Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Πτωχεύουν για να μην... κλείσουν

Oι αμερικανικές General Motors και Chrysler ίσως αναγκαστούν να προχωρήσουν σε πτώχευση για να μπορέσουν να αποπληρώσουν τα κρατικά δάνεια, ενώ η ιαπωνική Νissan ανακοίνωσε 20.000 περικοπές στις θέσεις εργασίας.
Παράλληλα, χθες η γαλλική κυβέρνηση επιβεβαίωσε επισήμως τα κονδύλια των 6,5 δισ. ευρώ, τα οποία προτίθεται να διαθέσει στις δύο μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, τις Peugeot και Renault.
Οσον αφορά τις προβληματικές General Motors και Chrysler στις ΗΠΑ, εκτιμάται ότι για να μπορέσουν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους στην αμερικανική κυβέρνηση θα χρειασθεί μάλλον να χρεοκοπήσουν.
Εξαρχής, οι δύο εταιρείες και η τρίτη του Ντιτρόιτ, η Ford, είχαν διακηρύξει ότι μία τέτοια προοπτική ισοδυναμεί με καταστροφή.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει προσλάβει εταιρεία νομικών συμβούλων, ώστε να διασφαλίσει ότι θα έχει προτεραιότητα στην αποπληρωμή όσων χρωστούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο Δημόσιο, τους προμηθευτές, τα συνταξιοδοτικά ταμεία κ.λπ.
Σε αντίθετη περίπτωση η κυβέρνηση, όπως ορίζει το πακέτο οικονομικής στήριξης του κλάδου, έχει την επιλογή να υποχρεώσει τις «Τρεις Αδελφές» σε οργανωμένη χρεοκοπία.
Η χρεοκοπία θα χρηματοδοτηθεί από ειδικά κονδύλια, ώστε να διατηρήσει το αμερικανικό δημόσιο την πρώτη θέση έναντι των λοιπών πιστωτών.
Η επιλογή αυτή προκαλεί τη σθεναρή αντίδραση των General Motors, Chrysler και Ford.
Κι έχουν τουλάχιστον έναν πολύ σοβαρό λόγο.
Η υπαγωγή τους σε καθεστώς πτώχευσης θα φοβίσει τους καταναλωτές και θα οδηγήσει τις ίδιες αναπόφευκτα σε ρευστοποίηση.
Προς το παρόν προωθούν μέτρα εξυγίανσης, ώστε έως τις 17 τρέχοντος να έχουν να επιδείξουν πρόοδο και απτά αποτελέσματα από τότε που έλαβαν κρατική ενίσχυση. Δεσμεύονται να περικόψουν δραστικά το εργατικό κόστος και να εξοφλήσουν τα κρατικά δάνεια μέχρι τις 31 Μαρτίου.
Η General Motors ανακοίνωσε και τη συνταξιοδότηση του αντιπροέδρου της Μπομπ Λατζ στα τέλη του χρόνου και τη μετακίνησή του σε θέση ανώτατου συμβούλου. Στο 67χρονο στέλεχος έχει πιστωθεί η ανάπτυξη του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου Volt, καθώς και η ανανέωση παλαιότερων μοντέλων όπως η Chevrolet Malibu και η Cadilac CTS.
Ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί δήλωσε ότι οι δύο μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας Peugeot και Renault θα δανειοδοτηθούν με 6,5 δισ. ευρώ, αφού δεσμεύθηκαν να μην κλείσουν εργοστάσια εντός συνόρων και να μην προβούν σε απολύσεις. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες εμφάνισαν μειωμένες πωλήσεις και ανακοίνωσαν πέρυσι χιλιάδες απολύσεις στην Ευρώπη, θα λάβουν 3 δισ. ευρώ εκάστη με επιτόκιο 6%, ενώ η Renault Trucks, που κατασκευάζει φορτηγά και ανήκει στη Volvo, θα ενισχυθεί με 500 εκατ. ευρώ. «Οι Renault και Peugeot δεσμεύθηκαν να μην κλείσουν κανένα εργοστάσιο, ενόσω διαρκεί το δάνειό τους», τόνισε ο κ. Σαρκοζί. «Το εκτιμώ, γιατί σε αυτή την οξεία αλλά βραχεία κρίση δεν καταστρέφεται η βιομηχανική μας βάση και η τεχνογνωσία».
Δυστυχώς, το πάγωμα των απολύσεων δεν ισχύει για τη Nissan, στην οποία διατηρεί μεγάλο μερίδιο η Renault. Ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan και της Renault, Κάρλος Γκον, προχωρεί σε δραστικές περικοπές προσωπικού, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις δραματικές συνέπειες της παγκόσμιας κρίσης. Πρόκειται για τη δεύτερη δόση ευνοϊκών δανείων, που χορηγεί το γαλλικό κράτος στις εταιρείες. Η πρώτη αφορούσε κίνητρα αγοράς για τους καταναλωτές 1.000 ευρώ ανά περίπτωση και συνολικού ύψους σχεδόν 320 εκατ. ευρώ, καθώς και 1 δισ. ευρώ σε χαμηλότοκα δάνεια.
Aπολύσεις στην Ιαπωνία
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η τέταρτη μεγαλύτερη της χώρας, ακολουθεί τη μοίρα του κλάδου. «Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία πλήττεται και η Nissan δεν αποτελεί εξαίρεση», δήλωσε ο Κάρλος Γκον, αναφερόμενος στη μείωση 20.000 θέσεων εργασίας.
Πρόκειται για περικοπές της τάξεως του 8,5% επί του συνολικού προσωπικού. Τέλος, για το οικονομικό έτος με λήξη στις 31 Μαρτίου η Νissan προβλέπει ζημίες ύψους 265 δισ. γιεν, οι οποίες θα είναι και οι πρώτες ετήσιες μέσα στα τελευταία εννέα χρόνια.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_10/02/2009_302722
Σημ.axinosp:Peugeot: «Τα πήρε» και τους απέλυσε
Αφού εξασφάλισε χαμηλότοκα δάνεια 3 δισ. ευρώ από τη γαλλική κυβέρνηση, δύο ημέρες μετά ανακοίνωσε περικοπές 14.000 θέσεων εργασίας
http://new.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=16599
ποια είναι η γνώμη μας για την Peugeot:Σκρόφα. Ουσιαστικό γένους θηλυκού. Η αρχική σημασία της λέξης είναι «θηλυκό γουρούνι». Χρησιμοποιείται ως υβριστικός χαρακτηρισμός: Ήταν μια υπάλληλος στο ταμείο της εφορίας, περιμέναμε είκοσι άτομα ουρά και αυτή έβαφε τα νύχια της, η σκρόφα! Μερικές φορές χρησιμοποιείται και ως επίθετο: σκρόφα ζωή. Προέρχεται από τη λατινική λέξη scrofa. Με το όνομα σκρόφα (σημασία «γουρούνα») αναφέρεται παλιό ομαδικό παιχνίδι που παιζόταν με άδειο κονσερβοκούτι και μαγκούρες. Οι παίκτες προσπαθούσαν χρησιμοποιώντας τη μαγκούρα τους να οδηγήσουν το κονσερβοκούτι-σκρόφα στην κατάλληλη λακκούβα.
www.asprilexi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: