσο που ίσως και να εμφανιστεί στις ελληνικές θάλασσες το 2011 Πειραιάς - Kρήτη σε μιάμιση ώρα! H επανάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες λέγεται Ηoverwing.

Σε 1 ώρα και 36 λεπτά από τον Πειραιά στο Ηράκλειο; Και όμως! Τόσο θα διαρκούν στα τέλη του 2011 τα ταξίδια προς την Κρήτη με τα ιπτάμενα πλοία! Οι επιβάτες των σκαφών αυτών θα ταξιδεύουν με ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα, «πετώντας» σε ύψος έως και 12 μέτρα πάνω από το κύμα!
http://apolitistosteki.blogspot.com/2010/03/hoverwing-1-36.html

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H OIN Ltd. στη ναυπηγο-επισκευαστική ζώνη του Περάματος ξεκίνησε συνεργασία με την Κορεατική εταιρεία Wingship Technology Corp., κατασκευάστρια σκαφών τεχνολογίας φαινομένου επίδρασης επιφανείας (WIG) γνωστά ως «ιπτάμενα πλοία».
Η Κορεατική εταιρεία Wingship Technology Corp. έχοντας εξασφαλίσει τα παγκόσμια δικαιώματα της γνωστής παγκόσμια Γερμανικής τεxνολογίας Hoverwing και ξεκίνησε την ανάπτυξη και κατασκευή του πρώτου σκάφους φαινομένου επίδρασης επιφανείας για εμπορικούς σκοπούς (μεταφορά επιβατών, φορτίων, περιπολικό ή και για αναψυχή) με την εμπορική ονομασία WSH-500, που είναι ικανό να μεταφέρει 40 με 50 επιβάτες με πολύ μεγάλη ταχύτητα, άνεση και οικονομία. Το σκάφος WSH-500 είναι πλοίο και αποτελεί το πρώτο μιας σειράς σκαφών με αυξανόμενη μεταφορική ικανότητα (μέχρι και 100 τόνων ωφέλιμου φορτίου). Το σκάφος WSH-500 κάνει χρήση της τεχνολογίας φαινομένου επίδρασης επιφανείας και πιστοποιείται ως πλοίο σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΜΟ (κλάση σκάφους WIG Type A), αλλά και με βάση την ελληνική νομοθεσία (Προεδρικό Διάταγμα 171 του 2004). Το πρωτότυπο σκάφος WSH-500 αναμένεται να είναι έτοιμο κατασκευαστικά άμεσα εντός των επόμενων μηνών (Αύγουστος 2010).
Το σκάφος WSH-500 “πετώντας” πάρα πολύ χαμηλά (από 1 έως 5 μέτρα) από το επίπεδο της επιφανείας της θάλασσας, αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα ταξιδιού 180 χιλ./ώρα (ή 100 knots), ενώ καταναλώνει με αυτήν την ταχύτητα μόνο 1,25 κιλά καυσίμου ναυτιλίας ανά χιλιόμετρο ταξιδιού σε κατάσταση φαινομένου επίδρασης επιφανείας. Με αυτό τον τρόπο, το σκάφος WSH-500 μπορεί να καλύψει την απόσταση Πειραιάς – Μύκονος μέσα σε μια ώρα και με εισιτήριο ανά επιβάτη στα 39 ευρώ, μεταφέροντας με απόλυτη ασφάλεια αλλά και πολύ υψηλή άνεση για τους 50 επιβάτες του, όταν με το HighSpeed (καλοκαίρι 2009) ο επιβάτης χρειάζεται σχεδόν τον τριπλάσιο χρόνο με κόστος για την οικονομική θέση 49 ευρώ, ενώ για την αεροπορική μεταφορά από το Ελ. Βενιζέλος στη Μύκονο, θα κοστίσει στον επιβάτη με την Olympic Air 91 ευρώ ή με την Aegean 117 ευρώ, με χρόνο πτήσης (χωρίς χρόνους check in κ.λ.π.) στα 40 λεπτά.
Το απίστευτα χαμηλό λειτουργικό του κόστος οφείλεται στην εκμετάλλευση του στρώματος αέρα που δημιουργείται από την κίνηση του σκάφους χάρη στο τεχνολογικά εξελιγμένο αεροδυναμικό σχήμα του το οποίο διαθέτει για την κυρία πρόωσή του, δύο μηχανές τεχνολογίας αεροστροβίλου που χαρακτηρίζονται από το πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης τους και την υψηλή αξιοπιστία τους.
Το σκάφος WSH-500 μπορεί να αποθαλασσωθεί με μέγιστο ύψος κύματος 2,5 μέτρα ενώ η μέγιστη απόσταση που μπορεί να διανύσει το σκάφος με το καύσιμο των δεξαμενών του είναι τα 300 χιλιόμετρα στην έκδοση του με τους 50 επιβάτες.