Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010
Απαιτούν να καταργηθεί κάθε περιορισμός στα ναύλα!
Κατέθεσαν προσφυγή στο ΣτΕ, για να μην υπάρχει πλαφόν ούτε στα εισιτήρια της τρίτης θέσης
Ούτε δύο 24ωρα δεν πρόλαβαν να περάσουν από την πρωτοφανή επίθεση τρομοκράτησης και συκοφάντησης με την οποία κόμματα και ΜΜΕ του κεφαλαίου προσπάθησαν να εμποδίσουν τον αγώνα των ναυτεργατών και ήρθαν χτες οι ίδιοι οι εφοπλιστές να επιβεβαιώσουν πόσο επιτακτικό είναι αυτός ο αγώνας να δυναμώσει και να γίνει υπόθεση όλου του λαού.
Ετσι, η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και τρεις ναυτιλιακές εταιρείες κατέθεσαν προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της από 30.4.2010 υπουργικής απόφασης που επιβάλλει το ανώτατο πλαφόν στα ναύλα. Μάλιστα, φτάνουν στο σημείο να ζητούν την κατάργηση αποφάσεων σε βάθος πενταετίας, δηλαδή μέχρι το 2005!
Κι όλα αυτά την ώρα, που μόνο από το 2001 τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν αυξηθεί κατά 400%. Τώρα οι εφοπλιστές απαιτούν και την κατάργηση του πλαφόν που ισχύει για τα εισιτήρια της οικονομικής θέσης και τα ναύλα των οχημάτων για να προχωρήσουν σε νέες αυξήσεις.
Στηριζόμενοι στην Ευρωπαϊκή Συνθήκη, στους Κανονισμούς της ΕΕ και αποφάσεις των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων, χαρακτηρίζουν «ανεπίτρεπτο περιορισμό στην ελεύθερη παροχή υπηρεσιών» τον καθορισμό των ναύλων.
Το ποιος «φουντώνει» την επιθετικότητα των εφοπλιστών το εξηγούν οι ίδιοι, χωρίς κανένα περιθώριο παρεξήγησης, παραθέτοντας τα νομικά κατορθώματα ΕΕ - ΠΑΣΟΚ - ΝΔ.
Συγκεκριμένα αναφέρουν:
-- Η πλήρης ενσωμάτωση του κανονισμού 3577/1992 στο ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο (άρση καμποτάζ - Γενάρης του 2004) απαγορεύει να είναι σε ισχύ κάθε νομοθετική διάταξη που είναι αντίθετη στον κανονισμό αυτό και το κοινοτικό δίκαιο, το οποίο διέπει την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών ακτοπλοΐας.
-- Κατά την ευρωπαϊκή νομολογία δεν μπορεί να υπάρχει κρατικός έλεγχος τιμών (εισιτηρίων), παρά μόνο σε περιπτώσεις καταχρηστικών, υπερβολικών τιμολογήσεων.
-- Η Ευρωπαϊκή Συνθήκη και το ευρωπαϊκό δίκαιο δεν επιτρέπουν στα κράτη - μέλη παρεμβάσεις ελέγχου τιμών σύμφωνα με τον εν λόγω κανονισμό 3577/1992.
Τρομοκρατούν τους ναυτεργάτες όσοι υπηρετούν τους εφοπλιστές
Οι νέες εξελίξεις επιβεβαιώνουν όχι μόνο πόσο δίκαιος είναι ο αγώνας που δίνουν οι ναυτεργάτες, αλλά και ποιον εξυπηρετεί κάθε προσπάθεια τρομοκράτησής τους. Οπως έγινε και με την πρόσφατη δικαστική απόφαση που έβγαλε παράνομη τη συμμετοχή των ναυτεργατών στην πανελλαδική πανεργατική απεργία της περασμένης Τρίτης. Αυτό κατήγγειλαν με τη χτεσινή παρέμβαση που έκαναν στα δικαστήρια του Πειραιά, ενάντια στη «φάμπρικα» καταδικαστικών αποφάσεων, οι πρόεδροι ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Εργατικού Κέντρου Πειραιά, μαζί με εκπρόσωπο της Δημοκρατικής Συσπείρωσης. Μεταξύ άλλων, κατήγγειλαν και την εντολή που έστειλε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πειραιά στο Λιμενικό και τη Γενική Διεύθυνση Πειραιά να ληφθούν μέτρα κατά της απεργίας των ναυτεργατών, πριν ακόμα εκδοθεί η απόφαση του δικαστηρίου. Ωστόσο, δε δόθηκε καμία σαφή εξήγηση γι' αυτά από τους εισαγγελείς και τους δικαστές.
Την ίδια στιγμή κι ενώ η κυβέρνηση εντείνει την καταστολή και ποινικοποιεί τους αγώνες των ναυτεργατών, εγγυάται στους εφοπλιστές τη λήψη νέων μέτρων για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους. Χτες έγινε συνάντηση μεταξύ του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδη και της διοίκησης της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός δήλωσε: «Στόχος μας είναι η ενίσχυση της ναυτιλιακής επιχειρηματικής δραστηριότητας και του εθνικού μας νηολογίου, ώστε αφενός να εξασφαλίζεται η ανταγωνιστική θέση του ναυτιλιακού τομέα σε παγκόσμια κλίμακα και αφετέρου να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας των Ελλήνων Ναυτικών». Το πόσο αυξάνονται οι θέσεις εργασίας μετά από κάθε μέτρο υπέρ των εφοπλιστών το δείχνουν τα στοιχεία. Από περίπου 100.000 που ήταν οι Ελληνες ναυτεργάτες το 1980 σήμερα με το ζόρι φτάνουν τις 19 χιλιάδες.
Αναστέλλει τις κινητοποιήσεις η ΠΝΟ
Μέσα σ' αυτό σκηνικό, η ανάγκη συσπείρωσης και οργάνωσης των ναυτεργατών με ταξικό προσανατολισμό, η απομόνωση των δυνάμεων του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, αναδεικνύεται σε θέμα ζωής και θανάτου για τα δικαιώματά τους. Το θλιβερό ρόλο της συμβιβασμένης ηγεσίας, επιβεβαίωσε και η χτεσινή απόφαση της πλειοψηφίας στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ, κόντρα στη θέληση των ναυτεργατών, να αναστείλει τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις ενάντια στα ανασφάλιστα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία «ROPAX» 1 και 2 στο λιμάνι της Κορίνθου.
Η απόφαση για την κινητοποίηση είχε παρθεί κάτω από την αγωνιστική επιμονή των ταξικών σωματείων ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και των ίδιων των ναυτεργατών. Η πολυήμερη μάχη ξεκίνησε στις 8 του Ιούνη και οπλίζει τους ναυτεργάτες με νέα συμπεράσματα, αφού το βάρος της οργάνωσης σήκωσαν τα δύο ταξικά σωματεία και συνεχίστηκε νύχτα - μέρα πάνω στους καταπέλτες, κόντρα στη συκοφαντική επίθεση και δικαστικές τρομοκρατικές αποφάσεις, με την έμπρακτη αλληλεγγύη εργατών της στεριάς αλλά και αγροτών, μαζικών φορέων.
«Ανίκανοι να υπερασπίσουν τα δικαιώματα των ναυτεργατών, των εργαζομένων, ικανοί όμως να υπονομεύσουν τους αγώνες, όπως στην απεργία στις 29 Ιούνη που τη στάση της πλειοψηφίας της ΠΝΟ την έκαναν σημαία οι εφοπλιστές και τα "παπαγαλάκια" τους, ικανοί να βάζουν πλάτη στα εφοπλιστικά συμφέροντα, στα αντιλαϊκά μέτρα κυβέρνησης - ΕΕ - ΔΝΤ» σημειώνουν σε ανακοίνωση που έβγαλαν ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ για την πλειοψηφία. «Τα πιόνια των εφοπλιστών δεν είπαν λέξη» για την απεργία, «την κατασταλτική βία των δυνάμεων των ΜΑΤ, βατραχανθρώπων, λιμενικού που με εντολή της κυβέρνησης, των εφοπλιστών, επιχείρησαν να χτυπήσουν το δικαίωμα στην απεργία» συμπληρώνουν..!
Ριζοσπάστης
indymedia
Σημ.axinosp:Και πόσο φορολογούνται οι Εφοπλιστές 1% !!
Ούτε δύο 24ωρα δεν πρόλαβαν να περάσουν από την πρωτοφανή επίθεση τρομοκράτησης και συκοφάντησης με την οποία κόμματα και ΜΜΕ του κεφαλαίου προσπάθησαν να εμποδίσουν τον αγώνα των ναυτεργατών και ήρθαν χτες οι ίδιοι οι εφοπλιστές να επιβεβαιώσουν πόσο επιτακτικό είναι αυτός ο αγώνας να δυναμώσει και να γίνει υπόθεση όλου του λαού.
Ετσι, η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και τρεις ναυτιλιακές εταιρείες κατέθεσαν προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της από 30.4.2010 υπουργικής απόφασης που επιβάλλει το ανώτατο πλαφόν στα ναύλα. Μάλιστα, φτάνουν στο σημείο να ζητούν την κατάργηση αποφάσεων σε βάθος πενταετίας, δηλαδή μέχρι το 2005!
Κι όλα αυτά την ώρα, που μόνο από το 2001 τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν αυξηθεί κατά 400%. Τώρα οι εφοπλιστές απαιτούν και την κατάργηση του πλαφόν που ισχύει για τα εισιτήρια της οικονομικής θέσης και τα ναύλα των οχημάτων για να προχωρήσουν σε νέες αυξήσεις.
Στηριζόμενοι στην Ευρωπαϊκή Συνθήκη, στους Κανονισμούς της ΕΕ και αποφάσεις των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων, χαρακτηρίζουν «ανεπίτρεπτο περιορισμό στην ελεύθερη παροχή υπηρεσιών» τον καθορισμό των ναύλων.
Το ποιος «φουντώνει» την επιθετικότητα των εφοπλιστών το εξηγούν οι ίδιοι, χωρίς κανένα περιθώριο παρεξήγησης, παραθέτοντας τα νομικά κατορθώματα ΕΕ - ΠΑΣΟΚ - ΝΔ.
Συγκεκριμένα αναφέρουν:
-- Η πλήρης ενσωμάτωση του κανονισμού 3577/1992 στο ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο (άρση καμποτάζ - Γενάρης του 2004) απαγορεύει να είναι σε ισχύ κάθε νομοθετική διάταξη που είναι αντίθετη στον κανονισμό αυτό και το κοινοτικό δίκαιο, το οποίο διέπει την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών ακτοπλοΐας.
-- Κατά την ευρωπαϊκή νομολογία δεν μπορεί να υπάρχει κρατικός έλεγχος τιμών (εισιτηρίων), παρά μόνο σε περιπτώσεις καταχρηστικών, υπερβολικών τιμολογήσεων.
-- Η Ευρωπαϊκή Συνθήκη και το ευρωπαϊκό δίκαιο δεν επιτρέπουν στα κράτη - μέλη παρεμβάσεις ελέγχου τιμών σύμφωνα με τον εν λόγω κανονισμό 3577/1992.
Τρομοκρατούν τους ναυτεργάτες όσοι υπηρετούν τους εφοπλιστές
Οι νέες εξελίξεις επιβεβαιώνουν όχι μόνο πόσο δίκαιος είναι ο αγώνας που δίνουν οι ναυτεργάτες, αλλά και ποιον εξυπηρετεί κάθε προσπάθεια τρομοκράτησής τους. Οπως έγινε και με την πρόσφατη δικαστική απόφαση που έβγαλε παράνομη τη συμμετοχή των ναυτεργατών στην πανελλαδική πανεργατική απεργία της περασμένης Τρίτης. Αυτό κατήγγειλαν με τη χτεσινή παρέμβαση που έκαναν στα δικαστήρια του Πειραιά, ενάντια στη «φάμπρικα» καταδικαστικών αποφάσεων, οι πρόεδροι ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Εργατικού Κέντρου Πειραιά, μαζί με εκπρόσωπο της Δημοκρατικής Συσπείρωσης. Μεταξύ άλλων, κατήγγειλαν και την εντολή που έστειλε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πειραιά στο Λιμενικό και τη Γενική Διεύθυνση Πειραιά να ληφθούν μέτρα κατά της απεργίας των ναυτεργατών, πριν ακόμα εκδοθεί η απόφαση του δικαστηρίου. Ωστόσο, δε δόθηκε καμία σαφή εξήγηση γι' αυτά από τους εισαγγελείς και τους δικαστές.
Την ίδια στιγμή κι ενώ η κυβέρνηση εντείνει την καταστολή και ποινικοποιεί τους αγώνες των ναυτεργατών, εγγυάται στους εφοπλιστές τη λήψη νέων μέτρων για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους. Χτες έγινε συνάντηση μεταξύ του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδη και της διοίκησης της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός δήλωσε: «Στόχος μας είναι η ενίσχυση της ναυτιλιακής επιχειρηματικής δραστηριότητας και του εθνικού μας νηολογίου, ώστε αφενός να εξασφαλίζεται η ανταγωνιστική θέση του ναυτιλιακού τομέα σε παγκόσμια κλίμακα και αφετέρου να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας των Ελλήνων Ναυτικών». Το πόσο αυξάνονται οι θέσεις εργασίας μετά από κάθε μέτρο υπέρ των εφοπλιστών το δείχνουν τα στοιχεία. Από περίπου 100.000 που ήταν οι Ελληνες ναυτεργάτες το 1980 σήμερα με το ζόρι φτάνουν τις 19 χιλιάδες.
Αναστέλλει τις κινητοποιήσεις η ΠΝΟ
Μέσα σ' αυτό σκηνικό, η ανάγκη συσπείρωσης και οργάνωσης των ναυτεργατών με ταξικό προσανατολισμό, η απομόνωση των δυνάμεων του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, αναδεικνύεται σε θέμα ζωής και θανάτου για τα δικαιώματά τους. Το θλιβερό ρόλο της συμβιβασμένης ηγεσίας, επιβεβαίωσε και η χτεσινή απόφαση της πλειοψηφίας στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ, κόντρα στη θέληση των ναυτεργατών, να αναστείλει τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις ενάντια στα ανασφάλιστα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία «ROPAX» 1 και 2 στο λιμάνι της Κορίνθου.
Η απόφαση για την κινητοποίηση είχε παρθεί κάτω από την αγωνιστική επιμονή των ταξικών σωματείων ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και των ίδιων των ναυτεργατών. Η πολυήμερη μάχη ξεκίνησε στις 8 του Ιούνη και οπλίζει τους ναυτεργάτες με νέα συμπεράσματα, αφού το βάρος της οργάνωσης σήκωσαν τα δύο ταξικά σωματεία και συνεχίστηκε νύχτα - μέρα πάνω στους καταπέλτες, κόντρα στη συκοφαντική επίθεση και δικαστικές τρομοκρατικές αποφάσεις, με την έμπρακτη αλληλεγγύη εργατών της στεριάς αλλά και αγροτών, μαζικών φορέων.
«Ανίκανοι να υπερασπίσουν τα δικαιώματα των ναυτεργατών, των εργαζομένων, ικανοί όμως να υπονομεύσουν τους αγώνες, όπως στην απεργία στις 29 Ιούνη που τη στάση της πλειοψηφίας της ΠΝΟ την έκαναν σημαία οι εφοπλιστές και τα "παπαγαλάκια" τους, ικανοί να βάζουν πλάτη στα εφοπλιστικά συμφέροντα, στα αντιλαϊκά μέτρα κυβέρνησης - ΕΕ - ΔΝΤ» σημειώνουν σε ανακοίνωση που έβγαλαν ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ για την πλειοψηφία. «Τα πιόνια των εφοπλιστών δεν είπαν λέξη» για την απεργία, «την κατασταλτική βία των δυνάμεων των ΜΑΤ, βατραχανθρώπων, λιμενικού που με εντολή της κυβέρνησης, των εφοπλιστών, επιχείρησαν να χτυπήσουν το δικαίωμα στην απεργία» συμπληρώνουν..!
Ριζοσπάστης
indymedia
Σημ.axinosp:Και πόσο φορολογούνται οι Εφοπλιστές 1% !!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου