Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Με αφορμή του ”Βενζίνη τέλος”

Όλη αυτή την βδομάδα γίναμε όμηροι μια κατάστασης που είχαμε καιρό να βιώσουμε, αλλά επειδή οι περισσότεροι από εμάς έχουμε φτάσει να έχουμε μνήμη χρυσόψαρου, καλό θα ήταν να πούμε μερικά λόγια.

Οι περισσότεροι πολίτες με το που αναγγέλθηκε η απεργία των Βυτιοφόρων και των λοιπών φορτηγών ΔΧ, έδειξαν την «συμπαράσταση» τους, παρακινούμενοι από τα τρομολάγνα ΜΜΕ, με το να φουλάρουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους, δημιουργώντας ένα μίνι κραχ στην Ελληνική αγορά πετρελαίου.

Έτσι ενώ παλιότερα η απεργία μετά επιστράτευσης φυσικά, κρατούσε δύο και τρεις βδομάδες, τώρα έγινε σε πολύ λιγότερο χρόνο, ο λόγος πολύ απλός τα ΙΧ που κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα είναι πολύ περισσότερα σε σχέση με τα παλιά χρόνια.( 7,5 εκατομμύρια / Ημερησία 19/6)

Δεν έχει νόημα να πούμε ότι παλιά τη δεκαετία του 80 κυκλοφορούσαν τόσα αμάξια ενώ τώρα, τόσα συν κάτι, γιατί απλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά και αυτή είναι η κατανάλωση της Βενζίνης. Την δεκαετία του 80 ένα μέσο ΙΧ κατανάλωνε 11-15 λίτρα βενζίνη ενώ τώρα έχουμε δύο ειδών καταναλώσεις τα απλά ΙΧ που καταναλώνουν 8,5-10 λίτρα βενζίνη/ ανά 100 χιλιόμετρα ενώ τα τζιπ 25-50 λίτρα/ ανά 100 χιλιόμετρα , αν υπολογίσουμε και την απίστευτη χορήγηση δανείων για αγορά αυτοκινήτων και τζιπ από τις Τράπεζες το εκρηκτικό κοκτέιλ της έλλειψης Βενζίνης έσκασε στα μούτρα μας σε δύο μέρες.

Η νέκρωση της επιχειρηματικής και οικονομικής δραστηριότητας, λόγω έλλειψης πετρελαίου, με την απεργία των βυτιοφόρων μας βάζει σε κάποιες σκέψεις που έτσι και αλλιώς θα αντιμετωπίσουμε στο πολύ εγγύς μέλλον και χάρις σε ένα σχόλιο αναγνώστη του μπλόγκ, ήταν η αφορμή για αυτό το άρθρο, όπου γράφει «Με 3-4 ευρώ το λίτρο η βενζίνη ΑΥΡΙΟ, οι μοναρχικοί τραπεζίτες Σκρούτζ θέλουν να μας προγράψουν επειδή ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ το πετρέλαιο-ΔΕΝ υπάρχουν 'εναλλακτικές' (μπλοφάρουν για να κερδίσουν χρόνο, αφού οι ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ φτιάχνονται από το ολοένα λιγότερο-ακριβότερο πετρέλαιο, τα δε λοιπά καύσιμα λιγοστεύουν-ακριβαίνουν παίρνοντας τη θέση του...), και ΤΡΕΜΟΝΤΑΣ, για να γλιτώσουν τον κανιβαλισμό, μας σπρώχνουν να αλληλοσκοτωθούμε, ενώ αυτοί νομίζουν ότι θα μείνουν με τις τελευταίες σταγόνες στον Τιτανικό...
Όσο πιο γρήγορα το καταλάβει η ανθρωπότητα, τόσο πιο γρήγορα θα δει τη λύση σε αναδασώσεις-αυτάρκη αγροκτήματα-παλλαϊκή άμυνα.»

Το πρώτο άρθρο που με παραπέμπει στο να αποδείξει του λόγου του το αληθές ήταν ένα άρθρο της Αγγλικής TΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ στα Νέα της Τρίτης 4 Αυγούστου 2009 με τίτλο «Μας τελειώνει το πετρέλαιο»,
όπου με σαφήνεια και βεβαιότητα γράφει ο Steve Connor “ Ο πλανήτης οδεύει προς μια καταστροφική ενεργειακή κρίση, η οποία μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη για την οικονομική ανάκαμψη επειδή τα περισσότερα μεγάλα κοιτάσματα πετρελαίου έχουν μειωθεί σημαντικά, προειδοποιούν οι ειδικοί. ”….

…“Αυτή τη στιγμή διαφαίνεται πραγματικός κίνδυνος κρίσης την επόμενη χρονιά (μιλάει για το 2010) στην προσφορά πετρελαίου, αφού η ζήτηση θα αυξηθεί και δεν γίνονται αρκετές ενέργειες ώστε να βρεθούν νέα κοιτάσματα που θα αναπληρώσουν τη μείωση στην παραγωγή των υπαρχόντων. Η Διεθνής Υπηρεσία εκτιμά ότι η μείωση της πετρελαϊκής παραγωγής αυτή τη στιγμή φθάνει το 6,7% ετησίως. «Εάν εμφανιστεί πρόβλημα στις αγορές, οι πολίτες θα το καταλάβουν με την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, η οποία θα ξεπεράσει κατά πολύ τις σημερινές. Αυτό θα έχει επιπτώσεις στην οικονομία, η οποία παραμένει πολύ ευάλωτη, πολύ εύθραυστη. Ακόμα και εάν μπορέσουμε να δούμε τα πρώτα σημάδια της ανάκαμψης σιγά σιγά, πάντα θα εξαρτάται από τις τιμές του πετρελαίου». Φθηνό πετρέλαιο, τέλος
Ούτως ή άλλως πάντως, προειδοποιεί η Διεθνής Υπηρεσία, η εποχή του φθηνού πετρελαίου έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στραφούμε σύντομα σε άλλες πηγές. Ακόμα και εάν η ζήτηση παραμένει σταθερή, θα χρειάζεται να βρούμε το τετραπλάσιο της παραγωγής της Σαουδικής Αραβίας για να διατηρήσουμε την παραγωγή στα σημερινά επίπεδα και το εξαπλάσιο μέχρι το 2030, οπότε και η ζήτηση θα αυξηθεί σημαντικά. «Αυτό αποτελεί τεράστια πρόκληση σε όρους γεωλογικούς, σε όρους επενδύσεων και σε όρους γεωπολιτικής», εξηγεί ο Μπιρόλ.”…
Ας δούμε και το δημοσίευμα της Guardian στις 11 Απριλίου του 2010 όπου,
“η διοίκηση του Αμερικάνικου στρατού έχει προειδοποιήσει ότι η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα πετρελαίου θα μπορούσαν να εξαφανιστεί μέσα σε δύο χρόνια και θα μπορούσαν να υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις μέχρι το 2015, με σημαντικές οικονομικές και πολιτικές επιπτώσεις.”…
“ Ο δε Glen Sweetnam, βασικός σύμβουλος σε θέματα πετρελαίου στη κυβέρνηση Ομπάμα, παραδέχθηκε ότι "υπάρχει μια πιθανότητα ότι μπορεί να εμφανιστεί πτώση της παγκόσμιας παραγωγής υγρών καυσίμων μεταξύ του 2011 και του 2015, εφόσον οι επενδύσεις (στο τομέα του πετρελαίου )δεν είναι άμεσες .” …
Το άρθρο καταλήγει ότι “η έκθεση του Στρατού περιγράφει μια ζοφερή εικόνα για το τι μπορεί να συμβεί σε ορισμένες περιπτώσεις, όταν υπάρχει σοβαρή οικονομική αναστάτωση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Μεγάλη Ύφεση γέννησε μια σειρά από τα ολοκληρωτικά καθεστώτα που είχαν ως στόχο την οικονομική ευημερία των εθνών τους με αδίστακτες κατακτήσεις”.

Τι μας λέει ο αρθογράφος της Guardian που δεν τολμάει να πει, το άρθρο των Νέων, ότι η Αμερική δεν είναι διατεθειμένη να υποστεί με οιανδήποτε τρόπο την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου, έστω και αν μέχρι το 2012 από τα 80 εκατομμύρια βαρέλια καθημερινής παγκόσμιας κατανάλωσης θα υπάρξει έλλειμμα παραγωγής 10 εκατομμυριων,με αποτέλεσμα να μπουκάρει με στρατιωτικό τσαμπουκά σε άλλες χώρες και να το αρπάξει όπως έκανε στο ΙΡΑΚ!!
Με στόχο την δική της οικονομική ευημερία η Αμερική θα εισβάλει, σε χώρες που είναι πλούσιες σε πετρέλαιο και είναι εκτός πολιτικών συμμαχιών Αμερικής-Ευρώπης-Ρωσίας. Τα ΜΜΕ θα βρουν κάποιο γελοίο λόγο σαν τους κορμοράνους του Ιράκ,ο ΟΗΕ θα κάνει για μια ακόμη φορά την δουλειά του, δηλαδή τίποτα και ακόμη μια χώρα θα πέσει στην σκλαβιά και την εξαθλίωση όπως το Ιράκ.

Υποψήφιες χώρες για εισβολή σύμφωνα με τα τελευταία γεγονότα είναι δύο το Ιράν των Αγιατολαχ και η Βενεζουέλα του Τσάβες. Για την πρώτη το Ιράν οι πιθανότητες είναι ακόμα μικρές, λόγω ότι η Ρωσική αρκούδα απείλησε με πυρηνικά την Αμερική και το Ισραήλ αν κάνει επίθεση, για την δεύτερη την Βενεζουέλα η πιθανότητες μέχρι το 2012 για εισβολή από τους Αμερικάνους και αρπαγή των πετρελαϊκών της αποθεμάτων αυξάνονται δραματικά.

Σημερινά δημοσιεύματα που μιλούν για ένταση μεταξύ Βενεζουέλας και Κολομβίας μας προϊδεάζουν για το σκηνικό που στήνεται στην Λατινική Αμερική.
Αναπτύσσει στρατό στα σύνορα με την Κολομβία ο Τσάβες
"Την εντολή να αναπτυχθούν μονάδες του πεζικούς και τις αεροπορίας στα σύνορα με την Κολομβία έδωσε ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες, έπειτα και τις κατηγορίες από την κυβέρνηση της Κολομβίας την περασμένη εβδομάδα ότι η χώρα του «ανέχεται» την παρουσία στο έδαφός της Κολομβιανών ανταρτών."
Ελευθεροτυπία 31 Ιουλίου 2010
Στο πλευρό των λαϊκών κινημάτων Βενεζουέλας και Κολομβίας
«Δεν είναι τυχαία η αύξηση της ιμπεριαλιστικής στρατιωτικής παρουσίας στην περιοχή, η παρουσία του 4ου στόλου, η εγκατάσταση νέων αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων στην Κολομβία και στον Παναμά, η στρατιωτικοποίηση της Αϊτής, η πρόσφατη συμφωνία για την εγκαθίδρυση από τις ΗΠΑ μιας από τις μεγαλύτερες ναυτικές βάσεις στην Κόστα Ρίκα.»
Ριζοσπάστης 31 Ιούλη 2010

Και όλα αυτά χωρίς να διαφαίνεται καμία υιοθέτηση λύσης απεξάρτησης από το πετρέλαιο με νέες τεχνολογίες από τις Δυτικές Αγγλοσαξονικές χώρες με πρώτη την Αμερική.

800 εκατομμύρια αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια θα γονατίσουν από την έλλειψη πετρελαίου και καμία εταιρεία στο χώρο του αυτοκινήτου δεν κάνει τίποτα ώστε τα νέα μοντέλα να είναι μόνο με ηλεκτρικούς κινητήρες σε πρώτη φάση με χρήση επαναφορτιζόμενων μπαταριών και με μαγνητικούς ή ηλεκτρομαγνητικούς κινητήρες σε επόμενη φάση για την πλήρη απεξάρτηση από το πετρέλαιο.


Το μόνο που σκέφτονται οι Κυβερνώντες σε Ασία Αμερική είναι ο Θάνατος σου η Ζωή μου σε σχέση με το πετρέλαιο, μιας και ο Καπιταλισμός βασίστηκε ως επί το πλείστον κατά πολύ πάνω σε αυτό και αυτό μας φέρνει πιο κοντά όχι σε μία παγκόσμια συνεννόηση, αλλά σε ένα Παγκόσμιο Θερμοπυρηνικό ολοκαύτωμα της Ανθρώπινης φυλής.
Το οποίο όπως είπε και ο Κάστρο ρητορικά «θα είναι ο τελευταίος της προϊστορίας του είδους μας».


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αχινέ είσαι μεγάλη γάτα. Λίγοι κατάλαβαν τη σημασία των συνδέσμων που έδωσε ο σχολιαστής στο antinews και τι σημαίνουν για το άμεσο μέλλον. Επίσης λίγοι συνδέουν την οικονομική κρίση και την παγκόσμια ύφεση που προκαλούν επίτηδες οι διεθνείς τραπεζίτες, με την επικείμενη έλλεψη πετρελαίου.

Πάρε και μία ακόμα σχετική είδηση που ελάχιστοι την πρόσεξαν
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=181614

KnowDame