Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009
Η κρίση στο Ντουμπάι απειλεί τις Airbus και Boeing
Της Carol Matlack
Σαν οι Airbus και Boeing να μην είχαν ήδη αρκετά προβλήματα, η διαφαινόμενη κρίση για το χρέος στο Ντουμπάι κάνει τις ανεκτέλεστες παραγγελίες αεροσκαφών της Dubai Inc, αξίας άνω των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων, να φαίνονται αμφίβολες.
Το μεγαλύτερο -αλλά σε καμία περίπτωση το μοναδικό- παράδειγμα είναι η Emirates, o αερομεταφορέας που ελέγχεται από την κυβέρνηση του Ντουμπάι. Έχει παραγγελίες αεροσκαφών στην Airbus που ξεπερνούν τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, και περιλαμβάνουν 53 Α380, για τα οποία η Emirates είναι με διαφορά ο μεγαλύτερος πελάτης. Η Emirates έχει επίσης 70 παραγγελίες για το αεροσκάφος A350 της Airbus, το οποίο αναμένεται στο μέλλον. Και η Airbus έχει εκκρεμείς παραγγελίες από τη DAE Capital, μια εταιρεία leasing που ελέγχεται από το κράτος, που φτάνουν τα περίπου 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν που οι μετοχές της μητρικής της Airbus European Aeronautics Defence & Space Co υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις 26 Νοεμβρίου, όταν η κυβέρνηση του Ντουμπάι ζήτησε την αναβολή της εξόφλησης του χρέους.
Η Boeing είναι πολύ λιγότερο εκτεθειμένη από την Airbus σε πιθανούς κλυδωνισμούς στο Ντουμπάι, αλλά έχει ακόμη πολλά που διακυβεύονται. Η Emirates έχει παραγγελίες Boeing 777 αξίας περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η DAE Capital και ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους Flydubai έχουν παραγγελίες από την Boeing συνολικού ύψους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Όταν οι αμερικανικές αγορές άνοιξαν στις 27 Νοεμβρίου μετά την αργία των Ευχαριστιών, οι μετοχές της Boeing έπεσαν κατά 1,2%
Η Emirates, η οποία σε λιγότερο από μια δεκαετία βγήκε από την αφάνεια και έγινε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, έχει από καιρό δηλώσει ότι δεν δέχεται κρατικές επιδοτήσεις. Ακόμα κι έτσι, η κρίση του χρέους θα μπορούσε να απειλήσει το μέλλον της. Τα ταξίδια στο Ντουμπάι είχαν ήδη αρχίσει να μειώνονται καθώς η οικονομία άρχισε να εξασθενεί νωρίτερα αυτό το χρόνο - αν και η Emirates προστατεύεται κάπως, διότι το 60% των επιβατών που προέρχονται από τον κόμβο της στο Ντουμπάι είναι σε πτήσεις transit για αλλού.
Μια χειρότερη προοπτική για την Emirates είναι ότι η γειτονική χώρα του Ντουμπάι που είναι πλούσια σε πετρέλαιο, το Αμπού Ντάμπι, μπορεί να απαιτήσει τον έλεγχο της αεροπορικής εταιρείας ως μέρος μιας συμφωνίας για να βοηθήσει το γείτονά του με το χρέος. Η κρατική αεροπορική εταιρεία του Abu Dhabi, η Etihad, έχει φιλοδοξίες να αναδειχθεί σε παγκόσμιο παίκτη και να μετατρέψει το αεροδρόμιο του Abu Dhabi σε ένα σημαντικό κόμβο.
Αν συμβεί αυτό, είναι απίθανο το Abu Dhabi na δεχτεί όλες τις ανεκτέλεστες της Emirates, εκτός των 100 αεροσκαφών που έχει παραγγείλει. Οι μακροπρόθεσμες αναλύσεις της αγοράς από την Airbus και την Boeing προβλέπουν ότι τα αεροπορικά ταξίδια στη Μέση Ανατολή θα αυξηθούν κατά μέσον όρο 6% έως 7% ετησίως κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο δεκαετιών, ένα μικρό ποσοστό για να δικαιολογηθούν οι παραγγελίες των δύο εταιρειών. Και οι εν λόγω εκτιμήσεις πραγματοποιήθηκαν πριν από την κρίση του χρέους του Ντουμπάι.
Οι προοπτικές για τις DAE Capital και Flydubai είναι επίσης ανησυχητικές. Και οι δύο τώρα έχουν μικρούς στόλους και στηρίζονταν στην ισχυρή αύξηση των εσόδων για να πληρώσουν για την αγορά νέων αεροσκαφών. Αυτό θα μπορούσε να κάνει τα πράγματα για τις Airbus και Boeing πολύ δύσκολα.
http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=862526
Σημ.axinosp:Dubai bye bye !!
Σαν οι Airbus και Boeing να μην είχαν ήδη αρκετά προβλήματα, η διαφαινόμενη κρίση για το χρέος στο Ντουμπάι κάνει τις ανεκτέλεστες παραγγελίες αεροσκαφών της Dubai Inc, αξίας άνω των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων, να φαίνονται αμφίβολες.
Το μεγαλύτερο -αλλά σε καμία περίπτωση το μοναδικό- παράδειγμα είναι η Emirates, o αερομεταφορέας που ελέγχεται από την κυβέρνηση του Ντουμπάι. Έχει παραγγελίες αεροσκαφών στην Airbus που ξεπερνούν τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, και περιλαμβάνουν 53 Α380, για τα οποία η Emirates είναι με διαφορά ο μεγαλύτερος πελάτης. Η Emirates έχει επίσης 70 παραγγελίες για το αεροσκάφος A350 της Airbus, το οποίο αναμένεται στο μέλλον. Και η Airbus έχει εκκρεμείς παραγγελίες από τη DAE Capital, μια εταιρεία leasing που ελέγχεται από το κράτος, που φτάνουν τα περίπου 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν που οι μετοχές της μητρικής της Airbus European Aeronautics Defence & Space Co υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις 26 Νοεμβρίου, όταν η κυβέρνηση του Ντουμπάι ζήτησε την αναβολή της εξόφλησης του χρέους.
Η Boeing είναι πολύ λιγότερο εκτεθειμένη από την Airbus σε πιθανούς κλυδωνισμούς στο Ντουμπάι, αλλά έχει ακόμη πολλά που διακυβεύονται. Η Emirates έχει παραγγελίες Boeing 777 αξίας περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η DAE Capital και ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους Flydubai έχουν παραγγελίες από την Boeing συνολικού ύψους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Όταν οι αμερικανικές αγορές άνοιξαν στις 27 Νοεμβρίου μετά την αργία των Ευχαριστιών, οι μετοχές της Boeing έπεσαν κατά 1,2%
Η Emirates, η οποία σε λιγότερο από μια δεκαετία βγήκε από την αφάνεια και έγινε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, έχει από καιρό δηλώσει ότι δεν δέχεται κρατικές επιδοτήσεις. Ακόμα κι έτσι, η κρίση του χρέους θα μπορούσε να απειλήσει το μέλλον της. Τα ταξίδια στο Ντουμπάι είχαν ήδη αρχίσει να μειώνονται καθώς η οικονομία άρχισε να εξασθενεί νωρίτερα αυτό το χρόνο - αν και η Emirates προστατεύεται κάπως, διότι το 60% των επιβατών που προέρχονται από τον κόμβο της στο Ντουμπάι είναι σε πτήσεις transit για αλλού.
Μια χειρότερη προοπτική για την Emirates είναι ότι η γειτονική χώρα του Ντουμπάι που είναι πλούσια σε πετρέλαιο, το Αμπού Ντάμπι, μπορεί να απαιτήσει τον έλεγχο της αεροπορικής εταιρείας ως μέρος μιας συμφωνίας για να βοηθήσει το γείτονά του με το χρέος. Η κρατική αεροπορική εταιρεία του Abu Dhabi, η Etihad, έχει φιλοδοξίες να αναδειχθεί σε παγκόσμιο παίκτη και να μετατρέψει το αεροδρόμιο του Abu Dhabi σε ένα σημαντικό κόμβο.
Αν συμβεί αυτό, είναι απίθανο το Abu Dhabi na δεχτεί όλες τις ανεκτέλεστες της Emirates, εκτός των 100 αεροσκαφών που έχει παραγγείλει. Οι μακροπρόθεσμες αναλύσεις της αγοράς από την Airbus και την Boeing προβλέπουν ότι τα αεροπορικά ταξίδια στη Μέση Ανατολή θα αυξηθούν κατά μέσον όρο 6% έως 7% ετησίως κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο δεκαετιών, ένα μικρό ποσοστό για να δικαιολογηθούν οι παραγγελίες των δύο εταιρειών. Και οι εν λόγω εκτιμήσεις πραγματοποιήθηκαν πριν από την κρίση του χρέους του Ντουμπάι.
Οι προοπτικές για τις DAE Capital και Flydubai είναι επίσης ανησυχητικές. Και οι δύο τώρα έχουν μικρούς στόλους και στηρίζονταν στην ισχυρή αύξηση των εσόδων για να πληρώσουν για την αγορά νέων αεροσκαφών. Αυτό θα μπορούσε να κάνει τα πράγματα για τις Airbus και Boeing πολύ δύσκολα.
http://www.capital.gr/businessweek/articles.asp?id=862526
Σημ.axinosp:Dubai bye bye !!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου