Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).
Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση
Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος
''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972
Σάββατο 27 Ιουνίου 2009
Τρία σε ένα στον ΟΣΕ
Οι αυξήσεις θα επαναληφθούν ανά τρία οκτάμηνα και εκτιμάται ότι θα αποφέρουν στα ταμεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιπλέον 5,4 εκατ. ευρώ το 2009, 22,75 εκατ. το 2010 και 39 εκατ. ευρώ το 2011. Καμία αύξηση δεν πρόκειται να γίνει στα εισιτήρια του Προαστιακού.
Ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε για ακόμη μία φορά ότι «ο ΟΣΕ είναι η πιο ζημιογόνα ΔΕΚΟ στην Ευρώπη με ετήσιες ζημιές περίπου ένα δισ. ευρώ και συνολικό έλλειμμα που φτάνει τα 9 δισ. ευρώ».
«Η αναλογία εσόδων-εξόδων είναι 1 προς 8 και ο ΟΣΕ κοστίζει καθημερινά περίπου 3.000 ευρώ σε κάθε Έλληνα πολίτη, ενώ αν δεν ληφθούν μέτρα το 2011 το έλλειμμα θα ξεπεράσει τα 11 δις ευρώ, δηλαδή πάνω από το 5% του ΑΕΠ», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το σχέδιο εξυγίανσης περιλαμβάνει τον εταιρικό μετασχηματισμό του ΟΣΕ με τη δημιουργία τριών εταιριών: Του ΟΣΕ, στην κατοχή του οποίου θα βρίσκεται η ακίνητη περιουσία και στην οποία θα ενταχθεί και η ΕΔΙΣΥ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα προσφέρει τις υπηρεσίες και η ΕΡΓΟΣΕ στην οποία θα ενταχθεί και η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ. Η ΕΡΓΟΣΕ θα συνεχίσει να εκτελεί όλα τα έργα για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του δικτύου.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης, στόχος είναι η βιωσιμότητα και η αναπτυξιακή της προοπτική, η ασφάλεια και η ταχύτητα στις μετακινήσεις και η αξιοποίηση της οικολογικής διάστασης του μέσου.
Η ΕΡΓΟΣΕ θα παραμείνει ο κύριος φορέας κατασκευής των μεγάλων έργων, ενώ θα επιδιωχθεί η κατασκευή έργων και μέσω των ΣΔΙΤ. Μέχρι το 2015 θα έχει ολοκληρωθεί ο σιδηροδρομικός άξονας ΠΑΘΕΠ, προϋπολογισμού 6,2 δις ευρώ και όταν ολοκληρωθεί η διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα γίνεται σε 3,5 ώρες και Πάτρας-Αθήνας σε δύο ώρες.
Τέλος, σε ότι αφορά τον ΟΣΕ, θα επιδιωχθεί, σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομίας, η καλύτερη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, που ανέρχεται σε 14,3 δις ευρώ.
Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Στυλιανίδης, αφού εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επιτυχία του προγράμματος, εκτίμησε ότι από το 2012 και μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να μπει σε τροχιά κερδοφορίας, απέκλεισε το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης της εταιρείας και ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του 2009 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο ηλεκτροκίνησης του προαστιακού στο τμήμα Αθήνα-Κιάτο.
Αναφερόμενος στις μεταρρυθμιστικές αλλαγές, ο υπουργός τόνισε ότι θα διατεθούν 350 εκατομμύρια ευρώ για κεφαλαιοποίηση της εταιρίας και σημείωσε ότι σχετικά με τα εργασιακά «θα διασφαλιστούν οι καλύτεροι δυνατοί όροι».
Ο κ. Στυλιανίδης διευκρίνισε ότι αποκλείστηκε το ενδεχόμενο των μετατάξεων και της εθελουσίας εξόδου και ότι θα προκριθεί το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας, το οποίο σε βάθος χρόνου μίας 10ετίας θα αποδώσει στην εταιρεία περί τα 315 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα, το κόστος του οποίου θα φτάσει το 1 δις ευρώ, θα αρχίσει να εφαρμόζεται εντός του έτους, αφού γίνουν οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις. Για τη συμμετοχή σε αυτό θα υπάρξει ένας συνδυασμός ηλικίας και χρόνου προϋπηρεσίας των εργαζομένων.
Θα μπορούν δηλαδή να συμμετέχουν εθελοντικά εργαζόμενοι ηλικίας 48-49 ετών και με προϋπηρεσία πάνω από 28 χρόνια αλλά και εργαζόμενοι ηλικίας 50-54 ετών ανεξάρτητα προϋπηρεσίας.
Ο κ. Στυλιανίδης έκανε επίσης λόγο και για το πρόγραμμα υποχρεωτικής συμμετοχής που αφορά περίπου 1000 εργαζόμενους με πάνω από 35 χρόνια προϋπηρεσίας ή άνω των 55 ετών ανεξάρτητα προϋπηρεσίας. Και για τις δύο περιπτώσεις θα διασφαλιστεί η καταβολή του 100% των ασφαλιστικών εισφορών και η διατήρηση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8470&pubid=4272806
Σημ.axinosp:Το μεγαλύτερο διαχρονικά σκάνδαλο των πολιτικών της Νεώτερης Ελλάδας!!
Ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε για ακόμη μία φορά ότι «ο ΟΣΕ είναι η πιο ζημιογόνα ΔΕΚΟ στην Ευρώπη με ετήσιες ζημιές περίπου ένα δισ. ευρώ και συνολικό έλλειμμα που φτάνει τα 9 δισ. ευρώ».
«Η αναλογία εσόδων-εξόδων είναι 1 προς 8 και ο ΟΣΕ κοστίζει καθημερινά περίπου 3.000 ευρώ σε κάθε Έλληνα πολίτη, ενώ αν δεν ληφθούν μέτρα το 2011 το έλλειμμα θα ξεπεράσει τα 11 δις ευρώ, δηλαδή πάνω από το 5% του ΑΕΠ», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το σχέδιο εξυγίανσης περιλαμβάνει τον εταιρικό μετασχηματισμό του ΟΣΕ με τη δημιουργία τριών εταιριών: Του ΟΣΕ, στην κατοχή του οποίου θα βρίσκεται η ακίνητη περιουσία και στην οποία θα ενταχθεί και η ΕΔΙΣΥ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα προσφέρει τις υπηρεσίες και η ΕΡΓΟΣΕ στην οποία θα ενταχθεί και η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ. Η ΕΡΓΟΣΕ θα συνεχίσει να εκτελεί όλα τα έργα για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του δικτύου.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης, στόχος είναι η βιωσιμότητα και η αναπτυξιακή της προοπτική, η ασφάλεια και η ταχύτητα στις μετακινήσεις και η αξιοποίηση της οικολογικής διάστασης του μέσου.
Η ΕΡΓΟΣΕ θα παραμείνει ο κύριος φορέας κατασκευής των μεγάλων έργων, ενώ θα επιδιωχθεί η κατασκευή έργων και μέσω των ΣΔΙΤ. Μέχρι το 2015 θα έχει ολοκληρωθεί ο σιδηροδρομικός άξονας ΠΑΘΕΠ, προϋπολογισμού 6,2 δις ευρώ και όταν ολοκληρωθεί η διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα γίνεται σε 3,5 ώρες και Πάτρας-Αθήνας σε δύο ώρες.
Τέλος, σε ότι αφορά τον ΟΣΕ, θα επιδιωχθεί, σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομίας, η καλύτερη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, που ανέρχεται σε 14,3 δις ευρώ.
Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Στυλιανίδης, αφού εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επιτυχία του προγράμματος, εκτίμησε ότι από το 2012 και μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να μπει σε τροχιά κερδοφορίας, απέκλεισε το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης της εταιρείας και ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του 2009 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο ηλεκτροκίνησης του προαστιακού στο τμήμα Αθήνα-Κιάτο.
Αναφερόμενος στις μεταρρυθμιστικές αλλαγές, ο υπουργός τόνισε ότι θα διατεθούν 350 εκατομμύρια ευρώ για κεφαλαιοποίηση της εταιρίας και σημείωσε ότι σχετικά με τα εργασιακά «θα διασφαλιστούν οι καλύτεροι δυνατοί όροι».
Ο κ. Στυλιανίδης διευκρίνισε ότι αποκλείστηκε το ενδεχόμενο των μετατάξεων και της εθελουσίας εξόδου και ότι θα προκριθεί το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας, το οποίο σε βάθος χρόνου μίας 10ετίας θα αποδώσει στην εταιρεία περί τα 315 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα, το κόστος του οποίου θα φτάσει το 1 δις ευρώ, θα αρχίσει να εφαρμόζεται εντός του έτους, αφού γίνουν οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις. Για τη συμμετοχή σε αυτό θα υπάρξει ένας συνδυασμός ηλικίας και χρόνου προϋπηρεσίας των εργαζομένων.
Θα μπορούν δηλαδή να συμμετέχουν εθελοντικά εργαζόμενοι ηλικίας 48-49 ετών και με προϋπηρεσία πάνω από 28 χρόνια αλλά και εργαζόμενοι ηλικίας 50-54 ετών ανεξάρτητα προϋπηρεσίας.
Ο κ. Στυλιανίδης έκανε επίσης λόγο και για το πρόγραμμα υποχρεωτικής συμμετοχής που αφορά περίπου 1000 εργαζόμενους με πάνω από 35 χρόνια προϋπηρεσίας ή άνω των 55 ετών ανεξάρτητα προϋπηρεσίας. Και για τις δύο περιπτώσεις θα διασφαλιστεί η καταβολή του 100% των ασφαλιστικών εισφορών και η διατήρηση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8470&pubid=4272806
Σημ.axinosp:Το μεγαλύτερο διαχρονικά σκάνδαλο των πολιτικών της Νεώτερης Ελλάδας!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου