




οι Φωτογραφίες είναι μέρος του άρθρου "Get wired (again): Trolleybuses and Trolleytrucks" του Low-tech Magazine
Σημaxinosp:Εμείς στην Ελλάδα "επενδύουμε" στους Άραβες, αντί να επενδύσουμε στο μέλλον.
Το φτηνό πετρέλαιο τελειώνει και οι μεταφορές εμπορευμάτων με τα μυαλά που έχουμε, θα εξαρτώνται από τις τιμές του πετρελαίου κάνοντας τα προϊόντα απλησίαστα αν δεν αλλάξουμε τον τεράστιο Βενζινοκίνητο στόλο των φορτηγών που διακινούν εμπορεύματα στην Ελλάδα με ηλεκτροκίνητα είτε χρησιμοποιώντας το δίκτυο των τρόλευ είτε αλλάζοντας τους βενζινοκινητήρες με ηλεκτρικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου