Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΡΥΦΕΣ

Εγώ κουφάλες ούτε θα κουρευτώ ούτε θα ξυριστώ. Εγώ κουφάλες δεν θα γίνω αυτό που εσείς θέλετε. Εγώ κουφάλες θα φοράω κουκούλα και σκισμένο τζιν όποτε γουστάρω. Εγώ κουφάλες την έχω χεσμένη την ταυτότητα που μου δώσατε. Εγώ κουφάλες δεν θέλω να την σβήσω την φλόγα. Εγώ κουφάλες να την φουντώσω θέλω. Εγώ κουφάλες δεν θα συμβιβαστώ. Εγώ κουφάλες δεν είμαι η γενιά του πολυτεχνείου. Εγώ κουφάλες είμαι η γενιά του πεζοδρομίου. Εγώ κουφάλες δεν πάω πορεία στην αμερικάνικη πρεσβεία. Εγώ κουφάλες δεν περιμένω την συντονιστική επιτροπή με τα τσιράκια σας για να μου δώσει έγκριση. Εγώ κουφάλες δεν αρκούμαι στην δήθεν δημοκρατία που μου πουλάτε. Εγώ κουφάλες δεν φαίνομαι. Εγώ κουφάλες δεν προδίδω την ελευθερία μου για τα βουλευτικά σας αξιώματα. Εγώ κουφάλες δεν θα γίνω ποτέ ο «καλός πολίτης». Εγώ κουφάλες θα σας κλέψω όσα μου κλέψατε. Εγώ κουφάλες θα γκρεμίσω όσα χτίσατε πάνω στα πτώματα των αγώνων. Εγώ κουφάλες δεν περιμένω την επέτειο του πολυτεχνείου. Εγώ κουφάλες έχω κάθε μέρα επέτειο. Εγώ κουφάλες δεν θα πάψω να γελώ. Εγώ κουφάλες δεν θα περιμένω να πεινάσω. Εγώ κουφάλες δεν θα προσκυνήσω. Εγώ κουφάλες δεν περιμένω τον παράδεισο. Εγώ κουφάλες δεν θα κάνω ότι λάχει για να ζήσω. Εγώ κουφάλες δεν θα πω ευχαριστώ για το κόκκαλο που μου πετάτε. Εγώ κουφάλες δεν θα ναρκωθώ. Εγώ κουφάλες δεν θα στρατευθώ. Εγώ κουφάλες δεν θα ακούσω τα λογύδριά σας. Εγώ κουφάλες δεν θα χάψω το παραμύθι σας. Εγώ κουφάλες δεν διαβάζω τις εφημερίδες σας. Εγώ κουφάλες δεν θα γίνω κρέας στις μηχανές σας. Εγώ κουφάλες δεν θα κρυφτώ. Εγώ κουφάλες δεν θα φοβηθώ. Εγώ κουφάλες δεν θα τρέξω να σωθώ. Εγώ κουφάλες δεν θα πάψω να πολεμώ. Εγώ κουφάλες το ‘χω κρεμασμένο το τομάρι μου. Εγώ κουφάλες. Εγώ. Το παιδί του Πανός. Μόνος εναντίων όλων σας.



Εμένα οι φίλοι μου είναι…,

ΥΣ. Χθες στην «επέτειο» του πολυτεχνείου, κάθε «εγώ» ειπώθηκε σε κάποιον από «αυτούς» που ήταν εκεί. Και ήταν εκεί ένα συνονθύλευμα βολεμένων νοικοκυραίων, δημοσίων υπαλλήλων, επαγγελματιών επαναστατών, σκουληκόμορφων συνδικαλιστών, «αγωνιστών» πολιτικών, συμβιβασμένων εφήβων και αηδιαστικών παπάδων.
http://riotwolf.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: