Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Για εμάς το ταξίδι τελειώνει κάπου εδώ

Σαν χαλασμένο υποβρύχιο που ακυβέρνητο που αυξάνει το βάθος του, 
έως ότου ακουμπήσει απαλά στον πάτο της θάλασσας ανασηκώνοντας λίγο από την άμμο του βυθού, 
που όμως θα κατακάτσει γρήγορα και δεν θα ενοχλήσει κανέναν τους. Έτσι βλέπω το μέλλον μας.

Εκείνη είναι η στιγμή (που δεν είναι και μακριά) όπου ο αποπληθυσμός θα έχει ολοκληρωθεί.


Οι περισσότεροι από του μισούς θα έχουμε φύγει και δεν θα ξαναέρθουμε εδώ κάτω.


Έτσι απλά, χωρίς εξεγέρσεις, χωρίς πολύ βία και αίμα, χωρίς πολύ αντίδραση, ούτε κάποιο φαντασμαγορικό γεγονός.


Στην χρονική περίοδο μια γενιάς, δηλαδή περίπου 30 χρόνια, θα έχει επιτευχθεί ο στόχος τους.

Οι θάνατοι θα συνεχίζουν με αυξανόμενους ρυθμούς και οι γεννήσεις θα αφορούν μόνο μια μικρή μερίδα βολεμένων.


Αυτοί οι τελευταίοι, που δεν θα τους αγγίξει η τεχνητή φτωχοποίηση, θα είναι και οι μόνοι κάτοικοι του πλανήτη.


Δεν διακρίνω πουθενά εκείνον τον «φόβο τους» που συχνά πυκνά επικαλούμαστε.

Για εμάς το ταξίδι τελειώνει κάπου εδώ. Το ταξίδι της αυταπάτης έλαβε τέλος και θα φύγουμε αφυπνισμένοι και συνειδητοποιημένοι, κάποιοι ίσως μισότρελοι, (δεν διαφέρουν και πολύ αυτά τα δυο). Κάποιοι λίγοι θα συνεχίσουν και όπου τους βγάλει.


Ηλιος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ηλία και κάθε Ηλία άσε την κλάψα και πιάσε καμμιά τσάπα,κανά φτιάρι,κανά σκαλιστήρι.
Έχω βαρεθεί να ακούω κλάψες από ανθρώπους που περιμένουν να γίνει κάτι ξαφνικά για να σωθούν...
Η φυσική κατάσταση είναι η αφθονία...
Το έμαθα αυτό, όταν παρακολουθόντας το ιστολόγιο του φίλου αχινού(σε ευχαριστώ αδερφέ),μπήκα στη διαδικασία να καλλιεργήσω λαχανικά για πρώτη φορά στη ζωή μου.
Ήμουν άσχετος εντελώς,κανένας φυτωριάς δεν έδινε καμμία πληροφορία,οι συγγενείς και φίλοι με αντιμετώπισαν και με αντιμετωπίζουν ακόμα σαν εξωγήινο,αλλά εγώ κατάφερα στα τρία χρόνια που ασχολούμαι με τη γεωπονία :
α)Να έχω έναν σεβαστό αριθμό γεωσκωλήκων που μου παρέχουν το "χαβιάρι" των λιπασμάτων ενώ εγώ τους δίνω σαβούρα.Τους χρησιμοποιώ και σαν δόλωμα.
β)Παίρνοντας το κατακάθι του καφέ από κάποια τοπικά τυροπιττάδικα "γρηγόρης",έχω φτιάξει υποστρώματα για μανιτάρια πλευρώτους(έφαγα μπόλικα).
γ)Εννοήται πως έχω καλλιεργήσει με επιτυχία σχεδόν όλα τα κηπευτικά,πράγμα που μου έδωσε και υγεία(σε εμένα και την οικογένεια) αλλά και αυτοπεποίθηση.
δ)έχω φτιάξει και συνεχίζω να φτιάχνω πάμπολλες κατασκευές, με τα ίδια μου τα χέρια, από υλικά που βρίσκω τσάμπα ή ανακυκλώνω.
ε)δημιούργησα και επεκτείνω συνεχώς την τράπεζα σπόρων μου,την μόνη τράπεζα που εμπιστεύομαι.
στ)Ήρθα σε επαφή με ανθρώπους που είναι ικανότατοι,με γνώσεις,με μεράκι αλλά και με πίστη για ένα καλύτερο μέλλον(όχι σαν τον Ηλία).Άνθρωποι που δίνουν δωρεάν τη γνώση,που μοιράζουν δωρεάν σπόρους από ποικιλίες της πατρίδας μας και που εγγυώνται με την προσπάθεια τους ,τη διαιώνιση αυτού του πολύτιμου θησαυρού της Ελλάδας.
Θα χρειαζόταν να γράφω όλο το απόγευμα ,για να απαριθμίσω τα θετικά της ενασχόλησης μου με τη γη,αλλά επειδή δεν το έχω και πολύ με το γράψιμο,θα τα συνοψήσω σε μία λέξη: ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ!!!Σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στον ψυχολογικό και συναισθηματικό παράγοντα,αυτόν δηλαδή που βάλλεται καθημερινά από τα προδοτικά ΜΜΕ και τους ολίγιστους δωσίλογους πολιτικάντηδες...

Υ.Γ.Μη χρησιμοποιήσετε σαν δικαιολογία ότι δεν έχετε κήπο...Δεν χρειάζεται καν χώμα για να καλλιεργήσεις.Όσο για το ταξίδι να ξέρετε δεν τελειώνει ποτέ...
Ενδεικτικά αναφέρω:
http://www.ftiaxno.gr/(Για μένα αυτό είναι το πραγματικό "υπουργείο ανάπτυξης")
http://www.youtube.com/watch?v=nXy32Dr4Z4A
http://www.isleofeco.gr/component/virtuemart/42/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%BB%CE%B9%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%BA%CE%BB%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B1

MOGORAS