Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

Συγκλονιστικό σκάνδαλο: Πούλησαν ΚΑΙ τα 4 Airbus μόνο 31 εκατ. ευρώ!




Προ ενός συγκλονιστικού σκανδάλου που δίνει διαστάσεις άγριας λεηλασίας στην περιουσία της Ελλάδας, βρίσκεται πλέον η χώρα στην υπόθεση της πώλησης των τεσσάρων Airbus A340-300, μια υπόθεση που αποκάλυψε χθες το defencenet.gr, καθώς σήμερα ομολογείται από την Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων ότι η τιμή πώλησης των αεροσκαφών δεν ήταν 40,4 εκατ. δολάρια (31 εκατ. ευρώ) το ένα (όπως γράψαμε χθες) αλλά 40,4 εκατ. δολάρια ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ!
Αναζητώντας το κόστος πώλησης των αεροσκαφών το οποίο δεν είχε ανακοινωθεί παρά την πώληση των αεροσκαφών προπαραμονή των Χριστουγέννων (έχει την σημασία του αυτό...) σε αμερικανικό οικονομικό δελτίο βρήκαμε ότι πουλήθηκαν αντί 40,4 εκατ. δολαρίων και θεωρήσαμε ότι αυτό αφορούσε την τιμή ανα μονάδα.
Αφού το κόστος αυτή την στιγμή των μεταχειρισμένων αεροσκαφών του τύπου κυμαίνεται μεταξύ 27 και 60 εκατ. ευρώ ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με το κάθε νέο αεροσκάφος να κοστίζει 164 εκατ. ευρώ!



Γράφαμε χθες:
"Η τελευταία ευκαιρία για να αποκτήσει η Πολεμική Αεροπορία αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού με εξαιρετικά χαμηλό κόστος, χάθηκε πριν μερικές ημέρες όταν «αντί πινακίου φακής» ( οι πληροφορίες του defencenet.gr  αναφέρουν 31 εκατ. ευρώ ή 40,4 εκατ. δολάρια το ένα) πουλήθηκαν τα τέσσερα Airbus Α340-300 της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, τα οποία η Π.Α. προ διετίας σκόπευε να τα μετατρέψει σε αεροσκάφη-τάνκερ, σε μια μυστηριώδη αμερικανική εταιρεία με την επωνυμία Apollo Aviation Group".

Κάναμε λάθος! 
Κάναμε λάθος γιατί δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι σήμερα με τέτοιο κλίμα μπορούν να υπάρξουν τέτοιες σκανδαλώδεις αποφάσεις.
Κάναμε λάθος γιατί ακόμα κι εμείς δεν μπορέσαμε να διανοηθούμε την έκταση της εν ψυχρώ λεηλασίας της περιουσίας του ελληνικού λαού.
Απολογούμαστε και ζητούμε συγγνώμη από τους αναγνώστες μας γιατί δεν σταθήκαμε ικανοί, έστω να φανταστούμε (αφού δεν υπήρχε από πουθενά επίσημη ενημέρωση) ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ικανοί για όλα, ακόμα και να πουλήσουν στο 25% της ελάχιστης αξίας της, περιουσία του δημοσίου.
Το τίμημα της πώλησης για τα τέσσερα τετρακινητήρια αεροσκάφη ήταν μόλις 10,1 εκατ. δολάρια το ένα βάσει την ανακοίνωσης που εξέδωσε πρν λίγο η Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και Αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ)!Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών τύπου Airbus A340-300, ιδιοκτησίας του ελληνικού Δημοσίου, που χρησιμοποιούσε η παλιά Ολυμπιακή έως το Σεπτέμβριο του 2009, είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, σύμφωνα με το Μνημόνιο συνεργασίας με την τρόικα που ελέγχει διαρκώς την υπέρβαση των σχετικών προθεσμιών.Kατά τον πρώτο διεθνή ανοικτό διαγωνισμό λέει η ΔΕΑΑ στο τέλος του 2009, η πλειοδότρια εταιρεία (Cirrus International) που είχε προσφέρει το ποσό των 97 εκατ. δολαρίων απέσυρε το ενδιαφέρον της εξαιτίας αδυναμίας χρηματοδότησης της συναλλαγής.

Μετά από εξέταση των υπολοίπων προσφορών που είχαν υποβληθεί στο πλαίσιο αυτού του πρώτου διαγωνισμού και τις σχετικές εισηγήσεις των χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων, ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος τον Δεκέμβριο του 2010 και αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξή του από τη ΔΕΑΑ.

Πρόκειται για αεροσκάφη τα οποία βρίσκονταν σε αρκετά καλή κατάσταση με τουλάχιστον 15 χρόνια πτητικής ζωής μπροστά τους και για τα οποία είχε εκφράσει ενδιαφέρον η Π.Α. τον Σετέμβριο του 2010 για να τα μετατρέψει σε εναέρια τάνκερ και να λύσει το πρόβλημα του μικρού χρόνου παραμονής στις περιοχές ενδιαφέροντος ειδικά επάνω από την Ανατολική Μεσόγειο.
Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Μ. Βορίδης και Γ. Κουτρουμάνης.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

2 σχόλια:

kostas είπε...

Φαντάσου τι φαγοπότι έχουν στα σκαριά με το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια της Κρήτης...

axinosp είπε...

Συμφωνώ αλλά αν προλάβουν !!